1. KOMUNIKATY PRASOWE
  2. ALDI rozpoczyna swoją działalność na profilu LinkedIn

ALDI dociera do profesjonalistów i rozpoczyna swoją działalność na LinkedIn

ALDI Polska uruchamia oficjalny profil na LinkedIn. Sieć wkracza na portal by budować wizerunek pracodawcy i wspierać działania rekrutacyjne, ale przede wszystkim pokazać, że markę ALDI tworzą ludzie. Na profilu dominować będą treści opowiadane z perspektywy pracowników. Nie zabraknie informacji o marce, jej wartościach oraz zaangażowaniu społecznym. Już przed startem profil zgromadził ponad 1400 obserwujących. Utworzenie profilu na LinkedIn to kolejne działanie ALDI w Social Mediach po uruchomieniu w 2020 r. Instagrama oraz 2019 r. oficjalnego profilu na Facebooku.

Głównym celem wprowadzenia profilu LinkedIn jest budowanie wizerunku i promowanie ALDI jako pracodawcy godnego zaufania, odpowiedzialnego społecznie oraz tworzącego przyjazne miejsce pracy. Dzięki tym działaniom sieć chce zwiększyć świadomość i rozpoznawalność marki w środowisku biznesowym oraz wśród poszukujących pracy. ALDI to ludzie dlatego na profilu dominować będą treści opowiadane z perspektywy pracowników, ich historie oraz autorskie wypowiedzi. Sieć przedstawi również swoje  zespoły i ekspertów, dumnych z pracy w firmie z ponad 100 letnią tradycją i historią. LinkedIn będzie również miejscem, w którym obserwujący dowiedzą się więcej o samej marce, jej historii, rozwoju ale również o bieżących informacjach dotyczących jej działalności. Nie zabraknie treści dotyczących odpowiedzialności społecznej oraz zrównoważonego rozwoju, a także eksperckiej wiedzy w odniesieniu do trendów w branży retail.

 

-Naszym założeniem strategicznym jest budowanie świadomości marki w nowym kanale i kreowanie jej wizerunku jako ciekawej i wartej lepszego poznania. Swoją aktywnością w tym kanale chcemy odpowiedzieć na potrzeby osób, które na LinkedIn poszukują przyjaznego miejsca pracy, ale również informacji o rynku i trendach w branży retali. Na naszym kanale coś dla siebie znajdą zarówno kandydaci, profesjonaliści z branży i miłośnicy kreatywnej komunikacji – wyjaśnia Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI Polska.

- Portal LinkedIn to doskonałe miejsce,  by budować wizerunek pracodawcy. Poprzez szczerą, otwartą i autentyczną komunikację chcemy zwiększać świadomość i rozpoznawalność marki wśród potencjalnych kandydatów jak również zadbać o satysfakcję obecnych pracowników. Naszym głównym założeniem jest oddanie głosu naszym pracownikom, którzy kształtują naszą firmę i są naszą wizytówką - mówi Łukasz Góralczyk, Kierownik Działu Rekrutacji ALDI Polska - LinkedIn dodatkowo umożliwia pokazanie tej strony działalności firmy, która nie jest widoczna na co dzień. A to jest bardzo ważny aspekt dla kandydatów i przyszłych pracowników. Jestem przekonany, że zaskoczymy obserwujących wieloma faktami i historiami. Mam również nadzieję, że poznanie nas będzie pasjonującym doświadczeniem w takim samym stopniu, jak praca w naszej organizacji - wyjaśnia Łukasz Góralczyk.

Cała koncepcja wizualna profilu została zaprojektowana w taki sposób, aby odróżnić sieć od innych podmiotów z branży retail. ALDI stawia przede wszystkim na ciekawe rozwiązania graficzne, zarówno w zakresie formy, kolorystki jak i samych treści. Poprzez swoje działania w Social Mediach ALDI zaprasza wszystkich zainteresowanych do wejścia w interakcję z marką. Posty ALDI na LinkedIn pojawiać się będą kilka razy w tygodniu.

Profil ALDI na LinkedIn to kolejny profil marki w Social Mediach. W 2019 roku ALDI uruchomiło swój fanpage na Facebooku, który śledzi ponad 40 tysięcy odbiorców, a w 2020 roku sieć weszła na Instagram gdzie zgromadziła niemal 7 tysięcy obserwujących.

Profil ALDI Polska na LinkedIn dostępny jest pod adresem: ALDI Polska: LinkedIn

ALDI w Polsce posiada 175 sklepów i zatrudnia blisko 3500 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.

ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na WWW.aldi.pl

Przypomnienie o

Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny? *

Potwierdzenie przypomnienia *

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.
div>

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.