1. 16 października Światowym Dniem Chleba

16 października Światowym Dniem Chleba

Ponad 3, 5 miliona kg chleba rocznie kupują klienci ALDI. Z okazji Światowego Dnia Chleba sieć  prezentuje asortyment z kategorii pieczywo i podsumowuje najważniejsze dane.

 

16 października świętujemy Światowy Dzień Chleba, jednego z podstawowych produktów  codziennej diety, którego historia sięga kilkunastu tysięcy lat.  Razowy, pszenny, żytni, płaski placek, tostowy, podpłomyk, pita - to tylko niektóre z  jego odmian. Popularność chleba jest tak duża, że doczekał się swojego święta na całym świecie. O tym, jaki chleb najchętniej kupują polscy klienci ALDI, i jak wzrasta spożycie pieczywa mówi Aleksandra Kohut, kierownik ds. Kategorii ALDI Polska:

 

- Sprzedaż pieczywa w sklepach ALDI sukcesywnie rośnie. W 2021 wzrost uplasował się na poziomie ok. 40%, a już w tym roku obserwujemy, że liczba ta może zwiększyć się nawet do ponad 50%. Do najpopularniejszego należy niezmiennie pieczywo pszenne, ale klienci coraz częściej sięgają po bułki  i chleby żytnie. Tylko w 2022 r. nasi klienci kupowali ok. 300 tysięcy kg chleba oraz ok. 1 mln 200 sztuk bułek miesięcznie. Największą popularnością cieszy się chleb na maślance, chleb typu włoskiego, chleb żytni oraz kajzerki, bułki pszenne i bułki fitness.

 

W bogatej ofercie ALDI znaleźć można 7 rodzajów chleba niepakowanego, 7 pakowanego oraz łącznie 16 rodzajów bułek i bagietek. Sieć współpracuje także z lokalnymi piekarniami, dzięki czemu klienci mogą cieszyć się najwyższą jakością regionalnego pieczywa z tradycjami. Warto podkreślić, że w sklepach ALDI znajdują się także bułki i bagietki do samodzielnego odpieku w domu. ALDI podkreśla, jak ważne są świadome wybory konsumenckie, dlatego w trosce o najpełniejsze informacje o produktach dostępnych na jej półkach transparentnie komunikuje składy pieczywa dostępnego w stałej ofercie zarówno na produktach, jak i na stronie.

***

O ALDI

 

ALDI w Polsce posiada 221 sklepów i zatrudnia ponad 4000 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.

ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Marka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl.

 

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z bezpłatnej usługi przypomnień, potrzebujemy potwierdzić Twój adres e-mal. Robimy to dwustopniowo, tj. Wprowadź swój adres e-mail i kliknij "Aktywuj przypomnienie". Po kilku minutach otrzymasz link aktywacyjny. W następnym kroku klikasz w ten link i aktywujesz usługę przypomnienia.
  • Aby przesłać ten formularz, musisz aktywować akceptację plików cookie w ustawieniach bezpieczeństwa swojej przeglądarki.
  • Przypomnienie może zostać wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data przypada w przyszłości i pomyślnie uwierzytelniłeś swój adres e-mail.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch