Oddział ALDI zamazany przez szybę - Informacje dla klientów ALDI

Informacje dla klienta

  1. Strona główna
  2. Informacje dla klienta

Twoje komfortowe zakupy

Naszym celem jest, aby nasi Klienci mogli u nas robić zakupy szybko, łatwo i przyjemnie, krótko mówiąc: aby dobrze się u nas czuli. W tym celu co nieco zmieniliśmy w naszych marketach i wiele rozwinęliśmy. Przyzwyczaiłeś się już zapewne, że w ALDI szybko znajdziesz to czego szukasz. Aby zakupy były jak najbardziej komfortowe, wdrożyliśmy aplikację ALDI. Czy to na smartfonie, czy na tablecie – dzięki temu nie przegapisz już żadnej oferty. Naturalnie wszędzie w ALDI można płacić bezgotówkowo. A gwarancja w ALDI oferuje nieskomplikowane i przyjazne dla klienta zasady wymiany towarów.

Nasze nowe sklepy

W 2020 roku planujemy wiele otwarć nowych sklepów. Tutaj znajdziesz wszelkie informacje o zbliżających się otwarciach, wraz z lokalizacjami, godzinami otwarcia i atrakcjami towarzyszącymi.

Więcej

Wyszukiwarka sklepu

Skorzystaj z naszej wygodnej wyszukiwarki sklepów i znajdź najbliższy sklep ALDI w Twojej okolicy. Nasza wyszukiwarka umożliwia również wyszukanie sklepów wg miasta, kodu pocztowego i ulicy.

Więcej

Komunikacja Covid-19

W ALDI od samego początku wdrażamy rozwiązania zmniejszające ryzyko przenoszenia się koronawirusa. Dbamy również o zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów. Tutaj znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje.

Więcej
Klient płaci smartfonem – Informacja dla klienta ALDI

Formy płatności

Płać bezgotówkowo za pomocą karty V-Pay, VISA, MasterCard, karty debetowej, Maestro, także bezdotykowo.

Więcej
Para sprawdza rachunek – Informacje dla Klienta ALDI

Polityka zwrotów i reklamacji

Chcesz zwrócić zakupiony produkt? Tu dowiesz się więcej o naszym systemie gwaracji.

Więcej

Jak czytać nasze ceny? Zobacz poradnik

Nowy system graficznej prezentacji cen pozwala na bardziej intuicyjne poruszanie się po naszej ofercie. Jeśli zastanawiasz się, co zostało zmienione i jak należy czytać informacje, tu znajdziesz wszystkie potrzebne informacje.

Więcej
a

Polityka parkingowa ALDI

W odpowiedzi na sugestie klientów sieć sklepów ALDI optymalizuje funkcjonowanie systemów parkingowych. Na wszystkich płatnych parkingach sieci będzie działała też specjalna aplikacja mobilna umożliwiające m.in. opłacanie parkowania bez pobierania biletu.

Więcej

Polityka cookies

Zapoznaj się z polityką cookies stosowaną przez serwis internetowy ALDI.pl i pamiętaj, że jako użytkownik możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień.

Więcej
a

Najczęściej zadawane pytania

Jak wygląda polityka reklamacji i zwrotów? Co zrobić w razie zgubionej rzeczy w sklepie lub na parkingu? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym FAQ. Sprawdź odpowiedzi.

Więcej
j

Aplikacja ALDI

Dzięki nowej aplikacji ALDI zakupy są teraz jeszcze lepsze i łatwiejsze. Poznaj zalety i funkcje, jakie aplikacja ALDI oferuje na urządzenia z Androidem lub iOS.

Więcej

Niedziele handlowe 2020

Dla tych, którzy zakupy lubią robić w niedzielę, rok 2020 przynosi dużo zmian. Spośród wszystkich 52 niedziel w tym roku, handel będzie dozwolony jedynie w kilku przypadkach.

Więcej

Kosze na elektrośmieci w ALDI

W ALDI to naturalne, że dbamy o środowisko! Jako pierwsza sieć w branży stawiamy przed swoimi sklepami pojemniki na elektrośmieci.

Więcej
Kobieta siedząca na biurku z tabletem w dłoni - Narzędzi ALDI

Kontakt

Zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta ALDI drogą mailową. Wystarczy wypełnić prosty formularz kontaktowy. Czekamy na Państwa zgłoszenia!

Więcej
ALDI Newsletter

Nie przegap żadnej oferty!

Przypomnienie o

Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny? *

Potwierdzenie przypomnienia *

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.