ALDI przekazuje produkty szpitalom i uruchamia specjalne kasy dla lekarzy i służb
Przerwa techniczna i zmiana godzin otwarcia sklepów ALDI
#teamALDI

#teamALDI - jesteśmy dumni z bycia zespołem

Zdajemy sobie sprawę jak ważną rolę nasi pracownicy odgrywają w procesie wyżywienia społeczeństwa i zachowania płynności dostaw najważniejszych produktów spożywczych i higienicznych w tym trudnym okresie. Dziękujemy Wam za zaangażowanie i wzmożony wysiłek!

Zapewniamy, że podejmujemy wszystkie niezbędne działania do zapewnienia bezpieczeństwa Wam oraz klientom naszych sklepów.

#teamALDI to my - jesteśmy dumni, że ramię w ramię pracujemy we wszystkich sklepach ALDI, magazynie centralnym, centrali firmy i wszystkich oddziałach regionalnych.

DZIĘKUJEMY:

1

Pracownikom sklepów i Pracownikom w terenie

za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania placówek, dbanie o dostępność towarów, a także życzliwość i wyrozumiałość dla klientów i dla siebie wzajemnie!

2

Pracownikom magazynu centralnego i Działom współpracującym

za pracę w pocie czoła, aby zapewnić optymalny łańcuch dostaw;

3

Pracownikom biurowym

za zaangażowanie i elastyczność, które pozwalają na zachowanie ciągłości najważniejszych procesów w firmie, zapewnienie bezpieczeństwa i prawidłowej komunikacji.

W ALDI jesteśmy do waszej dyspozycji! Stawiamy na bycie #razem, choć w bezpiecznej odległości

W tym trudnym czasie wszyscy potrzebujemy wsparcia i rozmowy, możliwości rozładowania stresu i codziennego napięcia. Dlatego z myślą o Was, naszych pracownikach, uruchomiliśmy specjalną infolinię.

Jeśli chcesz uzyskać informacje na temat wdrożonych procedur, wsparcia dla pracowników, zgłosić problem lub po prostu potrzebujesz wsparcia w każdej innej sprawie, jesteśmy w tym trudnym dla nas wszystkich czasie, dostępni pod dedykowanym dla pracowników numerem telefonu i dedykowanym adresem mailowym w dni robocze w godzinach od 8:00- 18:00.

Namiary na infolinię znajdziesz na plakatach informacyjnych w pomieszczeniach socjalnych oraz w wysyłanych systematycznie newsletterach wewnętrznych.

Wierzymy, że RAZEM jako #teamALDI poradzimy sobie z każdą sytuacją, co pozwali nam zachować dobre relacje w pracy i poprawi nasz komfort psychiczny. Bądźmy dla siebie wyrozumiali i życzliwi każdego dnia.

ALDI wspiera pracowników, strukturyzuje prace, przedstawia procedury

Jakie działania podjęliśmy z myślą o pracownikach?

1
  • Wdrożyliśmy specjalne procedury higieniczno-sanitarne, w których zwróciliśmy uwagę na zachowanie 1-2 metrów odstępu od osób kaszlących i kichających, częste mycie i dezynfekcję rąk i ograniczenie uścisków dłoni i innych form bezpośredniego kontaktu.
  • Pracownicy sklepów wyposażamy w rękawiczki ochronne, a kasy w płyty pleksi.
  • W magazynie zoptymalizowaliśmy przyjęcie towaru, aby ograniczyć kontakt z przedstawicielami firm zewnętrznych. Obudowaliśmy płytami pleksi podesty przyjęcia towaru, dezynfekujemy wszystkie dokumenty.
  • Pracownicy ALDI otrzymają nagrody pieniężne za wzmożony wysiłek i zaangażowanie w pracę w marcu.
  • Wstrzymaliśmy udział pracowników w targach i wydarzeniach, a wszystkie podróże służbowe zostały odwołane.
  • Podzieliliśmy pracowników w sklepach, Magazynie Centralnym oraz w biurach na pracę rotacyjną, aby zminimalizować ilość kontaktów i zapewnić bezpieczeństwo. gotową do wdrożenia procedurę limitowania ilości osób w sklepie.
  • Dużo trudu wkładamy w edukację klienta. Jako pierwsza sieć w branży przyłączyliśmy się do akcji #zostańwdomu , a w razie konieczności zrobienia zakupów zachęcamy do jak najkrótszego spędzania czasu w sklepie, bezgotówkowych płatności i zachowywania bezpiecznych odległości od naszych pracowników.

W tej nadzwyczajnej sytuacji, bezpieczeństwo wszystkich pracowników jest dla nas najważniejsze. Prosimy, przestrzegaj wszystkich zaleceń sanitarnych i higienicznych.

ALDI Newsletter

Nie przegap żadnej oferty!

Przypomnienie o

Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny? *

Potwierdzenie przypomnienia *

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.