1. Komunikaty prasowe
  2. Nowa strona internetowa ALDI z praktycznymi informacjami dla klientów!

Nowa strona internetowa ALDI z praktycznymi informacjami dla klientów!

22.08.2018

Nowwa strona www - monitor tablet smartphone

Sieć sklepów spożywczych ALDI odświeżyła stronę internetową www.aldi.pl. Dzięki wprowadzonym zmianom klienci szybko odnajdą informacje o aktualnych promocjach, okazjach cenowych i polecanych produktach. Nowa strona to także łatwiejszy dostęp do indywidualnej listy zakupów i szeregu praktycznych informacji dla klientów!

Strona aldi.pl została odświeżona przede wszystkim wizualnie, a za wzór posłużyła jej wersja niemiecka, z której korzystają także inne kraje. Rozwiązania poparte testami i opiniami klientów z innych rynków zostały odpowiednio przystosowane do wersji polskiej. Dzięki temu znacznie podniósł się komfort korzystania ze strony (tzw. “User Experience”).

 

- Głównym celem, który nam przyświecał było wprowadzenie większej przejrzystości i ułatwienie dostępu do najważniejszych informacji o naszej marce, tak żeby użytkownik wchodzący na stronę aldi.pl mógł intuicyjnie się po niej poruszać. Zmianie uległo rozmieszczenie poszczególnych zakładek. Te najbardziej kluczowe znajdują się w bocznym menu. Są to m.in. oferty, gazetki, nasze produkty, usługi online, świat asortymentu czy informacje dla klienta. Centralną pozycję zajmują rotujące banery odsyłające do ofert promocyjnych – komentuje Agnieszka Barańska, Kierownik Marketingu ALDI Polska.

Z punktu widzenia użytkownika - klienta ALDI, najistotniejsze są informacje o  promocjach i ofertach tematycznych z danego tygodnia. Wybrane produkty z łatwością można dodać do indywidualnej listy zakupów. Skomponowaną listę można wydrukować lub wysłać na wybrany adres e-mail, nanosząc na nią także swoje własne notatki, np. “najbardziej lubię dobrze wypieczone bułki” albo “kup proszę miękkie kiwi”, będące wskazówkami, ułatwiającymi robienie zakupów poszczególnym domownikom.


Nowością dla klientów jest wygodny, boczny pasek menu. Jego rozwinięcie umożliwia szybki dostęp do najważniejszych treści zawartych na stronie, np. do  informacji o okazjach cenowych, akcjach specjalnych, bieżących i zapowiadanych gazetkach promocyjnych.

Monitor

W specjalnie utworzonej “strefie zdrowia” znajdziemy produkty Bio, Fit, wegetariańskie, wegańskie, bez laktozy czy bezglutenowe. Osobny dział dotyczy marek własnych ALDI - kaw ”Markus” i “Moreno”, herbaty “Westminster“ czy nabiału ”Milsani”.

Boczny pasek menu to także szereg praktycznych informacji o ALDI. Znajdują się w nim dane na temat certyfikatów i polityki jakości ALDI czy informacje dotyczące wizji firmy i jej zaangażowania w zrównoważony rozwój, a także przepisy kulinarne i wskaźniki wartości odżywczych.

Sieć ALDI zadbała również o klientów, którzy cenią sobie nowe technologie. Ze strony www.aldi.pl można pobrać aplikację, która umożliwia szybkie zapoznanie się z szeroką ofertą produktów, nowościami oraz ofertami promocyjnymi. Aplikacja dostępna jest na iPhone'a oraz smartfony z systemem operacyjnym Android, iPad oraz na tablety z Androidem. Klienci mogą się również zapisać na newsletter, aby na bieżąco otrzymywać aktualne informacje o ofertach ALDI.

Kontakt dla prasy:
ALDI Polska: Agata Biernacka, biuroprasowe@aldi.pl

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

Przypomnienie o

Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny? *

Prosimy uzupełnić pole.

Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.