ALDI zmienia swoje sklepy w Polsce

Informacja prasowa z 20.10.2021

ALDI zmienia swoje sklepy w Polsce

ALDI wprowadza nowy koncept sklepów w całej Polsce. Koncept ANIKo 1.1. został zaprojektowany zgodnie z globalną strategią marki z uwzględnieniem stylu zakupowego polskiego konsumenta.Prace związane z wdrożeniem zmian ruszyły w kwietniu br. i objęły już około 150 sklepów. Sieć  rozpoczęła również testy kolejnego konceptu, ANIKo 2.0.

ANIKO ALDI 1

Zmodernizowane wyposażenie, odświeżona szata graficznato główne zmiany jakie pojawiły w przebudowanych placówkach. Głównym założeniem zmian jest lepsze zaprezentowanie asortymentu z naciskiem na wyeksponowanie stref promocyjnych i akcyjnych. Przestrzeń została wzbogacona o nowe oznaczenia stref promocyjnych w poszczególnych grupach asortymentowych oraz stref akcyjnych. Nowy układ organizacyjny sklepu gwarantuje maksymalny komfort zakupów poprzez zachowanie ciągów komunikacyjnych.

- Wprowadzeniem nowego konceptu pokazujemy, że zmieniamy się i rozwijamy nie tylko w aspekcie powstawania nowych sklepów, ale też zmiany aranżacji, by na bieżąco odpowiadać na potrzeby klientów i reagować na aktualne trendy. Wnętrza sklepów po zmianach są bardziej  przejrzyste i optymalne zarówno pod kątem doświadczeń zakupowych naszych klientów, jak i procesów sklepowych – komentuje Radosław Kozyrski, Dyrektor Obszaru Organizacji Sprzedaży w ALDI–Kilkadziesiąt naszych sklepów wyposażyliśmy w krajalnice do chleba, nowe, większe meble kasowe ze znacznie powiększoną strefą pakowania zakupów dla klienta, nowoczesne regały na pieczywo, owoce i warzywa, jak również nowoczesne zamrażarki ścienne – wszystko po to, aby poprawić komfort dokonywania zakupów – dodaje Radosław Kozyrski.

ANIKO ALDI 1

Dodatkowo sieć wdrożyła testowo w pięciu sklepach format Aniko 2.0 różniący się sposobem rozmieszczenia grup asortymentowych. Testowany koncept Aniko 2.0 można poznać w wybranych sklepach w Bydgoszczy, Łodzi, Bytomiu, Tychach oraz Bielsku-Białej. Pozytywne wyniki testów były podstawą do decyzji sieci o wprowadzeniu konceptu 2.0 w kolejnych nowych sklepach ALDI, otwieranych na przełomie 2021/2022 roku. Koncept 2.0 dodatkowo zakłada jeszcze lepszą ekspozycję artykułów świeżych takich jak owoce i warzywa oraz świeże mięso i ryby.

Obok przebudów sklepów istniejących, sieć zapowiada też kolejne otwarcia. Niemal każdego tygodnia ALDI otwierać będzie kolejne sklepy.W Polsce ALDI do końca roku będzie miał 200 sklepów i z każdym kolejnym rokiem liczba ta będzie dynamicznie wzrastać.Ekspansja sieci jest realizowana zgodnie z planami zwiększenia rozpoznawalności marki i dotarcia do coraz szerszego grona klientów.

ALDI w Polsce posiada 185 sklepów i zatrudnia blisko 3500 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.

ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. WięcejnaWWW.aldi.pl

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch