26.11.2025
Ta sama gramatura, smak i certyfikacja Fairtrade Cocoa.
Czekolada z orzechami - znana polskim klientom jako “czekolada z okienkiem” marki własnej ALDI - Choceur, dostępna do niedawna jako popularna Orzechowa, zyskała nową, ujednoliconą nazwę - Nutcracker. Zmiana wynika z międzynarodowej harmonizacji marek własnych ALDI Nord.
Dla klientów oznacza to przede wszystkim większą spójność i łatwiejszą rozpoznawalność produktu na półkach w całej sieci. Na terenie Niemiec produkt nadal będzie oferowany pod oryginalną, historyczną już nazwą Nussbeisser.
Nutcracker to trzy rodzaje czekolad dopasowane do różnych gustów konsumentów: mleczna – najpopularniejsza i najbardziej rozpoznawalna przez swoje czerwone, niezmienne od lat opakowanie; gorzka – dla miłośników głębokiego, wytrawnego smaku oraz biała – delikatna, kremowa i aksamitna. W każdej z nich masa czekoladowa jest połączona z dużymi, całymi orzechami laskowymi, które dają chrupkość i intensywny aromat.
Niezmienna receptura, wysoka zawartość orzechów laskowych i idealny balans między słodyczą a intensywnością kakao sprawiają, ze Nutcracker pozostaje jedną z najlepiej ocenianych czekolad w ofercie ALDI. Podczas testów wskazywana jest wyjątkowa konsystencja i wyrazisty smak.
“Nutcracker to produkt, który kupuje się nie tylko dla smaku, ale również dla wyjątkowego opakowania – charakterystyczne okienko, solidna, gruba tabliczka czekolady i chrupkość orzechów tworzą jakość, która pozostaje niezmienna od lat. A wszystko z utrzymaniem najwyższych standardów jakości.” – mówi Szymon Czubak, Kierownik Kategorii w ALDI Polska.
Wszystkie czekolady Nutcracker powstają z kakao pochodzących z certyfikowanych upraw objętych standardami Fairtrade Cocoa. Certyfikat gwarantuje stosowanie zrównoważonych praktyk w rolnictwie oraz uczciwe praktyki handlowe.
Zmiana nazwy jest częścią większego, międzynarodowego procesu harmonizacji marek własnych ALDI Nord, której celem jest zwiększenie spójności asortymentu, rozpoznawalności produktów w całej grupie. Klienci mogą być pewni, że nadal sięgają po tę samą, dobrze znaną czekoladę.
Czekolady Nutcracker mają w Polsce status produktu kultowego. Ich historia sięga początku lat 90, kiedy Polacy masowo kupowali ją w sieci ALDI za zachodnią granicą. To wtedy zdobyła ogromną popularność, głownie dzięki charakterystycznemu formatowi opakowania z okienkiem, wysokiej jakości i nieznanym dotychczas walorom smakowym, utrzymanym na niezmiennym poziomie do dziś.
Czekoleda Nutcracker to przykład doskonałych produktów marki własnej ALDI Choceur, kojarzonej z wysoką jakością produktów czekoladowych w przystępnej cenie. Choceur budowała swoją renomę przez lata w oparciu o starannie dobierane receptury i składniki. Dziś w tej grupie produktów można znaleźć znakomite produkty dla najbardziej wymagających koneserów czekolady.
W ramach dodatkowych działań promujących Nutcrackera ALDI przeprowadziło z influencerem Mikołajem Dziedzicem (@mikoshyyy) aktywację uliczną w Warszawie, rozdając czekolady w popularnym formacie „Take it or double it”. Całość akcji i jej finał można obejrzeć na kanale marki ALDI na YouTube: Nutcracker na ulicach Warszawy! Podwajasz czy oddajesz? - YouTube
* * *
O ALDI POLSKA
ALDI w Polsce posiada blisko 400 sklepów i zatrudnia ponad 4700 pracowników*. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl
* Dane na 03.11.2025 r.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)