1. KOMUNIKATY PRASOWE
  2. W nowej kampanii „Plan na oszczędzanie z ALDI” dyskonter radzi jak zaoszczędzić na zakupach. Sieć podaje, że dzięki promocjom klienci w 2022 r. średnio zaoszczędzili 27% (ponad 100 mln zł) na zakupach.

W nowej kampanii „Plan na oszczędzanie z ALDI” dyskonter radzi jak zaoszczędzić na zakupach. Sieć podaje, że dzięki promocjom klienci w 2022 r. średnio zaoszczędzili 27% (ponad 100 mln zł) na zakupach.

plan

W nowej komunikacji marki ALDI stawia na oszczędzanie – dyskonter wskazuje klientom, jakie produkty można kupić w promocyjnych cenach, ile można zaoszczędzić, a przy tym prezentuje pomysł na tani obiad i dzieli się przepisem na pyszne danie.

W ramach najnowszej komunikacji ALDI przedstawia na stronie internetowej produkty marek własnych, które w aktualnym tygodniu są objęte promocją, do tego prezentuje szybki i prosty przepis na tani obiad oraz orientacyjny koszt posiłku dla czteroosobowej rodziny, który można przyrządzić z proponowanych składników. Jak podaje dyskonter średnio na tydzień aż 237 produktów ma cenę promocyjną.

Naszą intencją jest ułatwienie klientom wyboru produktów podczas codziennych zakupów. Chcemy w ramach tej inicjatywy pokazać, że tanie zakupy są możliwe i dzięki produktom dostępnym w naszych sklepach klienci mogą przyrządzić za niewielką kwotę smaczny obiad dla całej rodziny, co w dobie inflacji jest to szczególnie ważne – mówi Agata Biernacka, kierownik działu komunikacji i PR ALDI w Polsce.

Sieć kontynuuje Promocje od pierwszej sztuki i podkreśla jakość oraz super ceny produktów marek własnych w kampanii COŚ tylko w ALDI. Warto przypomnieć, że z końcem stycznia ALDI rozpoczęło także projekt ALDI Ekspert Poleca, w którym promuje jakość i zalety marek własnych dostępnych w swoich sklepów.

Marki własne są podstawą funkcjonowania ALDI. Jesteśmy z tego szczególnie dumni, ponieważ nasze produkty wyróżniają się jakością popartą certyfikatami, co więcej klient może kupić je w atrakcyjnych cenach. Aktualnie udział marek własnych w ALDI wynosi około 60%, największy występuje w produktach podstawowych. Realizując projekty Ekspert ALDI Poleca, COŚ tylko w ALDI i Plan na oszczędzanie z ALDI chcieliśmy wzmocnić ten trend i uświadamiać klientów, że marki własne są często bardzo dobrą alternatywną dla popularnych, niejednokrotnie droższych zamienników – dodaje Agata Biernacka.

Jak wynika z badań własnych ALDI klienci coraz chętniej sięgają po marki własne ALDI. Wystarczy spojrzeć na wybrane dane: średnio 36% klientów wybiera masło marki własne Mleczna Rzeka, a 14% masło brandowe, 30% klientów wybiera Mleko 3,2% Mleczna rzeka, a 12% mleko 3,2% innej marki.

Naszym celem jest pokazanie pełnego asortymentu, z którego mogą korzystać klienci. W dobie inflacji chcemy zwrócić ich uwagę, że mają wybór i niejednokrotnie kupując produkty marek własnych mogą sporo zaoszczędzić, nie tracąc przy tym na jakości czy gramaturze produktu – dodaje Agata Biernacka, kierownik działu komunikacji i PR ALDI w Polsce.

 

***

Więcej na WWW.aldi.pl

 

O ALDI

ALDI w Polsce posiada 253 sklepy i zatrudnia ponad 4000 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.

 

ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl

 

 

 

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch