1. Strona główna
  2. Informacje dla klienta
  3. Najczęściej zadawane pytania! Sprawdź odpowiedzi!

Najczęściej zadawane pytania! Sprawdź odpowiedzi!

Produkt

1.    Czy jest możliwość sprawdzenia czy dany produkt znajduję się w moim sklepie ALDI bądź w możliwie najbliższym?

Niestety w Biurze Obsługi Klienta nie mamy możliwości sprawdzenia stanu magazynowego danego sklepu. Wynika to z dużej dynamiki sprzedaży. Najpewniejszym rozwiązaniem jest udanie się do najbliższego sklepu ALDI.

2.    Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Zwrotu produktów można dokonać na terenie całej Polski w dowolnie wybranym przez siebie sklepie ALDI w ciągu 30 dni od daty zakupu. Warunkiem przyjęcia zwrotu towaru jest potwierdzenie zakupu w postaci paragonu bądź faktury, a także nienaruszona forma produktu. Powinien on posiadać oryginalne etykiety i nie powinien nosić znamion użytkowania/montażu/demontażu. Oznacza to, że nie może posiadać zabrudzeń, uszkodzeń mechanicznych oraz żadnych innych wad. Ponadto towar musi zostać dostarczony do sklepu w oryginalnym kartonie, w którym został nabyty.

Więcej informacji na temat zwrotów w zakładce informacje dla klienta.

Link poniżej:

https://www.aldi.pl/informacje-dla-klienta/polityka%20zwrot%C3%B3w%20i%20reklamacji.html

3.    Czy są towary, których nie można zwrócić?

Zgodnie z zasadami ALDI zwrotom nie podlegają: artykuły spożywcze, alkohol, papierosy, akumulatory, baterie, żarówki czy rośliny żywe.

Więcej informacji na temat zwrotów w zakładce informacje dla klienta.

Link poniżej:

https://www.aldi.pl/informacje-dla-klienta/polityka%20zwrot%C3%B3w%20i%20reklamacji.html

4.    Jak wygląda procedura reklamacji w ALDI?

W celu zgłoszenia reklamacji należy udać się do dowolnie wybranego sklepu ALDI na terenie Polski. Prosimy o zabranie ze sobą potwierdzenia transakcji w postaci paragonu lub faktury VAT oraz kompletnego urządzenia (wraz ze wszystkimi elementami zestawu). W razie posiadania oryginalnego kartonu prosimy o spakowanie do niego całego kompletu. W naszej placówce sporządzony zostanie protokół reklamacyjny. W ciągu 14 dni kalendarzowych, (licząc od dnia kolejnego), klient otrzymuje informację zwrotną o decyzji producenta w sprawie złożonej reklamacji. Jeżeli producent pozytywnie rozpatrzy reklamację, otrzymają Państwo naprawiony produkt, produkt zostanie wymieniony na nowy lub  otrzymają Państwo zwrot gotówki w sklepie.

Więcej informacji na temat reklamacji w zakładce informacje dla klienta.

Link poniżej:

https://www.aldi.pl/informacje-dla-klienta/polityka%20zwrot%C3%B3w%20i%20reklamacji.html

5.    Czy mogę dokonać reklamacji produktu, jeśli nie posiadam już paragonu?

W razie nieposiadania paragonu, zapraszamy do dowolnie wybranego przez siebie sklepu ALDI celem sporządzenia krótkiego oświadczenia, iż produkt został zakupiony w naszym sklepie oraz standardowego protokołu reklamacyjnego. Jeżeli transakcja zakupu była dokonywana kartą płatniczą, wystarczy wydrukowanie potwierdzenia z banku.

Więcej informacji na temat reklamacji w zakładce informacje dla klienta.

Link poniżej:

https://www.aldi.pl/informacje-dla-klienta/polityka%20zwrot%C3%B3w%20i%20reklamacji.html

6.    Co zrobić w sytuacji, gdy zakupiony towar okazał się niekompletny?

W takim przypadku przysługuje Państwu możliwość zwrotu zakupionego produktu. Zapraszamy wraz z paragonem do dowolnie wybranego przez siebie sklepu ALDI celem przeprowadzenia procedury zwrotu.

Więcej informacji na temat zwrotów w zakładce informacje dla klienta.

Link poniżej:

https://www.aldi.pl/informacje-dla-klienta/polityka%20zwrot%C3%B3w%20i%20reklamacji.html

7.    Czy można zarezerwować/zamówić dany produkt?

Biuro Obsługi Klienta nie realizuje rezerwacji lub zamówień produktowych. Ze względu na dużą dynamikę sprzedaży, zachęcamy do udania się do najbliższego sklepu ALDI, aby sprawdzić czy dany produkt jest dostępny.

8.    Czy można złożyć zamówienie online?

ALDI nie prowadzi sprzedaży internetowej i nie ma możliwości złożenia zamówienia online.

9. Zaplanowany przeze mnie produkt do zakupu z aktualnej oferty został w całości wyprzedany i nie ma go w sklepie. Co mogę w tej sytuacji zrobić?

Każdorazowo staramy się zaplanować ilość poszczególnych produktów z oferty, aby zapewnić ich dostępność przez minimum 3 dni, jednak nie zawsze możliwe jest przewidzenie dokładnego popytu na dany artykuł.

Mamy nadzieję, że pomogą poniższe wskazówki:

- W naszych sklepach i na stronie internetowej www.aldi.pl już kilka dni wcześniej publikowana jest oferta na kolejny tydzień, co umożliwia zaplanowanie zakupów już pierwszego dnia obowiązywania oferty

- Jeżeli w danym sklepie ALDI poszukiwany produkt z oferty nie jest już dostępny, często można nabyć go jeszcze w innych sklepach ALDI w okolicy

- Najchętniej kupowane produty z oferty ALDI najczęściej są powtarzane i pojawiają się ponownie a naszej ofercie.

 

Jeśli mają Państwo jakieś sugestie w odniesieniu do naszego asortymentu lub ciekawych produktów, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej:

https://www.aldi.pl/narzedzia/kontakt.htmll

 

Sklep ALDI

10.     Czy  jest możliwy kontakt telefoniczny bezpośrednio z wybranym sklepem ALDI ?

Numery telefonów do poszczególnych sklepów nie są udostępniane, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej:

https://www.aldi.pl/narzedzia/kontakt.html

11. Co zrobić w razie zgubionej rzeczy w sklepie lub na parkingu?

Zachęcamy do zgłoszenia zaginionej rzeczy poprzez formularz kontaktowy. Zrobimy wszystko, aby zguba wróciła do właściciela.

Link do formularza:

https://www.aldi.pl/narzedzia/kontakt.html

Faktury i płatności

12.     Czy mogę otrzymać fakturę za zakupione zakupy w sklepie ALDI?

Oczywiście, faktura zostaje wystawiona bezpośrednio w sklepie ALDI na prośbę klienta.

13. Czy w sklepie ALDI mogę płacić bonami Sodexo ?

W sklepach ALDI płatności bonami Sodexo nie są honorowane.

Cotygodniowe akcje

14.     Czy mogę polecić produkt, którego według mnie brakuje w sklepach ALDI?

Jesteśmy otwarci na Państwa sugestie! Zachęcamy do podzielenia się opinią na temat produktów, a także sugestii ewentualnych zmian w naszym asortymencie poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej:

https://www.aldi.pl/narzedzia/kontakt.html

15.     Czy Biuro Obsługi Klienta przyjmuje oferty handlowe?

Tak, oferty handlowe prosimy przesyłać na adres : obsluga.klienta@aldi.pl. Zastrzegamy, że z racji dużej liczby ofert od partnerów zewnętrznych, właściwy dział odezwie się jedynie w razie zainteresowania.

16. Kiedy pojawiają się nowe oferty?

Oferta promocyjna ALDI na asortyment spożywczy wprowadzana jest w każdy poniedziałek danego tygodnia i obowiązuje do końca tygodnia (do soboty lub do niedzieli - w zależności od kalendarza niedzieli handlowych).

W każdą środę i sobotę z kolei nasza oferta promocyjna na dany tydzień wzbogaca się o nowe i okazyjne produkty z asortymentu niespożywczego (w szerokim tego słowa znaczeniu).

W każdy weekend, który w ALDI zaczynamy już w piątek wprowadzamy do oferty promocyjnej wyjątkowe produkty specjalnie tylko na weekend w ilościach do wyczerpania zapasów.

Opłaty za parking

17. Jakie są zasady korzystania z płatnych parkingów przy sklepach ALDI?

System parkometrów powstał z myślą o naszych klientach, aby zapewnić Państwu miejsca parkingowe na czas zakupów. Parking dla klientów sklepu ALDI jest bezpłatny do 60 minut. Wystarczy jedynie pobrać darmowy bilet z parkometru oraz umieścić go za przednią szybą w widocznym z zewnątrz miejscu. Zasady parkowania komunikujemy na terenie całego parkingu za pośrednictwem dedykowanych do tego celu tablic informacyjnych z regulaminem parkowania. Regulamin oraz parkometr znajduje się zaraz przy wejściu do sklepu w widocznym dla klienta miejscu.

Praca

18.     Gdzie znajdę aktualne oferty pracy ?

Wszystkie aktualne oferty pracy znajdują się na naszej stronie internetowej:

http://www.kariera-aldi.pl/

 

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

Przypomnienie o

Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny? *

Prosimy uzupełnić pole.

Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.