W tym roku ALDI przygotowało bogatą ofertę pączków i innych słodkich wypieków w ramach Tłustego Czwartku. Z analiz sprzedażowych opracowanych przez sieć wynika, że sprzedaż pączków w tym okresie osiąga aż czterocyfrowy w stosunku do tygodnia poprzedzającego święto. Tak wysoki wynik jest również zasługą nowych wypieków wprowadzanych specjalnie na ten dzień. ALDI przeanalizowało dane sprzedażowe, z których wynika, że w Tłusty Czwartek wzrost sprzedaży szczególnie dotyczy segmentu wypieków słodkich. Najchętniej w tym okresie kupowane są pączki, słodkie rogaliki, nadziewane ciastka i faworki. Natomiast największy wzrost sprzedaży dotyczy oczywiście pączków. W tym roku w ofercie ALDI na klientów czekać będą różnorodne słodkie wypieki, między innymi podłużny pączek z nadzieniem orzechowym, lukrem i polewą czekoladową, w cenie 1,39zł za sztukę.
W ofercie nie zabraknie tradycyjnych pączków z marmoladą oraz nadzieniem adwokatowym. Za jeden z bardziej popularnych pączków z nadzieniem różanym klienci zapłacą w tym roku 1,49zł. Warto podkreślić, że w tym roku z uwagi na hybrydowe rozwiązania dotyczące form dystrybucji produktów piekarniczych i słodkich wypieków znaczna część sklepów ALDI będzie oferować pączki z lokalnych piekarni, jak to ma miejsce na co dzień, nie tylko z okazji Tłustego Czwartku.
ALDI zadba również o fanów pączków bez nadzienia, w sprzedaży pojawią się donuty z polewą czekoladową za 1,09zł. W stałej ofercie ALDI sprzedaje również donouty z nadzieniem truskawkowym. Miłośnicy czekolady w sklepach ALDI znajdą pączki E. Wedel z kremem czekoladowym, dekorowane czekoladą mleczną i płatkami. Doskonałym uzupełnieniem tradycyjnych zakupów w Tłusty Czwartek będą faworki dekorowane cukrem pudem. Z myślą o tym, by klienci bezpiecznie mogli dostarczyć pączki do domu, szkoły lub do pracy – do zakupu ALDI dołączy pudełko na wypieki gratis. Pełna oferta znajduje się na www.aldi.pl
*
ALDI w Polsce posiada 204 sklepy i zatrudnia blisko 3600 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.
ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na WWW.aldi.pl.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)