Gwarancja

Szanowni Klienci,

 

Chcemy, aby dokonując zakupów w naszych sklepach byli Państwo zawsze zadowoleni zarówno z zakupionych produktów jak i ich jakości. Jeżeli jednak zdarzyłoby się inaczej, oferujemy Państwu możliwość skorzystania z „Gwarancji ALDI", regulującej w prosty sposób zasady dotyczące zwrotu i gwarancji towaru.

 

Wszystkie produkty z asortymentu stałego mogą Państwo zwrócić bez podania przyczyny i na życzenie otrzymać zwrot pieniędzy.

 

Wszystkie pozostałe produkty z naszej oferty, poza artykułami spożywczymi, mogą Państwo zwrócić bez podania przyczyny w dowolnym sklepie ALDI, w ciągu miesiąca od daty zakupu po przedłożeniu paragonu kasowego i otrzymać zwrot pieniędzy.

 

W przypadku artykułów akcyjnych „ALDI Aktualności" z gwarancją producenta prosimy o zachowanie
karty gwarancyjnej i paragonu kasowego, aby w razie potrzeby skorzystać z serwisu gwarancyjnego
producenta wskazanego w karcie gwarancyjnej.

 

Oczywiście powyższe szczególne uregulowania nie ograniczają Państwa ustawowych uprawnień.

 

W każdym przypadku nasi pracownicy w naszych sklepach ALDI chętnie służą Państwu pomocą.

 

Zapraszamy do naszych sklepów.

Zespół ALDI

* Przypisy i wskazówki prawne

*
Prosimy o wyrozumiałość, ponieważ pomimo starannego planowania może się zdarzyć, że cieszące się dużym zainteresowaniem artykuły akcyjne zostaną wyprzedane już pierwszego dnia.