1. KOMUNIKATY PRASOWE
  2. WALDI - nowy Brand Hero sieci ALDI

WALDI - nowy Brand Hero sieci ALDI

Informacja prasowa z 8.09.2021

WALDI w ALDI – nowy Brand Hero sieci sklepów spożywczych ALDI

WALDI Koncentracja

ALDI powołuje do życia postać WALDIEGO - sympatycznego doradcę, bohatera marki, będącego ucieleśnieniem jej wizerunku. Trójwymiarowa postać Waldiego będzie wspomagała zespół moderacji na profilu ALDI na Facebooku. Wzmocni spójny i utrzymany w żartobliwym tonie przekaz zarówno wokół produktów, jak i samej marki.

Waldi to osobisty coach zakupowy, przewodnik, który wprowadzi klientów do świata ALDI. Waldi zawsze wie, co słychać w ALDI i dzieli się z fanami poradami dotyczącymi zakupowego stylu życia. Bohater ma przede wszystkim ocieplić narrację dyskontu i skrócić dystans między sklepem a klientem. Na potrzeby komunikacji stworzono profil facebookowy Waldiego umożliwiający powołanie do życia awatara, jednak cała komunikacja odbywać się będzie na głównym profilu ALDI Polska.

WALDI Boss

- Naszym celem jest budowanie bliskich relacji klientów z ALDI, umożliwienie wejścia w interakcję, która skraca dystans i pokazuje „ludzką twarz” sieci. Waldi jest nośnikiem wartości i cech naszej marki, dzięki niemu będziemy mieli szansę stworzyć oryginalną i bogatą komunikację, opowiedzieć klientom zarówno o produktach jak i o samej marce, której historia i unikatowość są wyjątkowe na polskim i światowym rynku – mówi Agnieszka Barańska Dyrektor Marketingu i Komunikacji. – Wielu markom przy pomocy Brand Hero udało się stworzyć unikatowy kontent nacechowany pozytywnym emocjonalnym przekazem. Wierzymy, że klienci pokochają także naszego Waldiego. Na tym etapie będzie on obecny na profilu facebookowym. Nie wykluczamy jednak dalszego rozwoju tej postaci – dodaje Barańska.

WALDI Słodziak

Tajemniczy Brand Hero najchętniej będzie angażował się w dyskusje dotyczące tematów zero waste, produktów, ciekawostek, cen, jakości, promocji i oszczędzania podczas zakupów w ALDI, uatrakcyjniając tym samym prezentowaną ofertę dyskontu, ale także będzie wchodził w bezpośredni kontakt z innym komentującymi. Wzmocnieniem ekspresji jego przekazu w social mediach są specjalnie stworzone „naklejki”, prezentujące różne emocje. Naklejki pozwalają na wyraźniejsze zaznaczenie obecności postaci Waldiego na profilu ALDI Polska, z utrwalaniem jego wizerunku w świadomości odbiorcy.  Waldiego można spotkać także pod postami kontrahentów i klientów, w których profil ALDI Polska został oznaczony.

WALDI Koncentracja

Waldi teaserowo pojawił się w świecie ALDI w połowie sierpnia. Oficjalne uruchomienie jego profilu oraz start komunikacji ruszył z początkiem września. Za opracowanie koncepcji postaci odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia. Modeling i animację postaci stworzył Adam Lapko.

 

O ALDI

ALDI w Polsce posiada 180 sklepów i zatrudnia blisko 3500 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.

ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcejnawww.aldi.pl

Przypomnienie o

Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny? *

Potwierdzenie przypomnienia *

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.
div>

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.