1. Strona główna
  2. Formy płatności

W sklepach ALDI oferujemy następujące formy płatności:

  • gotówka;
  • karta płatnicza (Mastercard, Visa, Maestro);
  • Google Pay;
  • Apple Pay;
  • BLIK;
  • Sodexo.
Zahlungsmöglichkeiten – Bargeldlos bezahlen bei ALDI Nord

Nie realizujemy odroczonych płatności przelewem.

Płatność zbliżeniowa

We wszystkich sklepach ALDI można płacić zbliżeniowo kartami MASTERCARD, MAESTRO, VISA oraz VPAY z technologią NFC  (Near Field Communication). Warunkiem do realizacji płatności zbliżeniowej jest karta wyposażona w technologię NFC: MASTERCARD, MAESTRO, VISA albo VPAY lub smartfon z technologią NFC wyposażony w odpowiednią aplikację. 

Bezahlvorgang graphisch erklärt – Bargeldlos bezahlen bei ALDI Nord

Płatności zbliżeniowe w sklepach ALDI Nord są bezpieczne, szybkie i proste: Wystarczy zbliżyć kartę NFC lub smartfon NFC z odpowiednią aplikacją do wyświetlacza terminala. Transakcje te zostają zrealizowane w ciągu kilku sekund, a płatność na kwotę do 100 PLN nie wymaga potwierdzenia numerem PIN.

sodexo

W ALDI ZAPŁACISZ KARTAMI I KUPONAMI SODEXO

Od 8 listopada 2021 roku w sieci sklepów ALDI będzie można płacić wszystkimi rodzajami kart i kuponów Sodexo. Za zakupy w niemal 190 naszych sklepach zapłacić będzie można Kartami i Kuponami Podarunkowymi, Premiowymi, Żywieniowymi, Lunch Pass oraz na posiłek profilaktyczny.

Pytania i odpowiedzi dotyczące płatności zbliżeniowej

Jak płaci się zbliżeniowo?

W celu rozpoczęcia płatności zbliż odpowiednią kartę lub smartfona na odległość ok. 1 cm do wyświetlacza terminala płatniczego.

Czy wymagane jest potwierdzenie (PIN / podpis)?

Przy kwotach powyżej 100 PLN należy wprowadzić PIN lub podpisać paragon; przy kwotach do 100 PLN, nie trzeba wprowadzać PINu ani podpisywać. W zależności od aplikacji, możesz uruchomić wymóg PIN lub podpisu także dla płatności poniżej 100 PLN. W tym zakresie skontaktuj się z operatorem aplikacji.

Co jest mi potrzebne, aby móc płacić zbliżeniowo?

Wymagany jest smartfon NFC lub karta do płatności zbliżeniowych.

Sprawdź, czy Twoja karta jest oznaczona logo NFC i jest akceptowana przez ALDI Nord lub czy Twój smartfon jest wyposażony w funkcję NFC. Jeżeli tak nie jest, skontaktuj się ze swoim bankiem lub operatorem telefonii w sprawie możliwości płatności zbliżeniowych.

Co oznacza NFC?

NFC oznacza „Near Field Communication" i jest międzynarodowym standardem bezpiecznego transferu danych na krótkich odcinkach pomiędzy dwoma odbiornikami bez połączenia kablowego.

Jakie karty bezdotykowe są akceptowane przez ALDI Nord?

Poza płatnościami przy pomocy smartfonów ALDI Nord akceptuje wszystkie karty płatnicze NFC: V-Pay, VISA, MasterCard i Maestro; jedynie opcja "girogo" nie jest obsługiwana.

Jak bezpieczne są płatności zbliżeniowe?

W płatnościach zbliżeniowych stosowane są takie same standardy bezpieczeństwa jak w przypadku płatności kartami z Chipem. W tym celu wrażliwe dane płatnicze są zapisane na karcie SIM smartfonu lub są wykorzystywane dynamiczne kody bezpieczeństwa, które są stosowane tylko raz i wobec tego nie mogą być kopiowane. O szczegóły zapytaj swojego opertatora.

Co zrobić w przypadku utraty smartfona?

W przypadku utraty lub kradzieży smartfona, zablokuj kartę SIM. Ponadto bezzwłocznie zablokuj w banku swoją kartę płątniczą, z której korzystasz przy płatnościach zbliżeniowych.

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch