1. Home
  2. Kraje
  3. Hiszpania

Jasne zdanie w kwestii zrównoważonego rozwoju - ALDI Hiszpania prowadzi dialog

Jasne zdanie w kwestii zrównoważonego rozwoju - ALDI Hiszpania prowadzi dialog – Zrównoważony rozwój ALDI Nord

Niezależnie czy jest to nowoczesna strona internetowa, intensywne kampanie komunikacyjne czy media społecznościowe – dialog z klientami i innymi interesariuszami jest w ALDI Hiszpania codziennością. Przedmiotem dyskusji są również kwestie związane z ochroną środowiska.

Klienci już na pierwszy rzut oka powinni rozpoznawać czym jest dany produkt. W związku z tym ALDI Hiszpania przestrzega jasnych kryteriów dotyczących transparentności i wiarygodności informacji umieszczanych na opakowaniach. Jeżeli mimo tego pojawiają się pytania, klienci w Hiszpanii mają wiele możliwości nawiązania z nami kontaktu, na przykład za pośrednictwem naszego nowego centrum obsługi klienta pod nazwą „Contigo ALDI” lub za pomocą mediów społecznościowych. W 2017 r. szczególną uwagę poświęciliśmy kwestiom środowiskowym i zdrowotnym związanym z produkcją oleju palmowego. Coraz więcej klientów rezygnuje z produktów zawierających olej palmowy. Wychodzimy naprzeciw temu życzeniu oferując alternatywne rozwiązania. Od stycznia 2018 roku pod marką własną „GutBio“ sprzedajemy w Hiszpanii wyłącznie produkty niezawierające oleju palmowego. Ponadto dzięki naszej wzmożonej kampanii komunikacyjnej wyraźnie zwracamy uwagę na fakt, iż artykuły BIO są „z natury dobre” i wspierają rolnictwo ekologiczne.

Nasze ciekawostki

225

artykułów z unijnym logo produkcji ekologicznej

Jakość w połączeniu z korzyściami dla środowiska. To widzą nasi hiszpańscy klienci w naszych produktach BIO. W 2017 roku udało nam się zwiększyć poprzednią liczbę z 131 do 225 artykułów.

850 kWp

mocy

W Hiszpanii korzystamy ze słońca świecącego na dachy sklepów i centrów logistycznych oraz sukcesywnie rozbudowujemy nasze systemy. W 2017 roku zwiększyliśmy moc naszych instalacji solarnych z 804 do 850 kWp.

Profil ALDI Hiszpania

Spółki regionalne
4
Ilość sklepów
272
Pracownicy ALDI łącznie
3.571
Rok wprowadzenia na rynek
2002
Strona internetowa
www.aldi.es

Nasze krajowe cele z programu CR (2017):

Handlungsfeld: Lieferkettenverantwortung

Eine aktualisierte Übersicht finden Sie unter: CR-Programm 2018.

Zielsetzung
Status
Zieldatum
Zielwert
Zielrelevanz
Erstellung und Veröffentlichung einer nationalen Tierwohl-Einkaufspolitik
neu
2018
Einkaufspolitik
Spanien
Kennzeichnung von gluten- und laktosefreien Produkten anhand von anerkannten Zertifizierern (ELS „Espiga barrada“ bzw. Adilac)
neu
2018
100%
Spanien
Verbot von Käfigeiern
neu
2020
100%
Spanien

Nasze projekty i tematy

Dialog

Zamieniamy się w słuch: ALDI Hiszpania w ofensywie dialogu

Więcej
Zarządzanie

Wyróżnienia

Więcej
Tematy Kluczowe

Mobilność & Logistyka

Więcej
Tematy Kluczowe

Jakość produktu

Więcej
Tematy Kluczowe

Polityki zakupowe w obszarze Food uwzględniające zrównoważony rozwój

Więcej
Tematy Kluczowe

Standardy zrównoważonego rozwoju w łańcuchu dostaw Non-Food

Więcej
Marnowanie żywności

Misja ratowania

Więcej

00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

 

     

 

     

 

     

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch