Oddział ALDI zamazany przez szybę - Informacje dla klientów ALDI

Informacje dla klienta

  1. Strona główna
  2. Informacje dla klienta

Twoje komfortowe zakupy

Naszym celem jest, aby nasi Klienci mogli u nas robić zakupy szybko, łatwo i przyjemnie, krótko mówiąc: aby dobrze się u nas czuli. W tym celu co nieco zmieniliśmy w naszych marketach i wiele rozwinęliśmy. Przyzwyczaiłeś się już zapewne, że w ALDI szybko znajdziesz to czego szukasz. Aby zakupy były jak najbardziej komfortowe, wdrożyliśmy aplikację ALDI. Czy to na smartfonie, czy na tablecie – dzięki temu nie przegapisz już żadnej oferty. Naturalnie wszędzie w ALDI można płacić bezgotówkowo. A gwarancja w ALDI oferuje nieskomplikowane i przyjazne dla klienta zasady wymiany towarów.

Nasze sklepy

Chcemy abyś szybko, łatwo i swobodnie robił zakupy w naszych sklepach. Zobacz, jak wyglądają przebudowy sklepów ALDI, a także gdzie otwieramy nasze nowe sklepy.

Więcej

Wyszukiwarka sklepu

Skorzystaj z naszej wygodnej wyszukiwarki sklepów i znajdź najbliższy sklep ALDI w Twojej okolicy. Nasza wyszukiwarka umożliwia również wyszukanie sklepów wg miasta, kodu pocztowego i ulicy.

Więcej

Newsletter

Chcesz być na bieżąco z naszą ofertą? Zapisz się do newslettera ALDI. To banalnie proste. Wystarczy podanie adresu e-mail i kliknięcie w otrzymany link aktywacyjny.

Więcej

Lista Zakupów

Masz ulubione produkty, o których nie chcesz zapomnieć w czasie zakupów? Skorzystaj z wygodnej listy zakupów ALDI. Dzięki niej nie pominiesz żadnego produktu z naszej aktualnej oferty.

Więcej

Aplikacja ALDI

Nie przegapisz już żadnych ofert i od razu znajdziesz najbliższy sklep. Te i inne ekscytujące możliwości czekają na Ciebie w naszej aplikacji ALDI.

Więcej

Formy płatności

Płać bezgotówkowo za pomocą karty V-Pay, VISA, MasterCard, karty debetowej, Maestro, także bezdotykowo.

Więcej

Jak czytać nasze ceny? Zobacz poradnik

Nowy system graficznej prezentacji cen pozwala na bardziej intuicyjne poruszanie się po naszej ofercie. Jeśli zastanawiasz się, co zostało zmienione i jak należy czytać informacje, tu znajdziesz wszystkie potrzebne informacje.

Więcej

Polityka zwrotów i reklamacji

Chcesz zwrócić zakupiony produkt? Tu dowiesz się więcej o naszym systemie gwaracji.

Więcej

Najczęściej zadawane pytania

Jak wygląda polityka reklamacji i zwrotów? Co zrobić w razie zgubionej rzeczy w sklepie lub na parkingu? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym FAQ. Sprawdź odpowiedzi.

Więcej

Polityka cookies

Zapoznaj się z polityką cookies stosowaną przez serwis internetowy ALDI.pl i pamiętaj, że jako użytkownik możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień.

Więcej

Regulaminy promocji

Zapoznaj się z regulaminami promocji, których organizatorem jest ALDI. Tutaj znajdziesz wszystkie aktualne regulaminy.

Więcej

Kontakt

Zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta ALDI drogą mailową. Wystarczy wypełnić prosty formularz kontaktowy. Czekamy na Państwa zgłoszenia!

Więcej
ALDI Newsletter

Nie przegap żadnej oferty!

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

Przypomnienie o

Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny? *

Prosimy uzupełnić pole.
Brak podanego kontaktu
Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.