1. KOMUNIKATY PRASOWE
  2. Limitowana kolekcja ubrań z serii ALDI Original do wygrania w konkursie ALDI w mediach społecznościowych.

Limitowana kolekcja ubrań z serii ALDI Original do wygrania w konkursie ALDI w mediach społecznościowych.

3

Na potrzeby konkursu powstał dedykowany spot. Za projekt kampanii odpowiada agencja ANDO.

***
ALDI w Polsce posiada 209 sklepów i zatrudnia ponad 3700 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.Na Facebooku i Instagramie ALDI wystartował konkurs, w którym można wygrać unikalną kolekcję ubrań z serii ALDI Original. Tą limitowaną kolekcję ubrań, o kultowym wzornictwie, będzie można zdobyć tylko poprzez udział w konkursie, nie będzie dostępna w sprzedaży w dyskontach. Konkurs trwa od wczoraj do końca lipca 2022 roku.

Ubrania z limitowanej kolekcji ALDI Original, to seria inspirowana legendarnym wzorem torby w biało-niebieskie paski. Czarna, casualowa bluza z kapturem i logo ALDI, biało-niebieskie dresy w paski, skarpety, kapelusz i klapki są częścią tej niepowtarzalnej kolekcji. ALDI Original to ponadczasowy zestaw, składający się łącznie z sześciu elementów, które ożywiają kult legendarnej torby.

Dzięki naszej kolekcji ALDI Original sprawiamy, że na nowo powraca styl naszej legendarnej torby. Wzór retro pojawia się w nowym blasku, a tym samym trafia w upodobania osób młodych – mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Komunikacji i Marketingu w ALDI Polska. Nasza kolekcja wyraża oryginalność, unikatowość i ponadczasowość. Postanowiliśmy zorganizować konkurs w przestrzeni mediów społecznościowych przy wsparciu influencerów, aby każdy miał szansę wygrać te unikatowe zestawy ubrań ALDI Original – dodaje Barańska.

Aby wygrać jeden z 80 zestawów ubrań należy na Facebooku pod postem konkursowym ułożyć z czterech słów: „ALDI Original, COŚ, ciuchy, zakupy” oryginalną historię. Natomiast zadanie na Instagramie polega na stworzeniu kreatywnego hasła, które odda cechy limitowanej kolekcji ALDI Original. Dla pięciu najlepszych komentarzy dyskonter oferuje komplet dresowy, koszulkę i klapki. Kolejnych dziesięć zwycięskich wpisów otrzyma bluzę, klapki oraz produkty marki własnej ALDI. Do wygrania w dodatkowej puli nagród są również skarpetki oraz nagrody pocieszenia. Zgłoszenia należy przesyłać pod dedykowanymi postami na kanałach marki od 18.07 do 31.07.2022.

Na potrzeby konkursu powstał dedykowany spot. Za projekt kampanii odpowiada agencja ANDO.

***
ALDI w Polsce posiada 209 sklepów i zatrudnia ponad 3700 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch