1. Strona główna
  2. Najczęściej zadawane pytania

Masz pytanie?

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Wybierz kategorię, która Cię interesuje.

Produkt

1. Czy mogę sprawdzić dostępność danego produktu w moim sklepie ALDI?

Z uwagi na dużą dynamikę sprzedaży, najlepszym rozwiązaniem jest udanie się do najbliższego sklepu ALDI.

2. Czy można zarezerwować/zamówić dany produkt?

Nie realizujemy rezerwacji lub zamówień produktowych. Ze względu na dużą dynamikę sprzedaży, zachęcamy do udania się do najbliższego sklepu ALDI, aby sprawdzić czy dany produkt jest dostępny.

3. Czy można złożyć zamówienie online?

ALDI Polska nie prowadzi sprzedaży internetowej i nie ma możliwości złożenia zamówienia online.

4. Czy mogę polecić produkt, którego według mnie brakuje w sklepach ALDI?

Jesteśmy otwarci na Twoje sugestie 😊 Zachęcamy do podzielenia się opinią na temat produktów, a także sugestii ewentualnych zmian w naszym asortymencie poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej - kontakt

 

5. Kiedy pojawiają się nowe oferty?

Oferta promocyjna ALDI na asortyment spożywczy wprowadzana jest w każdy poniedziałek danego tygodnia. W każdą środę i sobotę znajdziesz natomiast nowości z asortymentu niespożywczego. Zachęcamy do sprawdzenia nowych ofert na stronie Oferty (aldi.pl)

Zwroty i reklamacje

6. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

W przypadku towarów podlegających zwrotowi, możesz zwrócić produkt do 30 dni od daty zakupu w dowolnym sklepie ALDI.

Warunki zwrotu:

  • Posiadanie dowodu zakupu w postaci paragonu lub faktury.
  • Produkt jest oryginalnie zapakowany, posiada oryginalne etykiety.
  • Produkt nie nosi znamion użytkowania - nie może posiadać zabrudzeń, uszkodzeń mechanicznych oraz żadnych innych wad.
  • Produkt został zakupiony na terenie Polski w sklepie sieci ALDI.
7. Jakie produkty podlegają zwrotowi?

Klienci sklepów sieci ALDI mają prawo dokonać zwrotu towaru przemysłowego (poza towarami wyłączonymi z możliwości zwrotu podanymi niżej), który jest pełnowartościowy i nienoszący znamion użytkowania.

Zwrotom nie podlegają:

  • artykuły spożywcze 
  • alkohole, papierosy
  • akumulatorki, baterie, żarówki
  • rośliny żywe i kwiaty cięte
  • środki farmaceutyczne i testy Prima Home Test
  • fajerwerki
8. Czy muszę zwrócić towar w tym samym sklepie, w którym go kupiłem?

Nie musisz. Produkty kupione w sieci ALDI Polska możesz zwrócić w dowolnym sklepie ALDI na terenie Polski.

9. Jak reklamować produkt w ALDI?
  1. Zabierz produkt, który chcesz reklamować. Jeżeli masz dowód zakupu (paragon lub faktura VAT), weź go ze sobą – dzięki temu przyspieszysz przyjęcie reklamacji.
  2.  Przyjdź do dowolnego sklepu ALDI na terenie Polski i zgłoś pracownikowi chęć złożenia reklamacji.
  3. Pracownik wypełni z Tobą protokół reklamacji i da Ci potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
  4. Odpowiedź w sprawie decyzji otrzymasz od nas w ciągu 14 dni kalendarzowych.
10. Nie mam już paragonu, czy mimo to mogę reklamować produkt?
Tak, ponieważ do złożenia reklamacji paragon nie jest wymagany.
11. Gdzie mogę reklamować produkt?

Reklamację możesz złożyć w dowolnym sklepie ALDI na terenie Polski.

12. Czy mogę reklamować produkt kupiony w ALDI, ale w innym kraju?

W sklepach na terenie Polski możesz reklamować jedynie produkty kupione w sieci ALDI Polska. W przypadku chęci złożenia reklamacji produktu kupionego w ALDI w innym kraju, zachęcamy do kontaktu z Obsługą Klienta danej sieci ALDI.

13. Czym różni się reklamacja od zwrotu?
  • Reklamować możesz produkty niepełnowartościowe.
  • Zwrócić możesz pełnowartościowe produkty w ciągu 30 dni od daty zakupy (poza towarami wyłączonymi z możliwości zwrotu).
14. Kupiłem wadliwy produkt spożywczy - jak mogę go reklamować?

Jeżeli kupiony artykuł spożywczy okazał się wadliwy, możesz zgłosić to na dwa sposoby:

  • w sklepie – podejdź wraz z wadliwym artykułem i dowodem zakupu do sklepu, w którym kupiłeś produkt;
  • w Biurze Obsługi Klienta – wyślij wiadomość e-mail na adres obsluga.klienta@aldi.pl i prześlij nam zdjęcia wadliwego produktu (wraz z numerem partii, datą przydatności i nr EAN) oraz dowód zakupu.

Faktury i płatności

15. Czy mogę otrzymać fakturę za zakupione zakupy w sklepie ALDI?

Oczywiście, faktura zostaje wystawiona bezpośrednio w sklepie ALDI na prośbę klienta - poinformuj o tym kasjera przed rozpoczęciem kasowania.

16. Gdzie znajdę numer faktury uproszczonej na paragonie?

Numer faktury uproszczonej znajduje się w prawym dolnym rogu paragonu i jest oznaczony jako „Nr transakcji”.

17. Jak uzyskać duplikat faktury?

W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

18. Jakie formy płatności są dostępne w ALDI?

Za zakupy możesz zapłacić gotówką, kartą, a także kuponami i kartami Pluxee (przyjmujemy również nadal bony SODEXO).

Akceptujemy karty MASTERCARD, MAESTRO, VISA oraz VPAY. We wszystkich naszych sklepach w Polsce można również płacić poprzez BLIK, a także zbliżeniowo, o ile karta spełnia odpowiednie wymogi. Szczegółowe informacje znajdziesz na naszej stronie Płatności bezgotówkowe w ALDI – Pewnie, szybko, łatwo.

19. Czy w sklepie ALDI mogę płacić bonami Sodexo ?

Tak, bony SODEXO są nadal przyjmowane w sklepach ALDI, zgodnie z terminem ważności widniejącym na bonie.

Sklep ALDI

20. W jakich godzinach są otwarte sklepy ALDI?

Większość sklepów jest czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 6:00-22:00. Są jednak pewne wyjątki - znajdź swój sklep ALDI w wyszukiwarce i sprawdź w jakich dokładnie godzinach jest otwarty.

21. Kiedy przypadają niedziele handlowe?

Informacje o niedzielach handlowych znajdziesz w naszym kalendarzu niedziel handlowych.

22. Gdzie znajdę najbliższy sklep ALDI?

Zapraszamy do skorzystania z naszej wyszukiwarki sklepów.

23. Czy w ALDI są kasy pierwszeństwa?

W każdym sklepie ALDI znajduje się kasa pierwszeństwa, która jest specjalnie oznaczona. Kasa pierwszeństwa ma na celu priorytetową obsługę klientów uprzywilejowanych tj. osoby z niepełnosprawnościami oraz kobiety w ciąży.

24. Czy w ALDI są Ciche Godziny?

W ALDI mamy „Ciche Godziny”. Osoby w spektrum autyzmu i ich bliscy we wtorki (w godzinach 8:00 -10:00) i w soboty (w godzinach 18:00 – 20:00) mogą zrobić zakupy w komfortowych warunkach. W czasie „Cichych godzin” w naszych sklepach wyłączamy muzykę, a osoby w spektrum autyzmu mogą skorzystać z pierwszeństwa w kolejce w specjalnie oznaczonych kasach.

Więcej informacji odnośnie Cichych godzin, można przeczytać tutaj.

25. Co zrobić w razie zgubionej rzeczy w sklepie lub na parkingu?

Zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta - zrobimy wszystko, aby zguba wróciła do właściciela.

26. Czy jest możliwy kontakt telefoniczny bezpośrednio z wybranym sklepem ALDI?

Nie ma bezpośredniego numeru telefonu do danego sklepu, ale zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo. Nasi konsultanci z chęcią odpowiedzą na Twoje pytania 😊

27. Czy mogę wejść z psem do sklepu ALDI?

Chociaż kochamy wszystkie czworonogi, to mając na uwadze zapewnienie bezpieczeństwa zarówno klientom, jak i samym psom, nie można wchodzić z psem do sklepu. Wyjątkiem jest pies przewodnik oraz pies asystujący. 

28. Gdzie znajdę informacje o nowych sklepach ALDI?

Kalendarz najbliższych otwarć znajdziesz tutaj.

Parking

29. Czy parkingi ALDI są płatne?

Część parkingów przy sklepach ALDI jest płatna. Wówczas na parkingu znajdują się niezbędne oznaczenia: tablica informacyjna, znak drogowy, regulamin parkingu wraz z cennikiem i parkometr do pobrania biletu. W każdym sklepie ALDI objętym systemem parkingowym, pierwsza godzina postoju jest bezpłatna, wystarczy jedynie pobrać wcześniej bilet z parkometru oraz umieścić go za przednią szybą w widocznym z zewnątrz miejscu. 

30. Ile kosztuje parkowanie?

W każdym sklepie ALDI objętym systemem parkingowy, pierwsza godzina postoju jest bezpłatna, pod warunkiem pobrania biletu z parkometru i umieszczenia go za przednią szybą w widocznym z zewnątrz miejscu lub po uruchomieniu sesji w aplikacji mobilnej. Każda kolejna godzina podlega opłacie w wysokości 4 zł, którą należy uiścić z góry.

31. Czy jest możliwość anulacji wystawionego wezwania do zapłaty?

W przypadku wystawionego wezwania do zapłaty, klienci sklepów ALDI mają możliwość zgłoszenia reklamacji bezpośrednio do zarządcy parkingu. Wszystkie niezbędne informacje o reklamacjach dotyczących opłat parkingowych, jak i formularz reklamacyjny znajdują się tutaj.

32. Dlaczego część parkingów ALDI jest płatna?

Celem działania parkingów przysklepowych jest zapewnienie klientom miejsc parkingowych na czas robienia zakupów. Klienci ALDI niejednokrotnie mierzyli się z sytuacją, w której miejsca parkingowe przeznaczone dla nich, zajmowane były przez osoby wykorzystujące parkingi sklepów do celów prywatnych, np. jako całodzienne miejsca postojowe. W lokalizacjach, gdzie klienci najczęściej mierzyli się z takimi utrudnieniami, powstały właśnie systemy parkometrowe.

Współpraca biznesowa

33. Jak nawiązać współpracę z ALDI Polska w zakresie produktów lub usług?

Zapraszamy do współpracy - wyślij ofertę handlową na adres oferty.handlowe@aldi.pl

34. Posiadam działkę na sprzedaż – z kim mogę się skontaktować?

Jeśli chcesz nawiązać współpracę w zakresie gruntów i nieruchomości, wyślij wiadomość na adres nieruchomości@aldi.pl

Praca

35. Gdzie znajdę aktualne oferty pracy?

Wszystkie aktualne oferty pracy znajdują się na naszej stronie internetowej tutaj.

Newsletter i aplikacja

36. Jak zapisać się do Newslettera?

Aby zapisać się do Newslettera, wypełnij ten formularz. Dzięki temu będziesz na bieżąco z naszą ofertą, a dodatkowo możesz wygrać nagrody w konkursach.

37. Jak anulować subskrypcję Newslettera?

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania Newslettera korzystając z formularza rezygnacji.

38. Jak zmienić adres e-mail do wysyłki Newslettera?

Wystarczy, że anulujesz obecną subskrypcję i ponownie zapiszesz się do Newslettera podając swój aktualny adres e-mail.

39. Jak pobrać aplikację ALDI?

Najnowszą wersję aplikacji możesz pobrać w App Store lub z Google Play.

Więcej informacji dotyczących aplikacji znajdziesz na naszej stronie Aplikacja ALDI.

Nie ma odpowiedźi na Twoje pytanie? Skorzystaj z formularza kontaktowego.

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch