Gwarancja

Para sprawdza rachunek – Gwarancja w ALDI

Szanowni Klienci,

Chcemy, aby zawsze byli Państwo zadowoleni zarówno z zakupionych w ALDI produktów, jak i ich jakości. Jeżeli jednak zdarzyłoby się inaczej, oferujemy Państwu możliwość skorzystania z „Gwarancji ALDI", regulującej w prosty sposób zasady dotyczące zwrotu i gwarancji towaru.

Zakupione u nas artykuły spożywcze mogą Państwo zwrócić bez podania przyczyny i na życzenie otrzymać zwrot pieniędzy. Wszystkie pozostałe produkty z naszej oferty, mogą Państwo zwrócić bez podania przyczyny w dowolnym sklepie ALDI, w ciągu miesiąca od daty zakupu po przedłożeniu paragonu kasowego i otrzymać zwrot pieniędzy.

W przypadku artykułów akcyjnych z gwarancją producenta prosimy o zachowanie karty gwarancyjnej i paragonu kasowego, aby w razie potrzeby skorzystać z serwisu gwarancyjnego producenta wskazanego w karcie gwarancyjnej.

Oczywiście powyższe szczególne uregulowania nie ograniczają Państwa ustawowych uprawnień.W każdym przypadku nasi pracownicy w sklepach ALDI chętnie służą Państwu pomocą.

Zapraszamy do naszych sklepów.

 

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

Przypomnienie o

Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Prosimy uzupełnić pole.
Prosimy uzupełnić pole.
Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.