1. KOMUNIKATY PRASOWE
  2. ALDI i marka Koral startują z konkursem dla klientów.

ALDI i marka Koral startują z konkursem dla klientów. Dodatkowo dyskonter wprowadza do sprzedaży popularne lody sygnowane brandami Frozen i Spiderman oraz Avengers Hero i obniża ceny lodów na patyku o 40%.

Już od soboty w sklepach ALDI każdy klient, kupując dwa dowolne lody marki Koral lub Bracia Koral będzie mógł wziąć udział w konkursie Pokaż swoje zwariowane zdjęcie z dzieciństwa”. W puli nagród przewidziany jest skuter elektryczny, hulajnoga, rowery młodzieżowe oraz zestawy klocków LEGO i kubki. Co więcej, już od poniedziałku w sieci sklepów ALDI wszystkie lody na patyku będzie można kupić aż o 40% taniej!

- Zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z siecią sklepów ALDI w ramach konkursu, gdyż od kilku lat stawiamy w komunikacji i inicjatywach marki Koral na prosty i wiarygodny przekaz. Mamy też poczucie humoru i dystans – tymi cechami wyróżnia się także sieć sklepów ALDI, dlatego decyzja o podjęciu współpracy z dyskonterem była dla nas naturalna – mówi Małgorzata Bełczowska, Kierownik ds. Klientów Strategicznych w Koral.

Konkurs, który marka Koral organizuje wspólnie z ALDI jest prawdziwą gratką dla miłośników lodowych przysmaków. W jego ramach każdy klient, który w ALDI kupi dwa dowolne lody (Koral lub Bracia Koral), zachowa paragon i za pośrednictwem dedykowanej strony prześle swoje zdjęcie z dzieciństwa, może liczyć na nagrodę. Organizator w puli nagród przewidział skuter elektryczny, rowery młodzieżowe, hulajnogę elektryczną oraz zestawy klocków Lego i kubki. Konkurs trwa od 28.05 do 10.06.2022. Więcej szczegółów o konkursie można znaleźć na stronie organizatora konkursu dziendzieckazkoralem.pl

W asortymencie ALDI lody są dostępne dla konsumentów przez cały rok w różnych formach – sprzedawane na sztuki, litry czy jako ciasta lodowe w ofertach czasowych. Szczególnie w sezonie wiosenno-letnim cieszą się ogromną popularnością, dlatego już od poniedziałku w sklepach ALDI wszystkie lody na patyku różnych marek będzie można kupić taniej o 40%. Wśród najpopularniejszych wymienić należy kultowe i dobrze znane lody Kaktus, Big Milk, Twister oraz popularne w tym roku wśród młodzieży lody Ekipa XL w cenie 1,70 zł. Promocją objęte są również lody na patyku marki Magnum oraz marki własnej Mucci. Sieć sklepów ALDI rozbudowała w tym roku ofertę o lody z popularnymi bohaterami z kultowych bajek. Dla najmłodszych ALDI oferuje lody Frozen i Spiderman oraz Avengers Hero. Bardzo dobrą propozycją na świętowanie zbliżającego się Dnia Dziecka jest tort lodowy Psi Patrol. W ofercie ALDI dostępne są również bezglutenowe lody marki własnej Mucci o smaku śmietankowo - truskawkowym lub śmietankowo – czekoladowym o pojemności 1 litr z certyfikacją AOECS. Lody o smaku czekoladowym posiadają także certyfikat UTZ gwarantujący pozyskiwanie surowców w sposób zrównoważony przy jedoczesnym poszanowaniu ludzi i środowiska.

f

O ALDI

ALDI w Polsce posiada 208 sklepów i zatrudnia blisko 3700 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.

ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl

Przypomnienie o

Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch