1. KOMUNIKATY PRASOWE
  2. ALDI uruchamia nowe profile w mediach społecznościowych dedykowane potencjalnym pracownikom.
eb

ALDI uruchamia nowe profile w mediach społecznościowych dedykowane potencjalnym pracownikom. Mają one wspierać cele rekrutacyjne sieci.

Na początku marca ALDI uruchomiła facebookowy i instagramowy profil Facebook ALDI praca  oraz instagram.com/aldipraca. Rozumiejąc, gdzie dziś większość społeczeństwa najczęściej komunikuje się, sprawdza informacje, a nawet szuka pracy, sieć chce być tam, gdzie jej pracownicy i kandydaci, by w ten sposób odpowiadać na ich potrzeby i wchodzić z nimi w dialog. Poprzez nowe profile ALDI szczególnie liczy na dotarcie do młodszych użytkowników oraz kandydatów zainteresowanych zatrudnieniem w magazynie i w sklepach.

W swojej najnowszej komunikacji związanej z polityką zatrudnienia ALDI konsekwentnie skupia się na tym, by wzmocnić autentyczność przekazu. To między innymi dlatego zaprasza pracowników do współtworzenia wizerunku firmy w Social Mediach oraz udziału w programie ambasadorskim, by przejrzyście mówić o realiach pracy w branży retail. Te nie zawsze są łatwe, ale dzięki życzliwym zespołom ALDI ci, którzy zdecydują się do nich dołączyć, znajdą w nich swoje miejsce na dłużej. Uruchomienie profili społecznościowych dedykowanych potencjalnym pracownikom to kolejny krok konsekwentnie realizujący tę strategię.

- ALDI tworzy przestrzeń, w której o atmosferze pracy i życzliwych zespołach opowiedzą sami pracownicy, swoimi słowami i w sposób, który jest im najbliższy. W nowo utworzonych kanałach można poznać pracowników, którzy na co dzień pracują w ALDI w sklepach, centrach dystrybucyjnych i na stanowiskach administracyjnych. Pokażemy ich historie, ścieżki karier. Chcemy wejść z kandydatami w bezpośredni kontakt, skracając dystans i ułatwiając wymianę informacji – mówi Anna Goleniowska, Dyrektor Obszaru Zasobów Ludzkich ALDI Polska. – Życzliwość w ALDI rozumiemy również jako szczery przekaz dotyczący tego, jak na co dzień wygląda praca w branży retail. Stąd w ramach komunikacji pojawią się cykle postów w stylu „czy wiesz, że”; „fakty i mity” czy „słownik wyrażeń branżowych” – dodaje Goleniowska.

Wielość kanałów komunikacji employer brandingowych pozwoli kandydatom łatwo trafić do ALDI i wybrać takie narzędzia do pozyskiwania informacji, które są dla nich najwygodniejsze. W każdym z nich znajdą się ogłoszenia z aktualnymi ofertami pracy, a język komunikacji dopasowany będzie do miejsca ich publikacji. Przypomnijmy, ALDI dotychczas uruchomiło swój profil na Linkedinie oraz specjalną platformę praca.aldi.pl. Agencją obsługującą sieć zarówno w działaniach contentowych jak i płatnych jest Whites.

ALDI w Polsce posiada 204 sklepy i zatrudnia blisko 3600 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.

ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. 

eb

Przypomnienie o

Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny? *

Potwierdzenie przypomnienia *

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.
div>

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch