1. KOMUNIKATY PRASOWE
  2. 13.06.2025 - Debiut w ALDI

Debiut w ALDI

Okazje pełne słońca – ALDI z nowościami kosmetycznymi na lato i darmowymi zestawami produktów!Sieć wprowadza nową markę własną w kategorii napojów funkcjonalnych i wspiera inicjatywy sportowe. Czy ta premiera zatrzęsie rynkiem izotoników w Polsce?  

13.06.2025

Dodają energii, uzupełniają witaminy, zapewniają nawodnienie, wspierają w dbaniu o zdrowy wygląd – napoje funkcjonalne przestały być już wyłącznie domeną sportowców, coraz częściej lądują w koszyku podczas codziennych zakupów. Szansę na rozwój marki własnej w tym sektorze postanowiło wykorzystać  ALDI Polska. Sieć wprowadziła na rynek dwie wersje wód witaminowych i napojów izotonicznych pod marką RIVER Sport. Klienci już zdążyli je pokochać - od debiutu sprzedaż  produktów RIVER Sport dla poszczególnych indeksów w skali tygodnia sięgała 20 000!

- Jesteśmy pierwszym krajem z grupy ALDI Nord, który wprowadza do sprzedaży napoje funkcjonalne marki własnej. Cieszymy się, że możemy „przetrzeć szlaki”  i mamy nadzieję, że sukces na rynku polskim zachęci kolejne kraje do  podobnych działań. Analiza rodzimego rynku w tym segmencie sprawiła, że postanowiliśmy rozszerzyć nasz asortyment, wprowadzając do sprzedaży River Sport. To realna odpowiedź na potrzeby klientów, którzy coraz częściej sięgają po izotoniki i oczekują, że napój będzie gasił pragnienie, ale również dostarczał im dodatkowych korzyści - mówi Paweł Czeluśniak, kierownik kategorii ALDI Polska. - Wiemy też, że ogromne znaczenie dla konsumentów ma wysoka jakość i dyskontowe ceny, a to cechy, które definiują marki własne ALDI, dlatego postanowiliśmy powalczyć o ten przysłowiowy „kawałek tortu” – dodaje.

x

W najnowszej ofercie ALDI znajdziemy dwa rodzaje napojów sportowych oraz wody witaminowe w dwóch różnych smakach do wyboru. W przypadku napojów izotonicznych są to: smoczy owoc i multifruit – oba w pojemności 750 ml. Wody z dodatkiem witamin mają natomiast pojemność 550 ml i wersje smakowe czerwone winogrona z pitają oraz cytryna i pomarańcza. Każda z nich zawiera odpowiednio dobrany kompleks witamin i minerałów, jak np. cynk, niacyna, magnez czy witaminy B6 i B12.

Jak podkreśla Paweł Czeluśniak, nowe produkty cieszą się dużą popularnością wśród klientów. Już na samym starcie kampanii RIVER Sport sprzedaż sięgała 20 000 produktów dla poszczególnych indeksów w skali tygodnia, a kolejne tygodnie wykazywały tendencję wzrostową.

O pozytywnym odbiorze naszych nowości mogą świadczyć też wyniki testów wewnętrznych przeprowadzonych przez ALDI na własny użytek. Blisko 70% testerów zadeklarowało, że uwzględni napoje RIVER przy planowaniu kolejnej aktywności, a 84% poleci produkt znajomym.  Aż 92% było przy tym zdania, że osoby uprawiające sport powinny spróbować serii produktów RIVER Sport – wyjawia Czeluśniak.

Premierze marki River Sport towarzyszą dodatkowe działania marketingowe wspierające także aktywność fizyczną Polek i Polaków. Moc energii zawartej w napojach RIVER Sport mogą poznać m.in. członkowie RUN Clubu, inicjatywy Jana Bonieckiego, która zrzesza miłośników biegania. – Odpowiednie nawodnienie w sporcie odgrywa kluczową rolę, szczególnie, gdy zbliżają się ciepłe miesiące i woda z naszego organizmu znika zdecydowanie szybciej. Jesteśmy bardzo wdzięczni za to, że ALDI dołączyło do grona naszych partnerów i wspierają nas w robieniu tak fajnych rzeczy dostarczając napoje River – podkreśla Jan Boniecki, organizator RUN Club.

W najbliższych miesiącach produkty RIVER Sport będą wspierać również przedstawicieli drużyn ALDI w Poland Business Run oraz uczestników Biegu "Katowice tętnią dobrem vol.4" w Chorzowie. Już od 16.06. napoje River Sport dostępne będą w ofercie dyskontera w okazyjnej cenie 2,49 zł.

 Launchowi marki towarzyszy kampania reklamowa w kanałach własnych ALDI, która obejmuje POS, gazetki promocyjne, social media, kreatywną wysyłkę produktową, a także szereg działań wewnętrznych dla pracowników. Koncepcję komunikacyjną opracował zespół własny ALDI, za kreacje odpowiadają agencje OPUS B oraz Grupa Freundschaft. Więcej na www.aldi.pl


* * *

O ALDI  

ALDI w Polsce posiada ponad 360 sklepów i zatrudnia ponad 4800 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.  ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w ośmiu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z bezpłatnej usługi przypomnień, potrzebujemy potwierdzić Twój adres e-mal. Robimy to dwustopniowo, tj. Wprowadź swój adres e-mail i kliknij "Aktywuj przypomnienie". Po kilku minutach otrzymasz link aktywacyjny. W następnym kroku klikasz w ten link i aktywujesz usługę przypomnienia.
  • Aby przesłać ten formularz, musisz aktywować akceptację plików cookie w ustawieniach bezpieczeństwa swojej przeglądarki.
  • Przypomnienie może zostać wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data przypada w przyszłości i pomyślnie uwierzytelniłeś swój adres e-mail.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch