Wspieramy cele zrównoważonego rozwoju Narodów Zjednoczonych (Sustainable Development Goals – SDGs) i dążymy do ich osiągnięcia. Skupiamy się przy tym na zrównoważonym ukształtowaniu naszego asortymentu marek własnych na wszystkich etapach łańcucha tworzenia wartości dodanej, jak również wspieraniu odpowiedzialnej konsumpcji. Tym sposobem wspieramy między innymi następujące cele SDGs: „Odpowiedzialna konsumpcja i produkcja “ (cel 12), „Działania w dziedzinie klimatu“ (cel 13), „Wzrost gospodarczy i godna praca“ (cel 8) oraz „Życie na lądzie“ (cel 15).
Droga naszego body niemowlęcego
Zaangażowanie społeczne w Portugalii
Torba jednorazowa nie jest rozwiązaniem
Dobrostan zwierząt w Niemczech
Certyfikat PlanetProof dla owoców i warzyw
Ranking dot. dobrostanu zwierząt
Zrównoważone kształtowanie asortymentu
Standardy zrównoważonego rozwoju w łańcuchu dostaw Non-Food
Polityki zakupowe w obszarze Food uwzględniające zrównoważony rozwój
Podnoszenie świadomości konsumentów