1. KOMUNIKATY PRASOWE
  2. ALDI zaczyna weekend już w czwartek. Nowe cykle promocyjne: Przeweekend oraz Ale Akcja i Ale cena!

ALDI zaczyna weekend już w czwartek. Nowe cykle promocyjne: Przeweekend oraz Ale Akcja i Ale cena!

Informacja prasowa z 26.02.2021

Przeweekend

Od 25 lutego ALDI wprowadza nową akcję o nazwie Przeweekend. Klienci sieci skorzystają z licznych promocji w obrębie asortymentu spożywczego, które odtąd będą rozpoczynały się już w każdy czwartek i potrwają aż do niedzieli (w przypadku niedziel handlowych). Od początku roku ALDI wystartowało także z dwoma nowymi tygodniowymi cyklami promocyjnym – Ale Akcja podkreślającym ofertę z kategorii spożywczej w ramach danego tematu oraz cyklem Ale Cena odnoszącym się do produktów w wyjątkowych i promocyjnych cenach. Oba cykle trwają od poniedziałku do niedzieli (w przypadku niedziel handlowych) każdego tygodnia.

 

Przeweekend oraz Ale Akcja i Ale Cena są odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy każdego dnia podczas codziennych zakupów chętnie polują na atrakcyjną ofertę swoich ulubionych produktów w ALDI. Dzięki nowym akcjom dostarczamy im kolejne powody, by odwiedzali nasze sklepy. Oprócz wyjątkowych promocji, różnorodności i inspirujących tematów, których dotyczy oferta, działaniom towarzyszy wyróżniająca się komunikacja bazująca na pozytywnych skojarzeniach i korespondująca z naszą nową kampanią - 1001 powodów, by wpaść do ALDI – komentuje Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI w Polsce. 

 

Przypomnijmy, 8 lutego sieć wystartowała z kampanią reklamową 1001 powodów, by wpaść do ALDI, której celem jest wskazanie konsumentom najważniejszych atutów marki, między innymi tych związanych z kategorią świeżych warzyw i owoców, pieczywa i nabiału oraz unikalnych słodyczy, po które najchętniej wracają do sklepów.

 

Ale! Cena

– Nie wydasz u nas dużo grosików, mamy wiele promocji i rabacików, nasze alejki są szersze niż ulice w Paryżu, nasz ulubiony „taste” to zero waste – to tylko niektóre z powodów, jakie ALDI wymienia na swojej stronie: www.aldi.pl/1001-powodow-by-wpasc-do-aldi. Powody wskazywane przez sieć w nieoczywisty i zabawny sposób weryfikowali członkowie Klubu Komediowego na kanale YouTube sieci. ALDI jest pierwszą marką, z którą Klub Komediowy rozpoczął komercyjną współpracę.

Ale! Akcja

Dwa lata temu sieć odświeżyła swoją komunikację i rozpoczęła intensywne działania, wprowadzając kampanię marketingową pod hasłem Raz ALDI, zawsze ALDI, które jednocześnie stało się jej nowym sloganem. Od tego czasu ALDI konsekwentnie buduje swoją komunikację w oparciu o wybrane produkty marek własnych z różnych kategorii asortymentowych. W tym roku marka zdecydowała się podkreślać nie tylko unikalne, przetestowane przez klientów i wysoko oceniane produkty marki własnej, ale także inne przewagi, które wymieniane były przez klientów jako ważne podczas przeprowadzonych badań konsumenckich.

Wprowadzenie akcji zostało wsparte kampanią reklamową, w której ALDI wykorzystuje nośniki obejmujące outdoor, POS, spoty radiowe, reklamy internetowe, w tym w social mediach. Pomysł i kreację kampanii przygotowała agencja Scholz&Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F i obsługująca ALDI od ponad 3 lat, zaś za launch i prowadzenie kanału ALDI na Instagramie odpowiada agencja The Digitals z Grupy S/F”. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat (OHH i radio) oraz iProspect (online).

Ale! Promocje

Przypomnienie o

Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny? *

Potwierdzenie przypomnienia *

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.
div>

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.