1. KOMUNIKATY PRASOWE
  2. ALDI z marką własną Wesoły Kurnik

ALDI z marką własną Wesoły Kurnik

Informacja prasowa z 12.08.2021

ALDI stawia na jaja pochodzące od szczęśliwych kur i wprowadza nową markę własną Wesoły Kurnik

Sieć sklepów ALDI wprowadziła do swojej oferty markę własną – Wesoły Kurnik. Brandem tym oznaczony został asortyment jaj od szczęśliwych kur. Sieć stawia na optymalne warunki rozwoju, opiekę weterynaryjną oraz najlepszą zbilansowaną i certyfikowaną paszę. W asortymencie Wesołego Kurnika, pochodzącym od polskiego dostawcy, znajdują się jaja z chowu ekologicznego, na wolnym wybiegu oraz ściółkowego, a już wkrótce również jaja zielononóżki.

Wprowadzenie marki Wesoły Kurnik to odzwierciedlenie działań sieci na rzecz dobrostanu kur niosek. Pod Brandem znajdują się wyłącznie jaja z chowu ekologicznego, na wolnym wybiegu oraz ściółkowego, a już wkrótce również jaja zielononóżki. Wszystkie jaja Wesołego Kurnika pochodzą od polskiego dostawcy  firmy  Ovovita. ALDI dba o to, by jaja, które trafiają do sklepów były najwyższej jakości, a przy tym kury je znoszące były szczęśliwe, dobrze karmione i zdrowe.

- To już kolejny raz, kiedy pokazujemy, że jesteśmy jednym z liderów w zakresie poprawy dobrostanu kur niosek. Stawiamy na szczęśliwe i zdrowe kury. Kluczem do sukcesu jest pełna kontrola produkcji i dbałość o szczegóły na każdym etapie życia kury – począwszy od odchowu piskląt, poprzez zapewnienie odpowiednio zbilansowanej diety i optymalnych warunków rozwoju do opieki weterynaryjnej, która gwarantuje, że kury mają się dobrze i są szczęśliwe - mówi Katarzyna Bawoł, Kierownik Działu Jakości i Odpowiedzialności Przedsiębiorstwa ALDI Polska.

ALDI jako jedna z pierwszych sieci handlowych w Polsce zadeklarowała, że do roku 2025 wycofa ze sprzedaży i składów wszystkich produktów marek własnych jaj świeżych od kur z chowu klatkowego,  dając dobry przykład pozostałym sieciom i wyznaczając standard, który szybko został przyjęty na rynku.Sieć doceniona została za postęp w wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, promocję kupna jaj z chowów alternatywnych oraz czytelną i transparentną komunikację z klientami poprzez opublikowanie na swojej stronie internetowej oświadczenia w sprawie wycofywania jaj z chowu klatkowego.

W ofercie produktów marek własnych ALDI, zawierających w swoim składzie jaja, w ponad 45% pochodzą one z chowów alternatywnych. Liczba ta wzrosła o ponad 15% w stosunku do ubiegłych lat. Dodatkowo aż 72% sztuk sprzedanych jaj świeżych pochodzi z hodowli alternatywnych.  Działania sieci zostały pozytywnie ocenione w rankingu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki, w którym ALDI zajęło trzecie miejsce.

Więcej o marce Wesoły Kurnik na stronie wesoly kurnik (aldi.pl)

O ALDI

ALDI w Polsce posiada 176 sklepów i zatrudnia blisko 3500 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.

ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na WWW.aldi.pl

Przypomnienie o

Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny? *

Potwierdzenie przypomnienia *

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.
div>

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.