1. Strona główna
  2. Informacje dla klienta
  3. Polityka zwrotów i reklamacji

Polityka zwrotów i reklamacji

Para sprawdza rachunek – Gwarancja w ALDI

Szanowni Klienci,

dbamy o to aby Państwa zakupy były zawsze udane, a sprzedawane towary najwyższej klasy. Nasz dział jakości zawsze weryfikuje czy asortyment trafiający do naszych sklepów spełnia wyśrubowane kryteria jakości. Niestety, nie mamy wpływu na wszystkie czynniki, dlatego poniżej znajdą Państwo informacje dotyczące zasad zwrotów oraz reklmacji zakupionych w sklepach ALDI towarów. Poniższe zasady obowiązują od dnia 01.12. 2018 r.

Zasady dokonywania zwrotów artykułów przemysłowych

 

Klienci sklepów sieci ALDI mają prawo dokonać zwrotu towaru przemysłowego (poza towarami wyłączonymi z możliwości zwrotu podanymi niżej), który jest pełnowartościowy i nie noszący znamion użytkowania w ciągu 30 dni od daty zakupu produktu. Data zakupu znajduje się na dowodzie zakupu (paragonie/ fakturze) i na jego podstawie będzie weryfikowana. Zwrotu towaru można dokonać w dowolnym sklepie ALDI na terenie Polski.

Dokonanie zwrotu możliwe jest w razie łącznego spełnienia następujących warunków:

  1. Klient zwracający produkt posiada dowód zakupu w postaci paragonu/ faktury.
  2. Produkt jest oryginalnie zapakowany, a jego wartości użytkowe są nienaruszone.
  3. Produkt jest pełnowartościowy w tym znaczeniu, że nie nosi śladów użycia i zniszczenia.
  4. Produkt został zakupiony na terenie Polski w sklepie sieci ALDI.

 

Po przyjęciu zwrotu produktu klient otrzymuje zwrot zapłaconej ceny widniejącej na przedłożonym dowodzie zakupu w gotówce. Sieć sklepów ALDI zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia zwrotu produktów, które nie spełniają ustalonych zasad i warunków zwrotu towaru oraz kiedy któryś z powyżej opisanych warunków nie zostanie spełniony. Sieć ALDI zastrzega sobie prawo do zmiany zasad dokonywania zwrotów.


Zwrotom nie podlegają:


1. alkohole, papierosy,
2. akumulatorki, baterie, żarówki,
3. rośliny żywe.

 

Warunki dokonania Reklamacji

W przypadku zakupienia towaru niepełnowartościowego, klient może go zareklamować, warunki dokonania reklamacji i proces reklamacyjny są następujące:

  1. ALDI jako Sprzedawca odpowiada za wady towarów ze swojej oferty. Warunki reklamacji regulowane są przez Kodeks Cywilny.
  2. Reklamacje towarów niepełnowartościowych mogą być przeprowadzone na podstawie gwarancji lub rękojmi.
  3. Reklamacji towaru niepełnowartościowego można dokonać w dowolnym sklepie ALDI.
  4. Proces reklamacji może ułatwić przedłożenie dowodu zawarcia transakcji w postaci paragonu kasowego czy faktury VAT.
  5. Rozpatrzenie reklamacji trwa nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych. W przypadku gwarancji producenta termin ustosunkowania się do reklamacji jest wskazany w karcie gwarancyjnej.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

Przypomnienie o

Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny? *

Prosimy uzupełnić pole.

Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.