Nowe godziny otwarcia sklepów ALDI
Polityka parkingowa ALDI

a

ZASADY KORZYSTANIA Z PŁATNYCH PARKINGÓW PRZY SKLEPACH ALDI

W odpowiedzi na sugestie klientów sieć sklepów ALDI optymalizuje funkcjonowanie systemów parkingowych. Od lipca 2020 roku sieć będzie współpracowała tylko z jednym operatorem systemów parkingowych. Będzie nim firma APCOA. Na wszystkich płatnych parkingach sieci będzie działała też specjalna aplikacja mobilna umożliwiające m.in. opłacanie parkowania bez pobierania biletu. Rozwiązanie to gwarantuje higieniczne i całkowicie bezpieczne dokonywanie płatności za postój na parkingu.

SPÓJNY SYSTEM NA WSZYSTKICH PARKINGACH

ALDI wprowadziło na swoich parkingach systemy parkingowe na przełomie 2017 i 2018. Od ubiegłego roku nadzór nad parkingami przy sklepach sprawowały dwie firmy, które przyjęły jeden spójny system zarządzania. Mając jednak na uwadze dobro klientów oraz dążąc do poprawy jakości świadczonych usług, ALDI podjęło decyzję o kontynuowaniu współpracy tylko z jednym operatorem parkingu. Będzie nim firma APCOA.

Do tej pory firma APCOA odpowiadała za systemy parkingowe przy sklepach sieci na północy kraju, a także w rejonie Dolnego Śląska i województwa opolskiego. Teraz pod nadzorem operatora znajdzie się docelowo 39 płatnych parkingów przy sklepach ALDI.

apcoa

ZAPŁAĆ PRZEZ APLIKACJĘ

 

Wraz z kontynuowaniem współpracy tylko z jednym operatorem na wszystkich płatnych parkingach przy sklepach ALDI opłaty za parkowanie dokonać będzie można również przy pomocy specjalnej aplikacji mobilnej APCOA Flow.

Aplikacja ta pozwala na korzystanie z parkingu bez konieczności pobierania biletu – wystarczy zaznaczyć czas parkowania i rozpocząć sesję, a aplikacja sama pobierze odpowiednią opłatę.  

Aplikacja umożliwia także przedłużenie czasu parkowania bez konieczności powrotu do samochodu i otrzymywanie potweirdzeń mailowych z danymi o sesji parkowania.

Przy tym jest, co szczególnie istotne w związku z epidemią konronawirusa, rozwiązaniem higienicznym i całkowicie bezpiecznym.

 

Aplikację można ściągnąć z Google Play (KLIKNIJ) oraz App Store (KLIKNIJ).

ILE KOSZTUJE PARKOWANIE?

Zmiany operatora nie wpłyną w żaden sposób na znany już klientom system naliczania opłat za postój na parkingu.

Tak jak dotychczas, w każdym sklepie ALDI objętym systemem parkingowy, pierwsza godzina postoju będzie bezpłatna, pod warunkiem pobrania biletu i umieszczenia go za przednią szybą w widocznym z zewnątrz miejscu lub po uruchomieniu sesji w aplikacji mobilnej.

Każda kolejna godzina podlega opłacie w wysokości 4 zł.

WIĘCEJ INFORMACJI

Wszystkie potrzebne informacje na temat systemów parkingowych klienci znaleźć mogą na specjalnych tablicach informacyjnych umieszczonych na wjeździe na parking.  

Dodatkowo, przy wejściu do sklepów umieszczony jest parkometr wraz z tablicą z regulaminem i cennikiem. Na drzwiach wejściowych sklepów ALDI znajdują się plakaty z informacją o konieczności pobrania biletu.

Ujednolicenie systemu parkingowego i powierzenie nadzoru nad nim jednemu operatorowi, to kolejny krok ALDI w kierunku zapewnienia klientom komfortu zakupów. Sklepy sieci dyskontowych, usytuowane są bowiem często w centrach miast, w okolicach osiedli mieszkaniowych oraz biurowców i poprzez to są atrakcyjnym miejscem na pozostawienie samochodu nie tylko dla osób zainteresowanych zakupami. Wprowadzenie odpowiednich regulacji jest więc niezbędne dla zagwarantowania klientom przeznaczonych dla nich miejsc parkingowych.

sklep

MASZ ZASTRZEŻENIA? ZGŁOŚ REKLAMACJĘ

W przypadku wątpliwości dotyczących funkcjonowania systemu parkingowego lub zastrzeżeń, co do zasad jego funkcjonowania, klienci sklepów ALDI mają możliwość zgłoszenia reklamacji poprzez podany w regulaminie adres mailowy i przesłać skan paragonu.

We wszystkich sprawach związanych z kwestiami parkingowymi, pomocy klientom chętnie udziela Biuro Obsługi Klienta ALDI. Polecamy kontakt przez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie.

ALDI Newsletter

Nie przegap żadnej oferty!

Przypomnienie o

Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny? *

Potwierdzenie przypomnienia *

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.