Niestety w Biurze Obsługi Klienta nie mamy możliwości sprawdzenia stanu magazynowego danego sklepu. Wynika to z dużej dynamiki sprzedaży. Najpewniejszym rozwiązaniem jest udanie się do najbliższego sklepu ALDI.
Zwrotu produktów można dokonać na terenie całej Polski w dowolnie wybranym przez siebie sklepie ALDI w ciągu 30 dni od daty zakupu. Warunkiem przyjęcia zwrotu towaru jest potwierdzenie zakupu w postaci paragonu bądź faktury, a także nienaruszona forma produktu. Powinien on posiadać oryginalne etykiety i nie powinien nosić znamion użytkowania/montażu/demontażu. Oznacza to, że nie może posiadać zabrudzeń, uszkodzeń mechanicznych oraz żadnych innych wad. Ponadto towar musi zostać dostarczony do sklepu w oryginalnym kartonie, w którym został nabyty.
Więcej informacji na temat zwrotów w zakładce informacje dla klienta.
Link poniżej:
https://www.aldi.pl/informacje-dla-klienta/polityka%20zwrot%C3%B3w%20i%20reklamacji.html
Zwrotu produktów można dokonać na terenie całej Polski w dowolnie wybranym przez siebie sklepie ALDI w ciągu 30 dni od daty zakupu. Warunkiem przyjęcia zwrotu towaru jest potwierdzenie zakupu w postaci paragonu bądź faktury, a także nienaruszona forma produktu. Powinien on posiadać oryginalne etykiety i nie powinien nosić znamion użytkowania/montażu/demontażu. Oznacza to, że nie może posiadać zabrudzeń, uszkodzeń mechanicznych oraz żadnych innych wad. Ponadto towar musi zostać dostarczony do sklepu w oryginalnym kartonie, w którym został nabyty.
Więcej informacji na temat zwrotów w zakładce informacje dla klienta.
Link poniżej:
https://www.aldi.pl/informacje-dla-klienta/polityka%20zwrot%C3%B3w%20i%20reklamacji.html
W celu zgłoszenia reklamacji należy udać się do dowolnie wybranego sklepu ALDI na terenie Polski. Prosimy o zabranie ze sobą potwierdzenia transakcji w postaci paragonu lub faktury VAT oraz kompletnego urządzenia (wraz ze wszystkimi elementami zestawu). W razie posiadania oryginalnego kartonu prosimy o spakowanie do niego całego kompletu. W naszej placówce sporządzony zostanie protokół reklamacyjny. W ciągu 14 dni kalendarzowych, (licząc od dnia kolejnego), klient otrzymuje informację zwrotną o decyzji producenta w sprawie złożonej reklamacji. Jeżeli producent pozytywnie rozpatrzy reklamację, otrzymają Państwo naprawiony produkt, produkt zostanie wymieniony na nowy lub otrzymają Państwo zwrot gotówki w sklepie.
Więcej informacji na temat reklamacji w zakładce informacje dla klienta.
Link poniżej:
https://www.aldi.pl/informacje-dla-klienta/polityka%20zwrot%C3%B3w%20i%20reklamacji.html
W razie nieposiadania paragonu, zapraszamy do dowolnie wybranego przez siebie sklepu ALDI celem sporządzenia krótkiego oświadczenia, iż produkt został zakupiony w naszym sklepie oraz standardowego protokołu reklamacyjnego. Jeżeli transakcja zakupu była dokonywana kartą płatniczą, wystarczy wydrukowanie potwierdzenia z banku.
Więcej informacji na temat reklamacji w zakładce informacje dla klienta.
Link poniżej:
https://www.aldi.pl/informacje-dla-klienta/polityka%20zwrot%C3%B3w%20i%20reklamacji.html
W takim przypadku przysługuje Państwu możliwość zwrotu zakupionego produktu. Zapraszamy wraz z paragonem do dowolnie wybranego przez siebie sklepu ALDI celem przeprowadzenia procedury zwrotu.
Więcej informacji na temat zwrotów w zakładce informacje dla klienta.
Link poniżej:
https://www.aldi.pl/informacje-dla-klienta/polityka%20zwrot%C3%B3w%20i%20reklamacji.html
Biuro Obsługi Klienta nie realizuje rezerwacji lub zamówień produktowych. Ze względu na dużą dynamikę sprzedaży, zachęcamy do udania się do najbliższego sklepu ALDI, aby sprawdzić czy dany produkt jest dostępny.
ALDI nie prowadzi sprzedaży internetowej i nie ma możliwości złożenia zamówienia online.
Każdorazowo staramy się zaplanować ilość poszczególnych produktów z oferty, aby zapewnić ich dostępność przez minimum 3 dni, jednak nie zawsze możliwe jest przewidzenie dokładnego popytu na dany artykuł.
Mamy nadzieję, że pomogą poniższe wskazówki:
- W naszych sklepach i na stronie internetowej www.aldi.pl już kilka dni wcześniej publikowana jest oferta na kolejny tydzień, co umożliwia zaplanowanie zakupów już pierwszego dnia obowiązywania oferty
- Jeżeli w danym sklepie ALDI poszukiwany produkt z oferty nie jest już dostępny, często można nabyć go jeszcze w innych sklepach ALDI w okolicy
- Najchętniej kupowane produty z oferty ALDI najczęściej są powtarzane i pojawiają się ponownie a naszej ofercie.
Jeśli mają Państwo jakieś sugestie w odniesieniu do naszego asortymentu lub ciekawych produktów, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej:
https://www.aldi.pl/narzedzia/kontakt.htmll
Numery telefonów do poszczególnych sklepów nie są udostępniane, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej:
Zachęcamy do zgłoszenia zaginionej rzeczy poprzez formularz kontaktowy. Zrobimy wszystko, aby zguba wróciła do właściciela.
Link do formularza:
Oczywiście, faktura zostaje wystawiona bezpośrednio w sklepie ALDI na prośbę klienta.
W sklepach ALDI honorowane są płatności wszystkimi kartami i kuponami Sodexo.
Numer faktury uproszczonej znajduje się w prawym dolnym rogu paragonu i jest oznaczony jako „Nr transakcji”.
Jesteśmy otwarci na Państwa sugestie! Zachęcamy do podzielenia się opinią na temat produktów, a także sugestii ewentualnych zmian w naszym asortymencie poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej:
Tak, oferty handlowe prosimy przesyłać na adres : obsluga.klienta@aldi.pl. Zastrzegamy, że z racji dużej liczby ofert od partnerów zewnętrznych, właściwy dział odezwie się jedynie w razie zainteresowania.
Oferta promocyjna ALDI na asortyment spożywczy wprowadzana jest w każdy poniedziałek danego tygodnia i obowiązuje do końca tygodnia (do soboty lub do niedzieli - w zależności od kalendarza niedzieli handlowych).
W każdą środę i sobotę z kolei nasza oferta promocyjna na dany tydzień wzbogaca się o nowe i okazyjne produkty z asortymentu niespożywczego (w szerokim tego słowa znaczeniu).
W każdy weekend, który w ALDI zaczynamy już w piątek wprowadzamy do oferty promocyjnej wyjątkowe produkty specjalnie tylko na weekend w ilościach do wyczerpania zapasów.
System parkometrów powstał z myślą o naszych klientach, aby zapewnić Państwu miejsca parkingowe na czas zakupów. Parking dla klientów sklepu ALDI jest bezpłatny do 60 minut. Wystarczy jedynie pobrać darmowy bilet z parkometru oraz umieścić go za przednią szybą w widocznym z zewnątrz miejscu. Zasady parkowania komunikujemy na terenie całego parkingu za pośrednictwem dedykowanych do tego celu tablic informacyjnych z regulaminem parkowania. Regulamin oraz parkometr znajduje się zaraz przy wejściu do sklepu w widocznym dla klienta miejscu.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)
Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)