1. Strona główna
  2. Informacje dla klienta
  3. Komunikacja Covid-19
  4. Godziny dla seniorów i limit klientów w sklepach ALDI

Godziny dla seniorów i limit klientów w sklepach ALDI

Godziny dla seniorów już od 15 października

Drodzy Klienci,

informujemy, że w związku z nowymi przepisami rządowymi dotyczącymi epidemii koronawirusa, a przewidującymi również zmiany w funkcjonowaniu m.in. placówek handlowych, sieć ALDI wprowadza godziny tylko dla seniorów.

Od 15 października nasze sklepy od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00–12.00 obsługują wyłącznie osoby powyżej 60. roku życia

W celu zapewnienia właściwej polityki informacyjnej dbamy o to, by komunikaty głosowe w sklepach przypominały klientom o zbliżających się godzinach dla seniorów. Takie informacje znajdą się także na plakatach w sklepach.

 

 

Limit liczby klientów w sklepach ALDI

Szanowni Klienci,

Informujemy, że zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów od dnia 17 października 2020 roku z uwagi na pandemię koronawirusa wprowadziliśmy w naszych sklepach zasadę ograniczenia ilości klientów.

Limit przestrzeni wynosi 15m2 na osobę.

Dziękujemy za wyrozumiałość.

Zmiana godzin otwarcia sklepów ALDI

Drodzy Klienci,

ze względu na obecną sytuację wydłużamy godziny otwarcia naszych sklepów. Takie rozwiązanie pomoże nam spełnić Wasze oczekiwania związane z zakupami, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo. Pamiętajcie aby stosować się do wszystkich wytycznych, a zakupy robić tylko wtedy, kiedy naprawdę ich potrzebujecie.

Informujemy, że od dnia 3 kwietnia sklepy ALDI otwarte będą od poniedziałku do soboty w godzinach 6:00-22:00. Godziny otwarcia naszych sklepów w niedziele handlowe to: 9:00-18:00.

Wyjątkiem jest sklep ALDI w Bydgoszczy przy. ul. Wojska Polskiego 1, otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-22:00 (w niedziele handlowe: 9:00-18:00).

ALDI Newsletter

Nie przegap żadnej oferty!

Przypomnienie o

Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny? *

Potwierdzenie przypomnienia *

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.