1. KOMUNIKATY PRASOWE
  2. Sprzedaż produktów marki własnej ALDI - Mamia wzrosła aż o 43%. Dyskonter zmienił również szatę graficzną opakowań tej marki.

Sprzedaż produktów marki własnej ALDI - Mamia wzrosła aż o 43%. Dyskonter zmienił również szatę graficzną opakowań tej marki.

m

Produkty Mamia rok do roku zyskują na popularności – na podstawie badań własnych dyskont ocenia, iż ich sprzedaż w 2022 roku wzrosła prawie o 50% w stosunku do 2021. ALDI dba nie tylko o atrakcyjny asortyment dla najmłodszych, ale również o wygląd jego opakowań. Tym samym zmienia się szata graficzna chusteczek nawilżających dla dzieci. Nowe opakowanie jest teraz utrzymane w pastelowej palecie barw, dodano również ilustracje zwierząt - wszystko po to, aby stało się jeszcze bardziej atrakcyjne dla użytkowników i wpisywało się w najnowsze trendy produktów dla dzieci. Dodano również elementy graficzne podkreślające zalety i cechy produktu.

 


 

Aktualnie Mamia to łącznie 10 produktów. Rodzice i opiekunowie znajdą w niej podstawowy asortyment w zakresie artykułów higienicznych dla dzieci i niemowląt - chusteczki nawilżające, pampersy, żel do mycia i szampon 2w1, czy gąbki. Mamia to marka własna ALDI, uwzględniająca szczególne potrzeby grupy docelowej. Wszystkie jej produkty nie są testowane na zwierzętach, a składy są dokładnie weryfikowane na każdym etapie produkcji. Warto dodać, że w przypadku chusteczek nawilżających produkcja odbywa się w sposób przyjazny dla środowiska.

 

Pod koniec 2021 wprowadziliśmy pieluchomajtki marki Mamia do naszej stałej oferty, aby poszerzyć asortyment artykułów dla dzieci o te produkty, które są najbardziej potrzebne. Wsłuchujemy się w głosy naszych klientów i nieustannie ulepszamy naszą ofertę. Dowodem tego jest ciągły wzrost sprzedaży - w 2022 roku odnotowaliśmy aż 43% wzrost sprzedaży, co przedkłada się na rosnący trend zakupowy tej kategorii w naszych sklepach. Cieszy nas to, że coraz więcej rodziców i opiekunów udaje się na zakupy do ALDI – mówi Monika Omasta, Manager Kategorii w ALDI Polska.

Jak wynika z badań własnych dyskontera najpopularniejszymi produktami marki własnej Mamia są obecnie chusteczki nawilżające dla niemowląt (80 sztuk w opakowaniu), gąbka dziecięca oraz żel i szampon 2w1.  Rosnącą popularnością cieszą się także pieluszki Junior.

 

Więcej na www.aldi.pl.

O ALDI

ALDI w Polsce posiada 253 sklepy i zatrudnia ponad 4000 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.

 

ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z bezpłatnej usługi przypomnień, potrzebujemy potwierdzić Twój adres e-mal. Robimy to dwustopniowo, tj. Wprowadź swój adres e-mail i kliknij "Aktywuj przypomnienie". Po kilku minutach otrzymasz link aktywacyjny. W następnym kroku klikasz w ten link i aktywujesz usługę przypomnienia.
  • Aby przesłać ten formularz, musisz aktywować akceptację plików cookie w ustawieniach bezpieczeństwa swojej przeglądarki.
  • Przypomnienie może zostać wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data przypada w przyszłości i pomyślnie uwierzytelniłeś swój adres e-mail.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch