Ponad 3, 5 miliona kg chleba rocznie kupują klienci ALDI. Z okazji Światowego Dnia Chleba sieć prezentuje asortyment z kategorii pieczywo i podsumowuje najważniejsze dane.
16 października świętujemy Światowy Dzień Chleba, jednego z podstawowych produktów codziennej diety, którego historia sięga kilkunastu tysięcy lat. Razowy, pszenny, żytni, płaski placek, tostowy, podpłomyk, pita - to tylko niektóre z jego odmian. Popularność chleba jest tak duża, że doczekał się swojego święta na całym świecie. O tym, jaki chleb najchętniej kupują polscy klienci ALDI, i jak wzrasta spożycie pieczywa mówi Aleksandra Kohut, kierownik ds. Kategorii ALDI Polska:
- Sprzedaż pieczywa w sklepach ALDI sukcesywnie rośnie. W 2021 wzrost uplasował się na poziomie ok. 40%, a już w tym roku obserwujemy, że liczba ta może zwiększyć się nawet do ponad 50%. Do najpopularniejszego należy niezmiennie pieczywo pszenne, ale klienci coraz częściej sięgają po bułki i chleby żytnie. Tylko w 2022 r. nasi klienci kupowali ok. 300 tysięcy kg chleba oraz ok. 1 mln 200 sztuk bułek miesięcznie. Największą popularnością cieszy się chleb na maślance, chleb typu włoskiego, chleb żytni oraz kajzerki, bułki pszenne i bułki fitness.
W bogatej ofercie ALDI znaleźć można 7 rodzajów chleba niepakowanego, 7 pakowanego oraz łącznie 16 rodzajów bułek i bagietek. Sieć współpracuje także z lokalnymi piekarniami, dzięki czemu klienci mogą cieszyć się najwyższą jakością regionalnego pieczywa z tradycjami. Warto podkreślić, że w sklepach ALDI znajdują się także bułki i bagietki do samodzielnego odpieku w domu. ALDI podkreśla, jak ważne są świadome wybory konsumenckie, dlatego w trosce o najpełniejsze informacje o produktach dostępnych na jej półkach transparentnie komunikuje składy pieczywa dostępnego w stałej ofercie zarówno na produktach, jak i na stronie.
***
O ALDI
ALDI w Polsce posiada 221 sklepów i zatrudnia ponad 4000 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.
ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Marka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)