Pomoc

Szanowni Klienci,

Poniżej znajdziecie Państwo odpowiedzi na niektóre pytania dotyczące naszych stron internetowych.

1. Jak wydrukować informację na temat wybranego artykułu. Gdzie na stronie znajdę tę funkcję? 

Jeżeli znajdujecie się Państwo w zakładce artykułu, w górnym prawym roku obok prezentowanego artykułu wyświetlane jest pole „Drukuj“ – Pole jest oznaczone ikonką drukarki. Po wybraniu tej opcji pojawi się podgląd wybranego do druku produktu. Należy zwrócić uwagę, aby marginesy w Państwa drukarce były ustawione na 1 cm z prawej i lewej strony – tylko wtedy mają Państwo gwarancję, że wszystkie informacje będą dobrze widoczne.

2. Jak mogę polecić artykuł znajomemu?

Jeżeli znajdujecie się Państwo w zakładce artykułu, w górnym prawym roku obok pola „Drukuj“ – wyświetlana jest ikonka koperty. Ikona symbolizuje funkcję „Poleć“. Po wybraniu tej opcji otworzy się stosowany przez Państwa standardowo program poczty mailowej. Link do strony z wybranym artykułem jest już zintegrowany w polu wysyłanej wiadomości. Po wprowadzeniu adresu mailowego znajomego, któremu chcecie Państwo polecić artykuł, wiadomość może zostać wysłana.

3. Chciałbym, aby mi przypomniano o artykułach akcyjnych dostępnych w sklepach. Jak mogę to zrobić?"

Przy pomocy ikonki dzwonka umieszczonej obok artykułu można uruchomić funkcję przypomnienia. Do przypomnienia można wybrać tylko artykuły, które aktualnie nie są jeszcze dostępne. Po wywołaniu tej funkcji pojawi się dodatkowe okienko, w którym można uruchomić serwis przypomnienia SMS lub e-mailem. Dodatkowo można ustawić dzień, ew. godzinę. Warunkiem korzystania z usługi jest akceptacja wytycznych dotyczących ochrony danych. Po wysłaniu formularza, otrzymacie Państwo link potwierdzający tożsamość E-Mailem lub SMS (w zależności od wyboru). W wybranym dniu, wybraną drogą (E-Mail lub SMS) zostanie wysłane przypomnienie.

Wyrejestrowanie / skasowanie Państwa danych jest w każdym czasie możliwe za pośrednictwem strony "Formularz wyrejestrowania z serwisu przypomnienia". Proszę zwrócić uwagę, że aktywacja serwisu przypominania jest dopuszczalna tylko wówczas, gdy Państwo sami jesteście odbiorcą.

4. Chcę otrzymywać aktualne informacje z Newslettera. Jak zaprenumerować Newsletter?

W prawym górnym rogu strony należy wybrać opcje „Newsletter“, który przekieruje Państwa na stronę docelową ALDI Newsletter. Tam w „Formularzu zgłoszeniowym“ proszę wpisać swój adres E-Mail oraz informację, jaki typ i format Newslettera wybieracie – można wybrać kilka. Następnie należy potwierdzić wybór za pośrednictwem opcji „prenumerata". ALDI poważne traktuje ochronę Państwa danych osobowych, dlatego w celu uniknięcia niepożądanego wykorzystania Państwa adresu E-mail w przeciągu kilku minut od momentu zaprenumerowania Newslettera otrzymają Państwo mail potwierdzający założenie prenumeraty.
W ciągu kolejnych 7 dni należy kliknąć na zawarty w mailu link, w celu zwrotnego potwierdzenia chęci prenumeraty. Dopiero po otrzymaniu potwierdzenia
od Państwa zostaną Państwo dopisani do listy odbiorców naszego Newslettera i będą otrzymywać go regularnie na podany adres E-mail, począwszy od najbliższego po uzyskaniu potwierdzenia terminu. Alternatywnie można zaprenumerować Newsletter wybierając link do strony rejestracyjnej Newslettera w podświetlanej
w kolorze szarym, dolnej części, każdej strony docelowej. Tam całkiem z prawej strony znajduje się pole wyboru „prenumeruj“.

5. Jak zrezygnować  z prenumeraty ALDI Newsletter?

W prawym górnym rogu strony należy wybrać opcję „Newsletter“, który przekieruje Państwa na stronę docelową ALDI Newsletter. Tam w „Formularzu wyrejestrowania“ proszę wpisać swój adres E-Mail oraz informację jaki typ Newslettera chcecie Państwo wyrejestrować. Następnie należy potwierdzić wybór za pośrednictwem opcji „Rezygnacja z prenumeraty". To wystarczy, aby zostali Państwo niezwłocznie usunięci z listy odbiorców naszego Newslettera.

6. Jak zmienić adres E-mail służący do odbierania Newslettera?

Bezpośrednia zmiana adresu E-Mail nie jest możliwa. Proszę ponownie zaprenumerować Newsletter ALDI na swój aktualny adres mailowy. Informację na temat rejestracji znajdują się w polu odpowiedzi na pytanie 4. W celu zrezygnowania z prenumeraty na swój stary adres E-Mail, proszę postępować zgodnie z opisem odpowiedzi na pytanie 5.

7. Jak zmienić formę prezentowania Newslettera z tylko tekstowej na tekstową ze zdjęciami?

Aby zmienić formę prezentowania z „Tekstu“ na „Tekst ze zdjęciami“ lub na odwrót, najpierw należy wyrejestrować się z Newslettera (patrz odpowiedź na pytanie 2) a następnie ponownie zaprenumerować (patrz odpowiedź na pytanie 4). Podczas ponownej prenumeraty można wybrać format Newslettera.

8. W jaki sposób, ew. gdzie można otrzymywać informacje o produktach ALDI aktualności?

Asortyment ALDI oferuje około 700 artykułów w możliwie najlepszym stosunku cen do usług. Oferujemy marki sprawdzonej jakości, które są dostępne tylko w ALDI, pełnowartościowe artykuły spożywcze, jak również artykuły codziennego użytku. Cieszy nas, że wyniki niezależnych testów, znaki jakości i certyfikaty stale potwierdzają jakość oferowanych przez nas produktów. Także w zakresie ceny nasi klienci mogą na nas polegać: Obniżki cenowe ALDI są stałe.

Jakość i odpowiedzialność są w ALDI bezpośrednio ze sobą powiązane i tak przy kształtowaniu naszego asortymentu coraz bardziej uwzględniamy kryteria socjalne i ekologiczne. Nasz wskaźnik wartości odżywczych na opakowaniach artykułów spożywczych stanowi idealny drogowskaz do zdrowego odżywiania całej rodziny. 

Odkrywajcie Państwo, co jest nowego w asortymencie, lub sezonowo się w nim pojawiło, informujcie się na temat szczegółów naszej oferty. 

09. Jak znaleźć sklepy ALDI w najbliższej okolicy?

W nagłówku strony internetowej znajduje się opcja „Sklepy i godziny otwarcia”. Po wybraniu opcji „Sklepy i godziny otwarcia" wystarczy wypełnić dostępny formularz wpisując kod pocztowy lub nazwę miasta w którym szukacie Państwo sklepu ALDI. Po potwierdzeniu wyboru, zostanie wyświetlona lista sklepów ALDI w najbliższej okolicy. Dodatkowo udostępniona zostanie również opcja planowania dojazdu, co pozwoli na szybkie i bezproblemowe dotarcie do wybranego sklepu

10. Gdzie znajdę aplikację ALDI App do zainstalowania na moim smartfonie?

Na każdej zakładce strony internetowej na tle w kolorze szarym znajdują się cztery zakresy tematyczne – po lewej stronie znajduje się pole wyboru „ALDI App“. Po kliknięciu na to pole, na odrębnej stronie pojawią się wszelkie dalsze informacje związane z aplikacją ALDI App. Alternatywnie można przejść do strony docelowej ALDI App również poprzez pole „Informacje dla klientów“ na lewej krawędzi strony internetowej, klikając tam na podpunkt „ALDI App“.

11. Jak mogę dodać produkt do mojej listy zakupów?

Na stronie internetowej znajduje się tzw. lista zakupów, która jest zawsze wyświetlana w prawym górnym rogu. Po wybraniu artykułu, który chcielibyście Państwo  dodać do listy zakupów, proszę kliknąć na pole „Dodaj do listy zakupów“ – jest ono wyświetlane na każdej stronie z artykułem na prawo od ceny artykułu. Po kliknięciu na to pole, produkt zostaje automatycznie dodany do listy zakupów. Mała liczba wyświetlana bezpośrednio obok listy zakupów, informuje Państwa, ile produktów dodano już do listy zakupów. Jeżeli chcecie Państwo usunąć artykuł z listy zakupów, proszę przejść ponownie do strony artykułu i kliknąć na umieszczone w tym samym miejscu pole, tym razem opisane jako „Usuń z listy zakupów“. Klikając na znajdujące się w górnym prawym rogu pole „Lista zakupów“, można wyświetlić całą listę zakupów. Gdy znajdziecie się Państwo na docelowej stronie „lista zakupów“, będziecie mieli możliwość dodawania notatek do swojej listy zakupów. W tym celu proszę kliknąć na pole „Dodaj“. Poza tym można wydrukować listę zakupów. W tym celu należy kliknąć na znajdujące się w górnym prawym rogu pole „Drukuj“. Klikając na pole „Skasuj“, które również znajduje się w górnym prawym rogu, wszystkie artykuły z Państwa listy zakupów zostaną usunięte.

12. Chciałbym wziąć udział w rekrutacji ALDI. Czy mogę to zrobić online?

Jeżeli chcecie Państwo ubiegać się o pracę w ALDI, proszę przejść na dół dowolnej strony. Tam znajdują się cztery pola o tle w szarym kolorze. Drugie z prawej strony – oznaczone jako „bezpośrednia rekrutacja“ przekieruje Państwa na naszą stronę kariery. Tam znajdziecie Państwo wszelkie informacje związane z tematem „ALDI jako pracodawca”. Alternatywnie można kliknąć na link „Kariera“, który znajduje się w prawym górnym roku strony internetowej – także stamtąd zostaniecie Państwo przekierowani na naszą stronę kariery.

Z radością oczekujemy Państwa wizyty w naszych sklepach.

Zespół ALDI

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch