1. Strona główna
  2. RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI

A TY? PO CO WRACASZ DO ALDI?

W naszej nowej kampanii współpracuje z nami znana i popularna aktorka Sonia Bohosiewicz, którą możecie zobaczyć m.in. podczas robienia zakupów w sklepie naszej sieci. Co zyskało jej uznanie? Po co wróci do ALDI? Zobaczcie wideo.

Więcej dowiecie się odwiedzając naszą dedykowaną stronę zawszeALDI.pl. Tam również znajdziecie pełną wersję filmiku z Sonią Bohosiewicz.

zawszeALDI.pl – nasza nowa, dedykowana strona

Gorąco zapraszamy do odwiedzenia naszej nowej, dedykowanej strony zawszeALDI.pl. To jeden z elementów naszej ogólnopolskiej kampanii marketingowej pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. To komunikujemy wszystkie nasze działania kampanijne, a towarzyszy temu nowoczesna forma, przejrzysty design i przede wszystkim – mnóstwo ciekawych treści.

Nowa kampania ALDI wystartowała 2 września i obejmować będzie kilka etapów (rozpoczęła się od działań wizerunkowych), o których sukcesywnie będziemy informować na stronie zawszeALDI.pl. W lekkim, swobodnym tonie, z przymrużeniem oka i poczuciem humoru, o co zadba również zaproszona przez nas do współpracy aktorka Sonia Bohosiewicz. Sporo się będzie działo, warto więc stale obserwować nowości na stronie. Oczywiście będziemy informować o nich również na stronie ALDI.pl.

Niektórzy klienci przychodzą do nas dla jaj

Bohaterami kampanii są wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych. To właśnie one są jednym z istotniejszych czynników wyróżniających ALDI na tle konkurencji. Mają swoich wiernych fanów, a ALDI jest sklepem ulubionych produktów. Często to właśnie ów ulubiony produkt decyduje o wyborze sklepu na codzienne zakupy – na postawienie takiej tezy pozwoliły nam wyniki badań.

Zaczęliśmy od jaj z wolnego wybiegu Hofland, a w naszej kampanii wizerunkowej zobaczycie również kiełbaski norymberskie HoWe, kawę Mild Markus, czekoladę alpejską śmietankową Château, pieczywo ALDI - brioszkę, owoce - jabłka, masło extra Milsani oraz ser Le COQ de France - camembert. Warto śledzić zarówno stronę ALDI.pl, jak i zawszeALDI.pl, by przekonać się o zaletach wymienionych produktów i poznać ciekawostki z nimi związane.

A co oprócz strony internetowej zawszeALDI.pl? Zobaczycie nas także w prasie i usłyszycie w radiu. Warto obserować również nasz profil na Facebooku, który uruchomiliśmy 19 sierpnia, by być na bieżąco z ofertą, dzielić się swoimi opiniami i uzyskiwać szybki dostęp do interesujących informacji.

RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI – odwiedź naszą dedykowaną stronę zawszeALDI.pl

Wystarczy zakupy w ALDI zrobić RAZ, aby przekonać się o ich zaletach i wracać po nie już ZAWSZE. Dlatego główne hasło reklamowe naszej kampanii brzmi: RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI

ALDI Newsletter

Nie przegap żadnej oferty!

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

Przypomnienie o

Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny? *

Prosimy uzupełnić pole.
Brak podanego kontaktu
Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.