1. KOMUNIKATY PRASOWE
  2. ALDI przełamuje stereotypy komunikacji marki pracodawcy i startuje z kampanią: Moc, która się liczy.

ALDI przełamuje stereotypy komunikacji marki pracodawcy i startuje z kampanią: Moc, która się liczy.

d

ALDI nie przestaje zaskakiwać. Sieć buduje wizerunek pracodawcy coraz odważniejszymi działaniami. Tym razem jeszcze silniej postawiła na kampanię z udziałem własnych pracowników – Marcina, Patryka, Andrianny i Moniki, którzy wcielają się w superbohaterów. I choć jest to wyraźne nawiązanie do popkultury, ALDI konsekwentnie podkreśla, że to nie supermoce powodują, iż potencjalny kandydat sprawdzi się w pracy. Moce, które liczą się dla #teamALDI to moc zespołu i współpracy, możliwa do osiągnięcia dzięki takim cechom, jak życzliwość, zaangażowanie, nastawienie na współpracę i jakość. Kampania, której hasłem przewodnim jest  #MocALDI, jest dwuetapowa i w formie teaserowej wystartowała 31 sierpnia. Drugi etap rusza 12 wrześniai potrwa do 31 października. Jest to kolejna odsłona działań realizowanych pod parasolowym hasłem Napędzają nas ludzie, po prostu, które towarzyszy ALDI od 2021 roku.

Dyskonter oparł swoją komunikację na autentycznych przekazach, które miały pokazać prawdziwe realia pracy w branży retail. Moc, która się liczy! Moc Zespołu – tak sieć opowiada o atmosferze, jaka panuje w pewnym miejscu pracy, które czeka na kandydatów w ALDI. W najnowszej kampanii pojawiają się Kapitan ALDI, As Przestworzy, Poszukiwaczka przygód i Pani Detektyw, w których wcielą się pracownicy ALDI- Patryk, Marcin, Andrianna i Monika. Filarem komunikacji jest spot wizerunkowy „Moc ALDI” z ich udziałem. Kandydaci będą mogli sprawdzić, do drużyny którego z bohaterów pasują, poprzez wzięcie udziału w dedykowanej „psychozabawie”.

 

d

- Już wiosenną kampanią przekonaliśmy rynek, że w ALDI na pracowników czeka pewne i stabilne miejsce pracy. Potwierdziły to realizowane przez nas badania. Wiemy, że przyjazna atmosfera (wyrażana relacjami ze współpracownikami i przełożonymi) jest jednym z trzech najważniejszych aspektów, które decydują o rozważaniu podjęcia pracy w danej firmie. Dlatego oddajemy głos naszym pracownikom, by sami opowiedzieli o atmosferze i warunkach pracy. To ich opinia ma największe znaczenie – mówi Łukasz Góralczyk, Kierownik Działu Rekrutacji i Employer Brandingu ALDI w  Polsce.  – Chcemy przełamywać stereotypy i przyciągać uwagę kandydatów poprzez niestandardową formę i narzędzia komunikacyjne. Chcemy pokazać realia pracy w branży retail. Odważnie i otwarcie mówimy, że ta praca nie jest dla każdego, że nie każdy dostosuje się do dynamiki, która jest wpisana w naszą codzienność. Podkreślamy jednocześnie, że #teamALDI tworzą ludzie życzliwi, którzy sprawią, że nowo zatrudniony pracownik będzie czuł, że to właściwe miejsce dla niego – dodaje Góralczyk.

Na potrzeby kampanii sieć utworzyła landingpagewww.mocaldi.pl z angażującą psychozabawą. ALDI zaplanowało szereg działań w social mediach, wykorzystując przy tym specjalny filtr na Instagramie łamiący stereotypową konwencję komunikacji z kandydatem do pracy. Mocnym punktem kampanii są nośniki outdoorowe, w tym podświetlony billboard w ścisłym centrum Warszawy, prezentujący wizerunki pracowników ALDI. Komunikacja będzie wsparta kampanią banerową na najpopularniejszych jobboardach – pracuj.pl i OLX.  Za opracowanie kreacji odpowiada agencja GROW oraz dom produkcyjny IKONA.

Dotychczas w ramach działań rekrutacyjnych ALDI uruchomiło stronę https://www.aldi.pl/praca.html, na której znajduje się blog z najświeższymi informacjami na temat pracy w ALDI, newsy, np. o certyfikacji Best Quality Employer 2022. Na początku marca sieć stworzyła facebookowy i instagramowy profil Facebook ALDI praca oraz https://www.instagram.com/aldipraca/ , które mają wspierać cele rekrutacyjne sieci.

 

 

***
ALDI w Polsce posiada 216 sklepów i zatrudnia ponad 3700 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.

ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch