Oddział ALDI zamazany przez szybę - Informacje dla klientów ALDI

Informacje dla klienta

  1. Strona główna
  2. Informacje dla klienta

Twoje komfortowe zakupy

Naszym celem jest, aby nasi Klienci mogli u nas robić zakupy szybko, łatwo i przyjemnie, krótko mówiąc: aby dobrze się u nas czuli. W tym celu co nieco zmieniliśmy w naszych marketach i wiele rozwinęliśmy. Przyzwyczaiłeś się już zapewne, że w ALDI szybko znajdziesz to czego szukasz. Aby zakupy były jak najbardziej komfortowe, wdrożyliśmy aplikację ALDI. Czy to na smartfonie, czy na tablecie – dzięki temu nie przegapisz już żadnej oferty. Naturalnie wszędzie w ALDI można płacić bezgotówkowo oraz oddawać butelki i puszki zwrotne. A gwarancja w ALDI oferuje nieskomplikowane i przyjazne dla klienta zasady wymiany towarów.

Aplikacja ALDI

Nie przegapisz już żadnych ofert i od razu znajdziesz najbliższy sklep. Te i inne ekscytujące możliwości czekają na Ciebie w naszej aplikacji ALDI.

Więcej

Formy płatności

Płać bezgotówkowo za pomocą karty V-Pay, VISA, MasterCard, karty debetowej, Maestro, także bezdotykowo.

Więcej

Polityka zwrotów i reklamacji

Chcesz zwrócić zakupiony produkt? Tu dowiesz się więcej o naszym systemie gwaracji.

Więcej

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

Przypomnienie o

Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny? *

Prosimy uzupełnić pole.

Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.