Pomoc

Szanowni Klienci,

Poniżej znajdziecie Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych stron internetowych.

Nie można wyświetlić całej strony na monitorze. Czy można to zmienić?

Nasze strony internetowe zoptymalizowano dla monitorów o rozdzielczości 1024 × 768 pikseli i więcej. Wyświetlenie kompletnej strony jest możliwe poprzez zmianę rozdzielczości Państwa monitora, w następujący sposób:

Proszę otworzyć menu programów naciskając „start" wyświetlony w systemie Windows w lewym dolnym rogu. Następnie proszę wybrać w menu „ustawienia" i w podmenu „panel sterowania". W podglądzie kategorii należy wybrać „kompozycje i wzory" (w starszych wersjach Windows „ustawienia"), a następnie opcje „zmień rozdzielczość ekranu". Korzystając z tej opcji możecie Państwo dokonać zmiany aktualnej rozdzielczości.

Jeżeli korzystacie Państwo z komputera Mac OS X należy w menu znajdującym się w lewym górnym rogu wybrać „ustawienia systemowe". Pod punktem menu „sprzęt komputerowy" wybrać opcję „monitor" i dokonać zmiany aktualnej rozdzielczości.

Użytkownicy SuSe Linux mogą dokonać zmiany rozdzielczości z pomocą SaX2. SaX2 można przywołać poprzez Menu- „System - Konfiguracja - SaX2" lub poprzez przywołanie „sax2" w konsoli (jako administrator/Root). Ustawienie rozdzielczości jest możliwe po wybraniu opcji „widok", a następnie opcji „kolory/rozdzielczość" i wreszcie ikonki „zmień konfigurację" i „właściwości".

Co się dzieje jeżeli Javascript nie zostanie włączona?

W tym przypadku poszczególne strony będą wyświetlane, jednakże niektóre funkcje będą niedostępne. Połączenie ze stronami jest zawsze możliwe po wybraniu opcji „mapa strony".

Jak wydrukować wybrane oferty lub strony?

Na dole każdej strony znajdą Państwo opcje „drukuj“. Po wybraniu tej opcji pojawi się podgląd wybranej do druku strony. Należy zwrócić uwagę, aby marginesy w Państwa drukarce były ustawione na 1 cm z prawej i lewej strony, tylko wtedy mają Państwo gwarancję uzyskania kompletnego wydruku.

Jak polecić stronę znajomemu?

Na dole każdej strony znajdą Państwo opcję „poleć“. Po wybraniu tej opcji otworzy się nowe okno, w którym należy w odpowiednich polach podać swój adres E-mail, adres E-mail osoby, której chcemy polecić daną stronę. Ponadto do dyspozycji Państwa jest wyznaczone pole, w którym można wpisać krótką informację dla odbiorcy. Następnie po wybraniu opcji „wyślij" Państwa polecenie zostanie dostarczone do wskazanej osoby, a Państwo otrzymają potwierdzenie informujące czy Państwa E-mail dotarł do odbiorcy.

Okno można zamknąć wykorzystując przycisk „X", jednak w tym przypadku Państwa mail nie zostanie wysłany do adresata.

Jak zaprenumerować ALDI Newsletter?

W prawym górnym rogu strony należy wybrać opcje „Newsletter“, a następnie opcję formularz zgłoszeniowy, w którym należy wpisać adres E-mail, na który chcecie Państwo regularnie otrzymywać ALDI Newsletter oraz informację, jaki typ i format Newslettera wybieracie. Następnie należy potwierdzić wybór za pośrednictwem opcji „prenumerata".

Ochrona danych osobowych jest dla nas bardzo ważna, dlatego w celu uniknięcia niepożądanego wykorzystania Państwa adresu E-mail w przeciągu kilku minut od momentu zaprenumerowania Newslettera otrzymają Państwo mail potwierdzający założenie prenumeraty. W ciągu kolejnych 7 dni należy kliknąć na zawarty w mailu link, w celu zwrotnego potwierdzenia chęci prenumeraty. Dopiero po otrzymaniu potwierdzenia od Państwa zostaną Państwo dopisani do listy odbiorców naszego Newslettera i będą otrzymywać go regularnie na podany adres E-mail, począwszy od najbliższego po uzyskaniu potwierdzenia terminu.

Alternatywnie można zaprenumerować Newsletter wybierając w menu głównym opcję „ALDI usługi on-line" i następnie w podmenu opcję „ALDI Newsletter".

Jak zrezygnować z prenumeraty ALDI Newsletter?

W prawym górnym rogu strony należy wybrać opcje „Newsletter“, a następnie opcję „rezygnacja z prenumeraty", w udostępnionym formularzu wystarczy wpisać adres E-mail, na który otrzymujecie Państwo regularnie ALDI Newsletter oraz informację jaki typ i format Newslettera otrzymujecie. Następnie należy potwierdzić wybór za pośrednictwem opcji „rezygnacja z prenumeraty". To wystarczy, aby zostali Państwo niezwłocznie usunięci z listy odbiorców naszego Newslettera.

Alternatywnie można zrezygnować z prenumeraty ALDI Newsletter wybierając w menu głównym opcję „ALDI serwisy“ i następnie w podmenu opcję „ALDI Newsletter".

Jak zmienić adres E-mail służący do odbierania ALDI Newsletter?

1. W prawym górnym rogu strony należy wybrać opcje „Newsletter“, a następnie opcję formularz zgłoszeniowy, w którym należy wpisać adres E-mail, na który chcecie Państwo regularnie otrzymywać ALDI Newsletter oraz informację jaki typ i format Newslettera wybieracie. Następnie należy potwierdzić wybór za pośrednictwem opcji „prenumerata".

2. W przeciągu kilku minut od momentu zaprenumerowania Newslettera otrzymają Państwo E-mail potwierdzający założenie prenumeraty. W ciągu kolejnych 7 dni należy kliknąć na zawarty w E-mailu link, w celu zwrotnego potwierdzenia chęci prenumeraty. Dopiero po otrzymaniu potwierdzenia od Państwa zostaną Państwo dopisani do listy odbiorców naszego Newslettera i będą otrzymywać go regularnie na podany adres E-mail, począwszy od najbliższego po uzyskaniu potwierdzenia terminu.

Alternatywnie można zaprenumerować Newsletter wybierając w menu głównym opcję „ALDI serwisy" i następnie w podmenu opcję „ALDI Newsletter".

3. Następnie proszę wybrać opcję „rezygnacja z prenumeraty", w udostępnionym formularzu wpisać dotychczasowy adres E-mail oraz informację jaki typ i format Newslettera otrzymywali Państwo dotychczas. Następnie potwierdzić wybór za pośrednictwem opcji „rezygnacja z prenumeraty".

4.To wystarczy, aby mogli Państwo regularnie otrzymywać wybrany typ Newslettera na nowy adres E-mail.

W jaki sposób można otrzymywać informacje o produktach ALDI Aktualności"?

Istnieje kilka możliwości uzyskiwania informacji o naszych aktualnych ofertach. Informacje na temat najbliższych ofert znajdą Państwo na naszej stronie internetowej wybierając w menu głównym opcję „nasze oferty". Informacje o naszych aktualnych ofertach mogą również Państwo otrzymywać po zaprenumerowaniu naszego Newslettera. Ponadto we wszystkich naszych sklepach znajdą Państwo nasze gazetki reklamowe informujące o najbliższych ofertach „ALDI Aktualności".

Jakie dokładnie informacje zawarte są w udostępnionej opcji „asortyment"?

Wybierając zakładkę „Nowości w asortymencie" otrzymacie Państwo informacje, jakie nowe, dotychczas niedostępne w naszej sieci produkty zostały w ostatnich dniach i tygodniach wprowadzone do stałej oferty.
Wybierając zakładkę „Artykuły sezonowe" otrzymacie Państwo informacje jakie sezonowe artykuły wprowadzone na okres kilku miesięcy można znaleźć w naszej ofercie.
Zakładka „Jakość i odpowiedzialność" to zbiór informacji na tematy „Świat kawy ALDI", „Świat herbat ALDI" i „Polityka zakupu ryb w ALDI".
Wybierając zakładkę „Obniżki cen" uzyskacie Państwo informacje na temat produktów z naszej oferty dostępnych w nowych niższych cenach.

Jak znaleźć sklepy ALDI w najbliższej okolicy?

W menu na stronie internetowej należy wybrać funkcję „szukaj sklepu“ („sklepy ALDI w Państwa okolicy"), a następnie kolejno opcje „informacja" oraz „sklepy i godziny otwarcia". Po wybraniu opcji „sklepy i godziny otwarcia" wystarczy wypełnić dostępny formularz wpisując kod pocztowy lub nazwę miasta i potwierdzić wybór. Lista sklepów w najbliższej okolicy zostanie wyświetlona, dodatkowo udostępniona zostanie również opcja planowania dojazdu, co pozwoli na szybkie i bezproblemowe dotarcie do wybranego sklepu.

W przypadku poszukiwania sklepu ALDI za granicą, prosimy za pomocą ALDI International wybrać prezentację internetową ALDI w szukanym kraju i za jej pośrednictwem odszukać wybrany sklep.

Dziękujemy za odwiedzenie naszej strony

Zespół ALDI

* Oferta ważna w podanym terminie lub do wyczerpania zapasów.

*
Oferta ważna w podanym terminie lub do wyczerpania zapasów.