1. Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

   

Dla kandydatów 

Czy istnieje możliwość pracy ½ lub ¾ etatu?

Tak, jako pracodawca jesteśmy elastyczni i dostosowujemy się do potrzeb i oczekiwań kandydatów, oferując im zatrudnienie w różnych wymiarach czasu pracy.

Czy mogę zostawić swoje CV w sklepie?

Nie przewidujemy możliwości pozostawienia CV w sklepie. Możesz przekazać swoje CV aplikując na ofertę znajdującą się w ofertach pracy na naszej stronie. Znajdziesz tamwszystkie oferty z konkretnych lokalizacji, do których aktualnie prowadzimy rekrutację. 

Jak wygląda proces rekrutacyjny?

Proces rekrutacji w ALDI może się różnić w zależności od tego, w jakim obszarze chcesz pracować. Więcej informacji znajdziesz w zakładkach Chcę pracować w sklepie | Chcę pracować w magazynie | Chcę pracować w biurze lub Proces rekrutacji w ALDI.

Jakie benefity oferuje ALDI?

W ALDI napędza nas pewność, dlatego oferujemy naszym pracownikom przejrzyste zasady zawierania umów: oferujemy umowę o pracę w stabilnej firmie z ponad 100 letnią tradycją, z pominięciem okresu próbnego. Pierwszą umowę otrzymasz na rok, a kolejną na czas nieokreślony. Wśród benefitów pozapłacowych znajdziesz m.in. pakiet sportowy, prywatną opiekę medyczną, czy kartę przedpłaconą na zakupy w ALDI. Więcej informacji na temat tego, co oferujemy w ALDI, znajdziesz w zakładce Benefity. 

Jak długo trwa rekrutacja?

Czas trwania procesu rekrutacji w ALDI zależy od stanowiska, na które aplikujesz. Po każdym etapie wracamy jak najszybciej z informacją zwrotną do wszystkich kandydatów, którzy spełniają wymagania dotyczące pracy na danym stanowisku.

Nie mam polskiego obywatelstwa. Czy mogę aplikować do ALDI?

Tak, brak polskiego obywatelstwa jest nie jest dla nas przeszkodą - wspieramy procedury legalizujące pobyt.

Czy mogę odbyć praktyki w ALDI?

Tak, prowadzimy program praktyk studenckich ALDINext, które możesz odbyć latem w naszej Centrali w Katowicach lub Spółce Regionalnej w Chorzowie. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami w zakładce Jestem Studentem i aplikowania. 

W jakich godzinach odbywa się praca w sklepie?

Większośc naszych sklepów jest czynna od poniedziałku do soboty, w godzinach 06:00 - 22:00. W niedziele handlowe pracujemy od 09:00 do 20:00. Pracownicy sklepów pracują w systemie 2-zmianowym.

W jakich godzinach odbywa się praca w Centrali i Spółkach Regionalnych?

Standardowo pracę w Centrali lub Spółce Regionalnej można rozpocząć w godzinach 07:00 - 09:00. Godziny te mogą się jednak różnić w zależności od zajmowanego stanowiska. Szczegółowe informacje dotyczące godzin pracy przekazywane są podczas rozmowy rekrutacyjnej.

Dla pracowników ALDI

Gdzie mam wykonać badania wstępne do pracy?

Zanim rozpoczniesz pracę w ALDI, otrzymasz od nas pakiet dokumentów wymaganych do zatrudnienia: skierowanie na badania oraz szczegółowe instrukcje o działaniach, jakie musisz wykonać. Na skierowaniu znajdziesz numer infolinii, przez którą możesz umówić dogodny dla Ciebie termin i placówkę wykonania badań wstępnych. 

Jakie dokumenty muszę dostarczyć przed rozpoczęciem pracy?

Każda osoba rozpoczynająca pracę w ALDI, otrzymuje od nas pakiet dokumentów do wypełnienia przed rozpoczęciem pracy i skierowanie na badania.

Po wykonaniu badań wstępnych lekarz, wystawia orzeczenie lekarskie potwierdzające zdolność do pracy. To orzeczenie wraz z wypełnionymi dokumentami rekrutacyjnymi należy przekazać nam przed podpisaniem umowy o pracę.

Ważne jest też, aby jak najszybciej dostarczyć nam także kopie świadectw pracy i/lub kopie dyplomów potwierdzających Twoje wykształcenie.

Czy korzystanie z benefitów jest obowiązkowe?

Nie, korzystanie z benefitów nie jest obowiązkowe. Samodzielnie decydujesz o tym, z których benefitów chcesz skorzystać i w jakim zakresie. My umożliwimy Ci korzystanie ze wszystkich, które są dedykowane do Twojego obszaru pracy.

Czy decyzję o korzystaniu z benefitów muszę podjąć przy podpisaniu umowy?

Nie, możesz w dowolnym momencie zgłosić zainteresowanie, bądź zrezygnować z każdego benefitu.

Jak długo trwa szkolenie przygotowujące do pracy na stanowisku?

Po zatrudnieniu chcemy umożliwić nowym osobom poznanie współpracowników, dobrze wyjaśnić procesy obowiązujące w firmie i zaznajomić ich z zadaniami, wynikającymi z ich zakresu obowiązków. Gdy do nas dołączysz, weźmiesz udział w programie wdrożeniowym, którego czas zależy od Twojego stanowiska.  Szkolenie może trwać od 2 tygodni do 6 miesięcy.

Czy jako pracownik ALDI mogę aplikować na inne stanowisko?

Wszystkich naszych pracowników zachęcamy i wspieramy w rozwoju wewnątrz naszej organizacji. Jeśli zainteresowała Cię konkretna oferta pracy, możesz na nią aplikować w ramach rekrutacji wewnętrznej. Aby to zrobić, przekaż swoje zgłoszenie wybierając przycisk „Aplikujw ofertach pracy, wypełnij formularz rekrutacyjny i koniecznie zaznacz, że jesteś pracownikiem ALDI.

Dowiedz się więcej

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch