aldi
  1. KOMUNIKATY PRASOWE
  2. ALDI rozpoczyna rekrutację do Centrum Dystrybucyjnego, wykorzystując nowatorską technologię połączoną z rozszerzoną rzeczywistością.

ALDI rozpoczyna rekrutację do Centrum Dystrybucyjnego, wykorzystując nowatorską technologię połączoną z rozszerzoną rzeczywistością.

ALDI rusza z kampanią rekrutacyjną do centrum dystrybucyjnego w Bydgoszczy. Dyskonter zatrudni około 200 osób do obsługi nowo powstałego magazynu na stanowiskach liniowych oraz managerskich. Elementem wyróżniającym i pokazującym innowacyjne podejście w procesie rekrutacji w branży retail jest zastosowanie rozszerzonej rzeczywistości oraz technologii VOICE bot.

Wraz ze wzrostem sieci w Polsce ALDI systematycznie rozwija komunikację employer brandingową. W lutym sieć zaprezentowała nową odsłonę kampanii, której przyświeca hasło Czeka na Ciebie pewne miejsce pracy. Zmieniaj ALDI z nami. W ramach nowej kampanii dyskonter nie tylko stawia na utrwalenie wizerunku pracodawcy oferującego pewność zatrudnienia i możliwość rozwoju, ale na autentyczność i na nowoczesne technologie, które mają w znacznym stopniu ułatwić i uatrakcyjnić proces rekrutacji.

Proces rekrutacji ułatwiają również kody QR, które w ramach prowadzonej kampanii zostały umieszczone na zewnętrznych nośnikach. Kandydat skanując kod QR przechodzi do rozszerzonej rzeczywistości, w której ma do wyboru dwie ścieżki aplikacji – przez stronę www lub infolinię. Co więcej, w rozszerzonej rzeczywistości można poznać pracownicę centrum dystrybucyjnego z Chorzowa, która zaprasza do dołączenia do #teamALDI w Bydgoszczy.

ALDI na potrzeby rekrutacji do nowego magazynu w Bydgoszczy uruchomiło również infolinię, wykorzystującą technologię VOICEbot. Dzięki jej zastosowaniu kandydaci zainteresowani pracą na stanowisku pracownika magazynu mogą dzwonić pod numer 800 102 800 przez całą dobę, 7 dni w tygodniu i składać aplikację. Program bazujący na interfejsie głosowym automatycznie odbiera połączenia i przeprowadza rozmowę, podczas której kandydat ma okazję podzielić się swoim doświadczeniem zawodowym, umiejętnościami. Po przeprowadzonej rozmowie dane kandydatów wraz z odpowiedziami przekazywane są do systemu ATS.

W ALDI Napędza nas jutro, a to oznacza, że sięgamy po nowoczesne, innowacyjne rozwiązania. Jednym z obszarów, w którym to robimy jest rekrutacja.– mówi Anna Goleniowska, Dyrektor Obszaru Zasobów Ludzkich w ALDI Polska. Napędzają nas ludzie, po prostu. I zgodnie z tym założeniem, w centrum naszego zainteresowania stawiamy pozytywne doświadczenia kandydatów. Dlatego do wsparcia procesu rekrutacji do Centrum Dystrybucyjnego w Bydgoszczy wykorzystujemy nowoczesne technologie. To sprawia, że proces rekrutacji jest dla kandydatów wygodny i szybki, a dzięki wykorzystaniu rozszerzonej rzeczywistości, już od pierwszych chwil pozwala poznać ludzi, którzy tworzą życzliwą atmosferę, jaka panuje w naszych zespołach– podsumowuje Anna Goleniowska.

ALDI wciąż podnosi atrakcyjność zatrudnienia. Od marca ubiegłego roku sieć wdrożyła nowe zasady zawierania umów o pracę. Niezależnie od zajmowanego stanowiska każdy nowy pracownik zatrudniany jest na rok, z pominięciem okresu próbnego. Następna umowa zawierana jest na czas nieokreślony. Magazynierzy z najmniejszym stażem zaczynający pracę w ALDI będą mogli liczyć co miesiąc na kwotę 3810 zł. Podana stawka jest kwotą brutto i wliczona została do niej wartość karty przedpłaconej.

Kampania rekrutacyjna do nowego centrum dystrybucyjnego ruszyła 1 marca. ALDI od pracowników chcących podjąć pracę w magazynie oczekuje m.in. rzetelności i gotowości do pracy w systemie zmianowym. Pierwsi pracownicy magazynu  mogą liczyć na zatrudnienie już od kwietnia.

Wykorzystane w kampanii nośniki reklamowe obejmują billboardy elewacyjne, radio, nośniki wielkoformatowe, citylighty, reklamy internetowe oraz komunikację w social mediach. Za opracowanie kreacji odpowiada agencja GROW.

Więcej informacja dla kandydatów znajduje się na specjalnie stworzonej platformie: praca.aldi.pl.

***

ALDI w Polsce posiada 204 sklepy i zatrudnia blisko 3600 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.

ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. 

Przypomnienie o

Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny? *

Potwierdzenie przypomnienia *

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.
div>

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch