1.10.2025
Reagując na wyzwania związane z rosnącymi cenami kawy, ALDI przygotowało specjalną ofertę promocyjną. Od czwartku, 2 października, do soboty klienci mogą kupić kawę ziarnistą marki własnej Barissimo w opakowaniu XXL (1,2 kg) za 49,99 zł. Promocja zbiega się z obchodzonym 1 października Międzynarodowym Dniem Kawy.
Barissimo to marka własna ALDI dostępna w całej - liczącej już prawie 400 sklepów - sieci w Polsce oraz w innych krajach Grupy ALDI Nord. Ziarna pochodzą z działającej w oparciu o wieloletnią tradycję własnej palarni w Weyhe w północnych Niemczech. Do produkcji kaw Barissimo wybierane są ziarna dostawców certyfikowanych przez Rainforest Alliance, co zapewnia zgodność z międzynarodowymi standardami zrównoważonego rozwoju i daje klientom gwarancję, że ziarna oferowane w ALDI pochodzą z odpowiedzialnych upraw, prowadzonych w harmonii z naturą i środowiskiem. Warto także podkreślić, że w Wielkim Teście Produktów ALDI kawa Barissimo została wyróżniona za wyrazisty smak i aromat, co dodatkowo podkreśla jej korzystny stosunek jakości do ceny.
Marka Barissimo należy do najchętniej wybieranych kaw w całej ofercie ALDI. Dlatego - mimo dynamicznych zmian na rynku - sieć przygotowała dla klientów promocję obejmującą popularne warianty Barissimo Gustoso, o wysokiej intensywności i łagodniejszą Barissiomo Crema&Aroma, każdy w 1,2 kilogramowym opakowaniu XXL.
Poza kawą ziarnistą klienci ALDI w stałej ofercie mają do wyboru także kawy Barissimo mielone, w kapsułkach oraz rozpuszczalne. Wszystkie z utrzymaniem powtarzalnych, niezmiennych od lat, standardów produkcji i walorów smakowych.
- Barissimo to marka własna - jedna z najczęściej wybieranych przez klientów, którą konsekwentnie rozwijamy. Wysokie standardy jakościowe Barissimo idą w parze z przystępną ceną - a obecna oferta XXL to przykład na to, że nawet przy dynamicznych wzrostach cen na rynku, kawa oferowana w ALDI nie musi być produktem luksusowym - mówi Luiza Urbańska, Młodszy Manager ds. Komunikacji i PR w ALDI Polska.
Na globalnych rynkach kawa osiąga obecnie historyczne szczyty cenowe. Coraz wyraźniej widać to także w Polsce. W takiej sytuacji konsumenci częściej sięgają po marki własne, które pozwalają utrzymać codzienne nawyki przy zachowaniu rozsądnej ceny i dobrej, poszukiwanej jakości. W tym kontekście Barissimo stanowi ważną część oferty ALDI i doskonale wpisuje się w trend „mądrego kupowania”, tzw. smart-shoppingu, w którym liczy się zakup przemyślany i oszczędność, ale bez rezygnacji z jakości wybieranych produktów.
Barissimo to jedna z wielu marek własnych w ofercie ALDI, dostępnych w rożnych grupach produktów. Zawsze łączących w sobie dobrą jakość z dobrą ceną.
Warto dodać, że kawa to nieodłączny element codzienności Polaków. Według badań Biostat[i] statystycznie każdy z nas wypija około 95 litrów kawy rocznie. Dla sporządzenia takiej ilości napoju potrzeba około 2,5 kg ziaren. Ponad 65% dorosłych deklaruje, że sięga po kawę co najmniej raz dziennie. Skala ta pokazuje znaczenie dostępności atrakcyjnych cenowo i jakościowych ofert w tym segmencie rynku.
* * *
O ALDI POLSKA
ALDI w Polsce posiada blisko 400 sklepów i zatrudnia ponad 4 800 pracowników*. Firma stawia na długoterminowe, uczciwe i rzetelne relacje biznesowe ze swoimi dostawcami oraz na spełnianie wymogów przedsiębiorstwa odpowiedzialnego społecznie. ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord, jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Firma oferuje klientom w ośmiu krajach Europy wysokiej jakości produkty w najniższych możliwych cenach. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Holandii, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl
* Dane na 01.10.2025 r.
[i] Zanurz się w świecie kawy: kawa w liczbach - Kawa i zdrowie
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)