W trudnych czasach rozprzestrzeniania się pandemii koronawirusa, sieć ALDI podjęła szereg działań, aby wesprzeć tych, którzy teraz szczególnie tego potrzebują. Wierzymy, że dbając o siebie wzajemnie, jesteśmy w stanie osiągnąć więcej dla wspólnego dobra.
Sieć sklepów spożywczych ALDI przekaże potrzebne produkty o łącznej wartości ponad 150 tysięcy złotych na rzecz pracowników służby zdrowia, seniorów i schronisk dla zwierząt. W swoich sklepach wznawia również specjalne kasy dla służb medycznych i mundurowych. To kontynuacja prowadzonych od początku pandemii działań mających na celu wsparcie grup, które w tym czasie szczególnie potrzebują pomocy.
Sieć kontynuuje dostawy do szpitali produktów gotowych do spożycia i przekąsek dodających energii, a także niezbędnych środków higienicznych.
Zostaną one przekazane pracownikom medycznym w ośmiu szpitalach na Śląsku i w Małopolsce. Pomoc otrzymają m.in. Szpital Uniwersytecki oraz Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego w Krakowie, Szpital MSWiA w Katowicach czy Szpital Rejonowy im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu.
Poza placówkami medycznymi ALDI już na początku pandemii dostrzegło potrzebę pomocy seniorom, najbardziej narażonym na skutki działania wirusa. W celu wsparcia osób z grupy ryzyka, które dodatkowo borykają się z wykluczeniem i samotnością, postanowiliśmy wesprzeć Stowarzyszenie mali bracia Ubogich w przygotowaniu świątecznych paczek dla podopiecznych.
Przekazaliśmy 1420 produktów, a wśród nich kawę, herbatę i słodycze. Mamy nadzieję, że ten drobny gest pozwoli podopiecznym stowarzyszenia choć odrobinę poczuć magię świąt i zrekompensuje samotność. Jednocześnie bardzo dziękujemy samemu stowarzyszeniu, że mogliśmy choć przez chwilę być częścią tej inicjatywy, która nieodmiennie nas wzrusza!
Zima to ciężki czas dla zwierząt, które znajdują się w schroniskach. Sytuacji czworonogów nie poprawia panująca pandemia, strach i odizolowanie od ludzi, mniejsza liczba wolontariuszy i odwiedzających nastawionych na adopcję.
ALDI nie pozostało obojętne na los zwierząt w tym trudnym czasie i postanowiło wesprzeć futrzastych przyjaciół, wolontariuszy oraz pracowników schronisk i fundacji. W tym celu przekazaliśmy na rzecz schroniska w Katowicach, schroniska w Celestynowie oraz fundacji Dom dla Kundelka prawie tonę karmy dla psów i kotów.
Dzięki Wam zebraliśmy 775 tys. zł. Kwota zebrana podczas akcji #DOCENIAMDZIĘKUJĘ została przekazana Fundacji Siepomaga i wesprze kilkanaście szpitali w walce z Covid-19.
Doceniliście "Cichych Bohaterów" walki z koronawirusem - listonoszy, pielęgniarki, kurierów, pracowników sklepów. Wszystkich tych, którzy stoją na pierwszej linii frontu walki z koronawirusem. W ramach akcji sprzedano ponad pół miliona naklejek.
Jako firma odpowiedzialna społecznie, ALDI nie mogło pozostać obojętne. Zaprosiliśmy do współpracy 9 znanych polskich ilustratorów, którzy stworzyli naklejki interpetujące hasło akcji #DOCENIAMDZIĘKUJĘ naklejki te stały się symbolami wdzięczności i solidarności z "Cichymi Bohaterami".
Znikały jak świeże bułeczki, dzięki czemu pokazaliście, że razem mamy wielką moc!
Za pomysł i koncepcję akcji odpowiadała Agencja Scholz&Friends Warszawa oraz The Digitals. Partnerem akcji była Grupa LTTM, a wyłącznym dystrybutorem naklejek sieć sklepów ALDI.
Grupą najbardziej narażoną na skutki pandemii koronawirusa są osoby w wieku 60+. Jak im pomóc?
Na świetny pomysł wpadła Grupa Warszawa, organizując na portalu zrzutka.pl specjalną zbiorkę, której celem jest przygotowanie posiłków dla najbardziej potrzebujących seniorów i dostarczanie ich pod same drzwi.
Do akcji włączyli się znani i lubiani influencerzy, wśród nich jest WhatAnnaWears, która na swoich kanałach Social Media poprosiła o pomoc…
ALDI nie mogło pozostać obojętne! Przyjęliśmy wyzwanie. Postanowiliśmy pomóc i dołączyć do akcji.
#PosiłekDlaSeniora to akcja polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla osób starszych. Akcja z wielkim sukcesem rozwinęła się w Warszawie. Kolejnym miastem, które się włączyło był Wroclaw. Organizatorzy nie wykluczają włączenia kolejnych miast oraz przedłużenia akcji również po zakończeniu walki z pandemią COVID 19.
ALDI zobowiązało się do zorganizowania trzech dostaw produktów (dwie z produktami spożywczymi i jedną z produktami higieniczno-sanitarnymi). Wśród produktów spożywczych znalazły się produkty świeże, ale nie zabrakło również przetworów. W drugiej dostawie do seniorów trafiły słodycze, kawy, herbaty, soki i przekąski.
Dostarczone w pierwszej dostawie produkty pomogły Grupie Warszawa w stworzeniu pełnowartościowej i zbilansowanej diety dla seniorów, która składała się z czterech posiłków – śniadania, zupy, obiadu i podwieczorku. W kolejnych dostawach zadbaliśmy o przekąski oraz artykuły codziennej potrzeby, których Seniorzy bardzo potrzebują.
Więcej o akcji przeczytać możecie na portalu zrzutka.pl. Śledźcie również nasz profil na portalu Facebook, gdzie znajdziecie więcej informacji o naszym udziale w akcji #PosiłekDlaSeniora.
Dbajmy o siebie wzajemnie!
Dziś wszyscy jeszcze bardziej niż zwykle doceniamy pracę i trud lekarzy, pielęgniarek i służb publicznych. W ALDI zdajemy sobie sprawę, że w tym trudnym czasie troszcząc sie o innych, nie mają oni możliwości, aby zadbać o swoje posiłki. Dlatego my postanowiliśmy zadbać o nich.
Cegiełka dołożona przez ALDI to pakiety produktów dla lekarzy, pielęgniarek oraz sztabów kryzysowych Urzędów Wojewódzkich. ALDI przekazało produkty o łącznej równowartości niemal 150 tysięcy złotych. Wśród nich znalazły się m.in. batoniki proteinowe, wafle ryżowe, ciasteczka i soki, a także inne produkty, które w czasie wytężonej pracy, w trudnych warunkach, pozwalają na szybkie uzupełnienie energii.
Produkty dostarczono do szpitali w kilku turach. Wsparcie otrzymały Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Szpital Rejonowy im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu, Megrez Sp. z o.o. - szpital w Tychach, Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach oraz chętne sztaby kryzysowe Urzędów Wojewódzkich.
Pomoc dla służb publicznych to nie jedyne inicjatywy pomocowe ALDI rozpoczęte na początku pandemii.
Sieć ALDI przekazała tysiące produktów dla kierowców, którzy utknęli w wielokilometrowych korkach na granicy w Jędrzychowicach po tym, jak przywrócono kontrole w związku z rozprzestrzeniającym się koronawirusem.
Akcja została przeprowadzona bardzo sprawnie dzięki działającej już na tym terenie oddolnej inicjatywie lokalnej ludności, wśród której znaleźli się także pracownicy sklepu ALDI w Lubaniu, z którymi skontaktowała się centrala firmy.
W ramach wsparcia ALDI przekazało 1100 litrów wody, 135 opakowań kabanosów, 300 opakowań soków i napoi, 660 opakowań chleba i wafli zbożowych, 36 opakowań słodkości (wafelki, batony oraz mleczne myszki), dodatkowo papier, ręczniki i chusteczki higieniczne.
Żywność i woda zostały przekazane przed przejściem granicznym - ze względów bezpieczeństwa nikt z uczestników akcji nie przekraczał granicy.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)
Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)