1. KOMUNIKATY PRASOWE
  2. Wartość sprzedaży w kategorii serów w ALDI rośnie rok do roku o ponad 50%. Z okazji Dnia Miłośników Sera sieć analizuje koszyki zakupowe swoich klientów

Wartość sprzedaży w kategorii serów w ALDI rośnie rok do roku o ponad 50%. Z okazji Dnia Miłośników Sera sieć analizuje koszyki zakupowe swoich klientów

64 sery w asortymencie ALDI, w tym 15 marek własnych i 4 produktów regionalnych. Sery są produktem całorocznym, jak wynika z badań własnych ALDI. Największą sezonowość odnotowują sery miękkie dojrzewające w okresach zimy i przedświątecznych. Kategoria serów w ALDI podlega cotygodniowym promocjom, dzięki którym kupujący mogą zaoszczędzić nawet 25% do 30% na zakupach.

 

20 stycznia obchodzimy Dzień Miłośników Sera. Początki produkcji sera sięgają starożytności. W Polsce sztuka jego wytwarzania kiełkowała od średniowiecza. Jednak to Francja słynie najbardziej na świecie z produkcji serów – znajdziemy tam ponad 500 odmian tego przysmaku. To oznacza, że Francuzi choćby każdego dnia próbowali innego sera i tak nie zdołaliby skosztować wszystkich jego rodzajów w ciągu roku.[1] A jak wygląda konsumpcja sera wśród klientów ALDI?

 

- Pokusiliśmy się o wewnętrzną analizę koszyków zakupowych naszych klientów, która pozwala nam wysnuć wniosek, że przeciętne gospodarstwo domowe kupuje około 1,4 kg sera miesięcznie, przy założeniu, że kupuje ten ser średnio raz w tygodniu – mówi Marta Pinocy, Starszy Menadżer ds. Kategorii. Na co dzień klienci ALDI ser spożywają w sposób tradycyjny – z wędliną i pieczywem. To właśnie te produkty najczęściej znajdują się w ich koszykach obok sera, jak wynika z badań własnych ALDI – dodaje Pinocy.

 

W asortymencie ALDI znajduje się 15 marek własnych serów, które w ramach planowanego ujednolicenia docelowo będą dostępne pod szyldem marki Milsani, już dziś oferującej jogurty, masła czy mleka. Warto także wspomnieć o typowo regionalnych serach dostępnych w ALDI, takich jak twaróg sudecki krajanka, rolada twarogowa z Międzyborza, ser Złoty Mazur z Podlasia, sery korycińskie. Wszystkie sery w ALDI podlegają wewnętrznym kontrolom odbywającym się raz na 6 tygodni. Wiele z produktów w tej kategorii posiada certyfikaty i oznaczenia - Chroniona Nazwa Pochodzenia, Chronione Pochodzenie Geograficzne oraz Jakość Tradycja. Do produktów, których klienci nie znajdą u konkurencji należą, między innymi dojrzewający ser typu harceńskiego, cechuje go wysoka zawartość białka przy niskiej zawartości tłuszczu, ser do piekarnika podawany na ciepło, Parmigiano Reggiano w kawałku dojrzewający 24 miesiące, czy sprowadzany z Włoch Mascarpone marki własnej D’ANTELI.

 

Warto dodać, że poza cotygodniowymi promocjami na sery, ALDI utrzymuje promocje, które na stałe zagościły w naszym handlowym kalendarzu, takie jak Promocje od pierwszej sztuki, dobrze przyjęta przez klientów, będąca jednocześnie wyrazem naszej filozofii sprzedażowej, która pozwala nam wyróżnić się na tle konkurencji. Dzięki niej konsumenci nie muszą kupować kilku opakowań danego produktu, aby skorzystać z promocyjnego rabatu, ponieważ obowiązuje on już od pierwszej sztuki. Więcej na www.aldi.pl

 

O ALDI

ALDI w Polsce posiada 251 sklepów i zatrudnia ponad 4000 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.

 

ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl

 

 

 

[1] Źródło: https://agronomist.pl/artykuly/dzien-milosnikow-sera

 

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch