ALDI przekazuje produkty szpitalom i uruchamia specjalne kasy dla lekarzy i służb
Przerwa techniczna i zmiana godzin otwarcia sklepów ALDI

ALDI WDRAŻA SPECJALNE PROCEDURY

Ze względu na zaistniałą sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższe standardy bezpieczeństwa i higieny zarówno klientom, jak i pracownikom oraz zagwarantować ciągłość dostaw produktów. Jesteśmy świadomi ważnej roli, którą przyszło nam pełnić w tym pełnym wyzwań okresie.

 

Naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie możliwości zaopatrywania się w naszych sklepach we wszystkie potrzebne artykuły  w jak najbardziej komfortowych warunkach z dbałością o zdrowie i bezpieczeństwo. Dlatego wdrożyliśmy specjalną procedurę sanitarną we wszystkich sklepach ALDI, niezmiennie stawiamy na transparentną komunikację i działanie w poczuciu społecznej odpowiedzialności.

NOWE PRZEPISY W ZWIĄZKU Z EPIDEMIĄ KORONAWIRUSA

Aktualna sytuacja wymaga od nas, abyśmy zrobili wszystko, co możliwe, by przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się koronawirusa. Dlatego, w związku z nowymi zaleceniami i wytycznymi rządu, we wszystkich sklepach ALDI wprowadzamy zasady mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa. Stosujmy się do nich i troszczmy się o siebie nawzajem.

Godziny dla seniorów i nowe zasady robienia zakupów

  • w godzinach 10:00 - 12:00 wszystkie sklepy ALDI otwarte będą wyłącznie dla osób powyżej 65. roku życia,
  • wprowadzamy limit osób w sklepach. W sklepie mogą przebywać maksymalnie 3 osoby na każdą kasę,
  • podczas zakupów klienci zobowiązani są do noszenia jednorazowych rękawiczek, które wydawane będą przed wejściem do sklepu,
  • zwiększamy limit transakcji bezgotówkowych (bez podawania kodu PIN) do 100 zł,
  • wprowadziliśmy przerwę techniczną (w godzinach 14:00 - 14:30 nasze sklepy są nieczynne) i zmieniliśmy godziny otwarcia niektórych sklepów (CZYTAJ WIĘCEJ)

Ponadto, by zwiększyć bezpieczeństwo klientów i pracowników, wszystkie sklepy sieci ALDI wyposażone zostały dodatkowo w specjalny dozownik z płynem dezynfekującym.

123

                                                                                               Wspieramy akcję #ZOSTAŃWDOMU

Drodzy Klienci – jeżeli koniecznie musicie zrobić zakupy sugerujemy aby ich czas był maksymalnie krótki. W naszych sklepach znajdziecie specjalne instrukcje – prosimy o ich przestrzeganie. Dbajmy o siebie wzajemnie!

 

Jeśli możecie – zostańcie w domach. Szczególnie seniorzy i osoby borykające się z różnymi problemami zdrowotnymi. O zrobienie zakupów (jeżeli naprawdę są niezbędne) poproście kogoś z rodziny lub sąsiadów.

NASZE SKLEPY SĄ PRZYGOTOWANE

  • Wszystkie sklepy ALDI pozostają otwarte. O wszelkich zmianach, jeśli miałyby nastąpić, będziemy informować Państwa na naszej stronie www.ALDI.pl oraz na Facebook.
  • Dbamy, by nasz pełny asortyment dostępny był na sklepowych półkach. Chwilowe braki związane ze zwiększonym ruchem na sklepach są regularnie uzupełniane. Dotyczy to zwłaszcza produktów z długim terminem ważności, jak kasze, makarony, konserwy, a także produktów higienicznych.
  • W celu maksymalnego rozbicia kolejek staramy się mieć otwarte wszystkie kasy, oczywiście w ramach dostępnego na sklepie personelu czasem po prostu nie jest to możliwe.
  • Oferujemy produkty jak zawsze w dobrych cenach.
  • Zachęcamy do tego, by nie robić zakupów na zapas. Zabezpieczyliśmy dostawy produktów do naszych sklepów.
  • W naszych sklepach wdrożyliśmy specjalne procedury, które mają na celu maksymalne zachowanie czystości oraz bezpieczeństwa. Zadbaliśmy o środki odkażające, rękawiczki jednorazowe dla personelu, zwiększenie częstotliwości kontroli czystości oraz częstszą dezynfekcję wózków i koszyków.
123

JAK ZACHOWAĆ BEZPIECZEŃSTWO PODCZAS ZAKUPÓW?

Jeśli zakupy są dla Państwa koniecznością, prosimy o rozwagę i zachowanie szczególnych środków ostrożności. W tym celu prosimy o:

  • zachowanie bezpiecznej odległości 2 m od innych osób (klienci, kasjerzy, pracownicy),
  • dokonywanie w miarę możliwości płatności bezgotówkowych,
  • wyjmowanie pieczywa oraz warzywa i owoców wyłącznie przy użyciu jednorazowych rękawiczek dostępnych w sklepach. Po zapakowniu pieczywa, owoców i warzyw, rękawiczek można użyć także do nakładania kolejnych produktów,
  • unikanie uścisków dłoni, uścisków i innych form powitań oraz bezpośredniego kontaktu fizycznego,
  • nie dotykanie podczas wizyt w sklepach, dłońmi okolic twarzy zwłaszcza ust, nosa i oczu,
  • przestrzeganie higieny kaszlu i oddychania. Podczas kaszlu i kichania należy zakryć usta i nos zgiętym łokciem lub chusteczką, a następnie w miarę możliwości najszybciej wyrzucić chusteczkę do zamkniętego kosza i umyć ręce, używając mydła i wody lub zdezynfekować je środkami na bazie alkoholu (min. 60%).
  • mycie i dezynfekcję dłoni przed i po zakupach. 
grafika

Q&A - NAJCZĘSTSZE PYTANIA WRAZ Z ODPOWIEDZIAMI:

1. Czy możemy mówić o brakach określonych produktów w sklepach ALDI?

Zdiagnozowanie kolejnych przypadków koronawirusa w Polsce wpłynęło na wzrost zainteresowania klientów produktami z długim terminem przydatności do spożycia. Wśród najczęściej kupowanych przez klientów produktów znajdują się m.in. kasze, makarony oraz produkty higieniczne. Sytuacja ta nie wpływa jednak na stan naszego zaopatrzenia, które jest na bieżąco uzupełniane w ramach planowanych dostaw towarów.

2. Czy jesteśmy w stanie uzupełnić brakujące w sklepach zapasy? Jak długo nam to zajmie?

Naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie ciągłości dostaw produktów. Produkty, które cieszą się aktualnie zwiększonym zainteresowaniem klientów, są na bieżąco uzupełniane w ramach planowanych dostaw towarów. Robimy wszystko, aby klienci zaopatrzyli się w naszych sklepach we wszystkie niezbędne artykuły. W każdym dziale firmy, magazynie centralnym i sklepie pracujemy na pełnych obrotach, aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów.

3. Czy może dojść do sytuacji, w której nie będziemy w stanie uzupełnić zapasów w sklepach?

Dostawy produktów do sieci naszych sklepów są ściśle powiązane z działaniami naszych dostawców, którzy odnotowują zwiększone ilości zamówień. Aktualnie sytuacja w polskim handlu jest bardzo dynamiczna. Na ten moment sytuacja jest stabilna, a braki w dostawach asortymentu do sklepów marginalne. Na ten moment nasi klienci nie muszą martwić się o brak dostaw. Podstawowe produkty znajdują się na naszych sklepowych półkach i są na bieżąco dowożone.

4. Jak rozwój koronawirusa wpływa na planowane przez nas akcje promocyjne ?

Zaplanowane akcje tematyczne i promocyjne realizowane są zgodnie z zaplanowaną na ten rok strategią. Nie planujemy rezygnować z promocji i okazji, które przygotowaliśmy dla naszych klientów. Robimy wszystko, aby utrzymać ceny produktów marek własnych na dotychczasowym poziomie.

5. Jak chronimy pracowników, w tym pracowników w sklepach?

W trosce o zdrowie i bezpieczeństw pracowników ALDI wdrożyliśmy specjalną procedurę sanitarną, w ramach której poinformowaliśmy wszystkich pracowników o zasadach higieny i prewencji dotyczącej koronawirusa.

Zwróciliśmy m.in. jeszcze większą niż do tej pory uwagę na higieniczne obchodzenie się z żywnością, zachowanie 1-2 metrów odstępu od osób kaszlących i kichających, a także regularne mycie i dezynfekcję dłoni. Wszyscy pracownicy ALDI mają dostęp do środków dezynfekujących oraz innych środków higienicznych. We wszystkich sklepach montowane są też obudowy na kasy z płyt pleksi. Zwiększyliśmy też częstotliwość kontroli czystości naszych sklepów oraz zobligowaliśmy pracowników do częstszego czyszczenia wszystkich powierzchni sklepowych.

 

Pamiętajmy, że na bezpieczeństwo pracowników sklepów mają również wpływ odwiedzający sklepy klienci, których w tej wyjątkowej sytuacji prosimy o:

  • Płatność bezgotówkową (kartą lub telefonem) – dla zmniejszenia ryzyka styczności z bilonem i banknotem, który przekazywany jest z rąk do rąk;
  • Korzystanie z jednorazowych rękawiczek, w celu zadbania o siebie i innych;
  • Starajmy się minimalizować kontakt osobisty, na tyle na ile to tylko możliwe. Zachowujmy bezpieczną odległość.

Co ważne, specjalne procedury zwiększające bezpieczeństwo zostały wprowadzone również podczas dostaw towarów. Pracownicy przyjmujący towar mają ograniczony kontakt z dostawcami, kierowcami, pracownikami innych działów. Stanowiska pracy, a także dokumenty są stale dezynfekowane. Dodatkowo, przyjęcie towarów odbywa się na podeście obudowanym specjalnymi płytami pleksi, co również wpływa na poprawę bezpieczeństwa.

6. Czy ALDI ma procedurę na wypadek zarażenia się koronawirusem?

Jako odpowiedzialny pracodawca, ALDI przygotowało się na taką ewentualność. O procedurze została poinformowana cała kadra zarządzająca, która dokładnie wie, jak postępować i z kim się kontaktować. Nade wszystko staramy się, aby taka sytuacja nie miała miejsca, dbając o procedury niwelujące możliwość zarażenia się.

7. Jakie procedury wdrożyliśmy, aby chronić klientów?

We wszystkich sklepach wdrożona została specjalna procedura sanitarna, która określa zasady higieny i prewencji dotyczącej korowirusa. Aby chronić wszystkich klientów ALDI przygotowaliśmy komunikację informacyjną zgodną z zaleceniami GIS-u, m.in. w postaci plakatów czy komunikatów głosowych. Przy stanowiskach z warzywami, owocami oraz pieczywem zapewniliśmy jednorazowe rękawiczki, które pozwalają na ograniczenie bezpośredniego kontaktu z produktami. Zachęcamy klientów do pozostania w tych rękawiczkach do końca robienia zakupów, a także do dokonywania płatności bezgotówkowych.

W procedurze zawarte zostały jeszcze bardziej restrykcyjne wytyczne dla pracowników dotyczące m.in. higienicznego obchodzenia się z żywnością, częstego mycia i dezynfekowania rąk. Ponadto w ramach działań prewencyjnych zwiększyliśmy częstotliwość kontroli czystości naszych sklepów oraz zobligowaliśmy pracowników do częstszego czyszczenia wszystkich powierzchni sklepowych.

Sieć jako pierwsza w branży dołączyła do ogólnopolskiej akcji #zostańwdomu, której celem jest zmobilizowanie klientów do pozostania w domu.

ALDI przygotowało w tym zakresie specjalne komunikaty, które pojawią się wszędzie tam, gdzie klienci mogą mieć z nimi styczność, czyli w sklepach, w portalach społecznościowych, na stronie www czy innych kanałach komunikacji sieci.

Drogi Kliencie, minimalizuj w tym czasie kontakt osobisty z innymi. #ZOSTAŃWDOMU jeśli możesz.

8. Czy w przypadku dalszego rozprzestrzeniania się koronawirusa w Polsce ALDI zgodnie z planem otworzy swoje kolejne sklepy?

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich, staramy się minimalizować zagrożenie związane z generowaniem dodatkowego ruchu w naszych sklepach. Podjęliśmy decyzję o przesunięciu planowanych w najbliższym czasie otwarć sklepów ALDI. O nowych terminach otwarć, będzie informować w specjalnych komunikatach.

9. Czy planowana jest dezynfekcja wózków i koszyków zakupowych?

W ramach działań prewencyjnych w kontekście koronawirusa zwiększyliśmy częstotliwość kontroli czystości naszych sklepów oraz zobligowaliśmy pracowników do częstszego czyszczenia wszystkich powierzchni sklepowych. Zwiększyliśmy również częstotliwość mycia i dezynfekcji wózków oraz koszyków zakupowych we wszystkich sklepach.

10. Jak w związku z epidemią działają systemy parkingowe przy sklepach ALDI?

W związku ze stanem zagrożenia epidemiologicznego, maksymalnie skupiamy się na bezpieczeństwie naszych klientów i pracowników, a także zapewnieniu możliwości zaopatrywania się w potrzebne produkty w naszych sklepach. W związku z tym podjęliśmy decyzję o wstrzymaniu kontroli na parkingach przy naszych sklepach i poinformowaliśmy o tym zarządców parkingów, a więc współpracujące z nami firmy parkingowe. Jeśli jednak jakiś klient z powodu błędu ludzkiego otrzyma mandat, natychmiast go anulujemy. W celu anulacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

11. Jak sieć ALDI ocenia ograniczenia i zmiany dla sklepów wprowadzane od 1 kwietnia?

ALDI jako firma odpowiedzialna społecznie, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo zarówno pracowników, jak i klientów część z proponowanych zasad wprowadziła już w swoich sklepach. Sytuacja wymaga od nas byśmy zrobili wszystko, co możliwe by przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się koronawirusa. Dlatego wszystkie sklepy ALDI zostały zaopatrzone w specjalne instrukcje bezpieczeństwa dla klientów. Dodatkowo, aby zadbać o najbardziej obciążone w tym czasie grupy społeczne i ułatwić im proces robienia zakupów, 

ALDI wprowadziło dla nich dedykowane punkty obsługi. W każdym sklepie ALDI została wydzielona specjalna kasa obsługująca pracowników służby zdrowia i służb publicznych. Zakupy bez kolejki zrobią m.in. lekarze, pielęgniarki i pielęgniarze, ratownicy medyczni, policjanci, strażacy, pracownicy straży miejskiej, straży granicznej. Teraz dodatkowo wyznaczymy specjalne godziny na zakupy dla seniorów. 

ALDI jako pierwsza sieć w branży dołączyła do akcji #zostańwdomu i również w kampanii radiowej zachęca klientów do skracania czasu zakupów lub pozostania w domu. Zwiększyliśmy też częstotliwość kontroli czystości naszych sklepów oraz zobligowaliśmy pracowników do częstszego czyszczenia wszystkich powierzchni sklepowych. Pracownicy pracują w rękawiczkach ochronnych. Kasy obudowaliśmy specjalnymi płytami pleksi. Przy stanowiskach z warzywami, owocami oraz pieczywem zagwarantowane zostały jednorazowe rękawiczki, które pozwalają na ograniczenie bezpośredniego kontaktu z produktami, podłogi i boki kas oklejane są taśmami wyznaczającymi bezpieczne odległości.

Ponadto ALDI podjęło także decyzję o wstrzymaniu kontroli na parkingach przy swoich sklepach i poinformowało o niej zarządców parkingów.

12. Jak będzie wyglądał w praktyce limit dla klientów, którzy będą mogli w jednym czasie przebywać w sklepie?

Z każdego zespołu na zmianie zostanie wyznaczona osoba odpowiedzialna za to, by dbać o ilość osób obecnych w tym samym czasie w sklepie. Ponieważ we wszystkich sklepach ALDI posiadamy 3 lub 4 kasy, dla nas te limity ustalone  są na poziomie od 9 do 12 osób.

13. Czy ALDI wprowadza zmiany w związku z godzinami dla seniorów?

Od 25 marca we wszystkich sklepach ALDI w Polsce, w trosce o zdrowie naszych pracowników i  klientów, wprowadzona została praca rotacyjna, w dwóch zespołach oraz spowodowana nią przerwa techniczna w godzinach od 14.00 do 14.30, w trakcie której między innymi  kolejny raz dezynfekowany jest cały sklep.

W związku z tym, na ten moment, godziny dla seniorów (10.00-12.00) nie zostaną poprzedzone dodatkową przerwą w funkcjonowaniu sklepu.

14. Do której godziny klienci, którzy mają mniej niż 65 lat, będą mogli zrobić zakupy?

W celu zapewnienia właściwej polityki informacyjnej zadbamy o to, by komunikaty głosowe w sklepach przypominały klientom o zbliżających się godzinach dla seniorów (10.00-12.00). Takie informacje znajdą się także na plakatach w sklepach, na stronie internetowej czy w social mediach ALDI.

Wierzymy, że klienci potraktują je poważnie i wykażą się odpowiedzialnością i samodyscypliną w tej kwestii, w myśli zasady #zostańwdomu , do której ALDI dołączyło jako pierwsza sieć.

15. Co z jednorazowymi rękawiczkami? Czy będą one dostępne dla klientów przy wejściu do sklepu?

Jednorazowe rękawiczki będą wydawane przy wejściu do sklepu. Ich posiadanie, zgodnie z nowymi rozporządzeniami jest obowiązkowe, co oznacza, że bez nich nie będzie można wejść na teren sklepu. Zadba o to również osoba wyznaczona do pilnowania ilości osób obecnych w sklepie.

Dodatkowo w trosce o wszystkich klientów, którzy będą oczekiwali na możliwość zrobienia zakupów przed sklepem przygotujemy stosowną komunikację.

CZEKAMY NA PAŃSTWA ZGŁOSZENIA I SUGESTIE

Drodzy Klienci, wierzymy, że w tym trudnym okresie wszyscy pozostaniemy dla siebie życzliwi i wyrozumiali. Jeśli jednak podczas zakupów zauważycie coś, co was niepokoi, dajcie nam znać.

Nasze Biuro Obsługi Klienta pozostaje otwarte na wszelkie Państwa sugestie. Prosimy o kontakt pod adresem  obsluga.klienta@aldi.pl lub też telefonicznie, pod numerem 32 357 03 00.

UWAGA! ZMIANA GODZIN OTWARCIA NIEKTÓRYCH NASZYCH SKLEPÓW:


Szanowni Klienci, informujemy, że w związku z zaistniałą sytuacją zmianie uległy godziny otwarcia niektórych sklepów ALDI.

ALDI Newsletter

Nie przegap żadnej oferty!

Przypomnienie o

Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny? *

Potwierdzenie przypomnienia *

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.