1. Strona główna
  2. Formy płatności

Formy płatności

Klient płaci smartfonem – Platności bezgotówkowe w ALDI

 Bezpieczne i szybkie płatności bezgotówkowe

Istnieje możliwość bezpiecznej, szybkiej i prostej płatności bezgotówkowej. Akceptujemy karty MASTERCARD, MAESTRO, VISA oraz VPAY. We wszystkich naszych sklepach w Polsce można również płacić zbliżeniowo, o ile karta spełnia odpowiednie wymogi.

Zahlungsmöglichkeiten – Bargeldlos bezahlen bei ALDI Nord

Płatność zbliżeniowa

We wszystkich sklepach ALDI można płacić zbliżeniowo kartami MASTERCARD, MAESTRO, VISA oraz VPAY z technologią NFC  (Near Field Communication). Warunkiem do realizacji płatności zbliżeniowej jest karta wyposażona w technologię NFC: MASTERCARD, MAESTRO, VISA lub VPAY lub smartfon z technologią NFC wyposażony w odpowiednią aplikację. 

Bezahlvorgang graphisch erklärt – Bargeldlos bezahlen bei ALDI Nord

Płatności zbliżeniowe w sklepach ALDI Nord są bezpieczne, szybkie i proste: Wystarczy zbliżyć kartę NFC lub smartfon NFC z odpowiednią aplikacją do wyświetlacza terminala. Transakcje te zostają zrealizowane w ciągu kilku sekund, a płatność na kwotę do 50 PLN nie wymaga potwierdzenia numerem PIN.

sodexo

W ALDI ZAPŁACISZ KARTAMI I KUPONAMI SODEXO

Od 8 listopada 2021 roku w sieci sklepów ALDI będzie można płacić wszystkimi rodzajami kart i kuponów Sodexo. Za zakupy w niemal 190 naszych sklepach zapłacić będzie można Kartami i Kuponami Podarunkowymi, Premiowymi, Żywieniowymi, Lunch Pass oraz na posiłek profilaktyczny.

Pytania i odpowiedzi dotyczące płatności zbliżeniowej

Jak płaci się zbliżeniowo?

W celu rozpoczęcia płatności wystarczy zbliżyć odpowiednią kartę lub smartfona na odległość ok. 1 cm do wyświetlacza terminala płatniczego.

Czy wymagane jest potwierdzenie (PIN / podpis)?

Przy kwotach powyżej 50 PLN należy wprowadzić PIN lub podpisać paragon; przy kwotach do 50 PLN, nie trzeba wprowadzać PINu ani podpisywać. W zależności od aplikacji, klient może uruchomić wymóg PIN lub podpisu także dla płatności poniżej 50 PLN. W tym zakresie prosimy skontaktować się z operatorem aplikacji.

Co jest mi potrzebne, aby móc płacić zbliżeniowo?

Wymagany jest smartfon NFC z aplikacją Wallet lub karta do płatności zbliżeniowych w trybie akceptowanym przez ALDI Nord.

Proszę sprawdzić, czy Państwa karta jest oznaczona logo NFC i jest akceptowana przez ALDI Nord lub czy Państwa smartfone jest wyposażony w funkcję NFC. Jeżeli tak nie jest, prosimy skontaktować się ze swoim bankiem lub operatorem telefonii w sprawie możliwości płatności zbliżeniowych.

Co oznacza NFC?

NFC oznacza „Near Field Communication" i jest międzynarodowym standardem bezpiecznego transferu danych na krótkich odcinkach pomiędzy dwoma odbiornikami bez połączenia kablowego.

Jakie smartfony są wyposażone w taką funkcję?

Płatności mobilne funkcjonują na smartfonach z aktualnym systemem operacyjnym Android oraz zintegrowanym chipem NFC. Ponadto konieczna jest aplikacja Wallet. Funkcja płatności „Apple Pay" nie została jeszcze uruchomiona w naszych sklepach, dlatego jak dotychczas płatności zbliżeniowe za pomocą Apple iPhone nie są dostępne.

Windows Phone i BlackBerry nie oferują aktualnie aplikacji Wallet, dlatego płatności zbliżeniowe tymi smartfonami nie są możliwe.

Jakie karty bezdotykowe są akceptowane przez ALDI Nord?

Poza płatnościami przy pomocy smartfonów ALDI Nord akceptuje wszystkie karty płatnicze NFC: V-Pay, VISA, MasterCard i Maestro; jedynie opcja "girogo" nie jest obsługiwana.

Jak bezpieczne są płatności zbliżeniowe?

W płatnościach zbliżeniowych stosowane są takie same standardy bezpieczeństwa jak w przypadku płatności kartami z Chipem. W tym celu wrażliwe dane płatnicze są zapisane na karcie SIM smartfonu lub są wykorzystywane dynamiczne kody bezpieczeństwa, które są stosowane tylko raz i wobec tego nie mogą być kopiowane. W sprawie dalszych szczegółów prosimy zwracać się do operatora aplikacji.

Co należy uczynić w przypadku utraty smartfona?

W przypadku utraty lub kradzieży smartfona należy bezzwłocznie zablokować kartę SIM. Ponadto należy bezzwłocznie zablokować w banku swoją kartę płątniczą, z której korzystacie Państwo przy płatnościach zbliżeniowych.

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch