dbamy o to aby Państwa zakupy były zawsze udane, a sprzedawane towary najwyższej klasy. Nasz dział jakości zawsze weryfikuje czy asortyment trafiający do naszych sklepów spełnia wyśrubowane kryteria jakości. Niestety, nie mamy wpływu na wszystkie czynniki, dlatego poniżej znajdą Państwo informacje dotyczące zasad zwrotów oraz reklamacji zakupionych w sklepach ALDI towarów. Poniższe zasady obowiązują od dnia 08.02.2022 r.
Klienci sklepów sieci ALDI mają prawo dokonać zwrotu towaru przemysłowego (poza towarami wyłączonymi z możliwości zwrotu podanymi niżej), który jest pełnowartościowy i nie noszący znamion użytkowania w ciągu 30 dni od daty zakupu produktu. Data zakupu znajduje się na dowodzie zakupu (paragonie/ fakturze) i na jego podstawie będzie weryfikowana. Zwrotu towaru można dokonać w dowolnym sklepie ALDI na terenie Polski.
Dokonanie zwrotu możliwe jest w razie łącznego spełnienia następujących warunków:
Po przyjęciu zwrotu produktu klient otrzymuje zwrot zapłaconej ceny widniejącej na przedłożonym dowodzie zakupu w gotówce. Sieć sklepów ALDI zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia zwrotu produktów, które nie spełniają ustalonych zasad i warunków zwrotu towaru oraz kiedy któryś z powyżej opisanych warunków nie zostanie spełniony. Sieć ALDI zastrzega sobie prawo do zmiany zasad dokonywania zwrotów.
Jak można się domyślić, nie wszystkie zakupione towary podlegają zwrotowi. Choć prawo do zwrotu towaru przysługuje klientom w przypadku większości produktów, trzeba mieć na uwadze, że istnieją pewne wyjątki.
Zwrotom nie podlegają:
W przypadku zakupienia towaru niepełnowartościowego, klient może go zareklamować, warunki dokonania reklamacji i proces reklamacyjny są następujące:
Mimo, że określone przez sieć ALDI zwroty towaru wyłączają pewne kategorie produktowe z możliwości zwrotu, to jednak większość artykułów przemysłowych zakupionych w sklepie można bez problemu zwrócić. Bez większych przeszkód można więc wymienić lub oddać produkty, które zostały zakupione z datą ważności po terminie lub te, które okazały się niesprawne lub uszkodzone.
Jeśli natomiast produkt objęty gwarancją popsuje się w trakcie jego użytkowania, zawsze pozostają proponowane przez ALDI reklamacje, a przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta obsluga.klienta@aldi.pl
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)
Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)