1. Home
  2. Ciekawostki
  3. Produkty z Francji

ALDI Francja: regionalne specjały na stół

Produkty z Francji – Zrównoważony rozwój ALDI Nord

W kraju smakoszy wielu konsumentów zwraca uwagę nie tylko na jakość i cenę ale także na pochodzenie produktów. Dlatego ALDI Francja oferuje swoim klientom wiele produktów z Francji oraz wiele specjałów typowych dla danego regionu. Dzięki transparentnemu oznakowaniu naszych marek własnych nasi klienci mogą w szybki sposób zidentyfikować pochodzenie produktów. Ponadto dwa razy w roku organizujemy tydzień tematyczny, w którym w centrum uwagi znajdują się produkty regionalne.

Wcelu wspierania lokalnej produkcji regularnie współpracujemy z małymi i średnimi producentami z Francji. Dobrym przykładem jest fakt, iż 98 procent naszego świeżego i mrożonego mięsa posiada znak „Viandes de France“. Potwierdza on, że mięso pochodziło ze zwierząt urodzonych, wyhodowanych i ubitych we Francji. Również dzięki Kodowi Identyfikowalności ALDI (ATC) nasi klienci we Francji mogą śledzić pochodzenie coraz większej ilości produktów zawierających mięso –  tym samym wykraczamy poza ustawowe wymagania. Do 2020 roku wszystkie produkty zawierające ponad trzy procent mięsa będą posiadać kod ATC.

Viandes de France – Zrównoważony rozwój ALDI Nord
We Francji mięso pochodzenia francuskiego oznaczone jest znakiem „Viandes de France“ („Mięso z Francji“). Rozróżniane jest między innymi mięso wieprzowe, wołowe i drobiowe.
Kodowi Identyfikowalności ALDI – Zrównoważony rozwój ALDI Nord

Skoncentrowanie na regionalnych specjałach – nasza marka własna „Pays Gourmand“

Nasza marka własna “Pays Gourmand” wyróżnia francuskie specjały np. naleśniki gryczane czy też tartę na bazie ciasta chlebowego. W 2017 roku we Francji wprowadziliśmy do naszego asortymentu łącznie 43 produkty pod marką „Pays Gourmand“.

Pays Gourmand – Zrównoważony rozwój ALDI Nord

Wyraźnie rozpoznawalne mleko z Francji

Własnym znakiem „Lait Français“ („francuskie mleko“) wyróżniamy produkty mleczne wytwarzane z mleka z francuskich punktów skupu mleka.

Lait Francais – Zrównoważony rozwój ALDI Nord

Najlepsza jakość – etykieta „Label Rouge“

W 2017 roku 12 artykułów z oferty ALDI Francja posiadało certyfikat „Label Rouge“– np. nasz pasztet  czy też ser Emmentaler. To francuskie logo wyróżnia produkty najwyższej jakości. Przyznawane jest przez „INAO – Institut National de l’Origine et de la Qualité“ (Narodowy Instytut Pochodzenia i Jakości). Niezależne badania zapewniają najwyższe standardy jakości.

Label Rouge – Zrównoważony rozwój ALDI Nord

Nasze produkty ze znakami ChOG i ChNP

Wiele produktów w naszym asortymencie jest opatrzona znakiem “AOP – Appellation d’Origine Protégée” (ChNP – Chroniona Nazwa Pochodzenia) lub “IGP – Indication Géographique Protégée” (ChOG – Chronione Oznaczenie Geograficzne). W ten sposób wyróżnione są produkty, które spełniają surowe wymagania geograficzne i produkcyjne. W 2017 roku 58 produktów w ALDI Francja oznaczonych było AOP (ChNP) natomiast 52 posiadały znak IGP (ChOG), w tym Camembert z Normandii.

AOP & IGP Logo – Zrównoważony rozwój ALDI Nord

SDG

GRI

Kolejne informacje

Tematy Kluczowe

Różnorodność & Zgodność

W dziewięciu europejskich krajach, w których reprezentowana jest spółka ALDI Nord, pracują ludzie ponad 117 narodowości. Ta różnorodność jest częścią ALDI Nord, wzbogaca naszą współpracę i odzwierciedla różnorodność naszych klientów.

Więcej
Zarządzanie

Compliance (Zgodność z normami)

Nasze działania kształtujemy na podstawie naszych głównych wartości: prostota działania, odpowiedzialność, zaufanie. Te wartości odzwierciedlają również nasze pojmowanie zgodności z normami Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord.

Więcej
Tematy Kluczowe

Standardy zrównoważonego rozwoju w łańcuchu dostaw Non-Food

Überall dort, wo wir unseren Einfluss geltend machen können, übernehmen wir Verantwortung für sichere und faire Arbeitsbedingungen und die Einhaltung von Umweltstandards.

Więcej
Ciekawostki

Co to znaczy być pracownikiem ALDI?

Być pracownikiem ALDI oznacza przede wszystkim – stosować w życiu nasze wspólne wartości. „Prosto, odpowiedzialnie i niezawodnie” - Za tym stoimy my, we wszystkim, co robimy i gdziekolwiek jesteśmy.

Więcej
Tematy Kluczowe

Budowanie pozytywnych relacji z klientami & Jakość usług

Zaufanie naszych klientów jest naszym najcenniejszym dobrem. Od ponad 100 lat konsekwentnie kształtujemy naszą ofertę oraz nasze usługi dostosowane do potrzeb naszych klientów.

Więcej
Tematy Kluczowe

Bezpieczeństwo pracy & Ochrona zdrowia

Przejęcie odpowiedzialności za zdrowie i bezpieczeństwo swoich pracowników w miejscu pracy jest w spółkach ALDI Nord oczywistością.

Więcej
Ciekawostki

Zaangażowanie na rzecz dobrostanu zwierząt: dobre wyniki na tle konkurencji

Wiemy, że w temacie dobrostanu zwierząt wciąż jest wiele do zrobienia. Ale jesteśmy na dobrej drodze. Potwierdzają to dwie ostatnie publikacje na temat zaangażowania w dobrostan zwierząt w przemyśle spożywczym.

Więcej
Tematy Kluczowe

Atrakcyjny pracodawca

Blisko 69.000 pracowników ALDI powinno być dumnych ze swojej pracy w ALDI. Dlatego oferujemy stabilną pracę, atrakcyjne warunki ramowe i długoterminowe perspektywy rozwojowe.

Więcej
Tematy Kluczowe

Marnowanie żywności & Odpady

Przejmujemy odpowiedzialność za ochronę naszego środowiska i zasobów naturalnych. Będąc przedsiębiorstwem handlu detalicznego ważną rolę odgrywa dla nas redukcja ilości odpadów oraz przeciwdziałanie marnowaniu żywności.

Więcej

00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

 

     

 

     

 

     

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch