Global Child Forum przeprowadziło benchmarking kilku najbardziej wpływowych firm z branży spożywczej, napojów i higieny osobistej, oceniając, w jakim stopniu uwzględniają one prawa dziecka w swoich publicznych raportach. Grupa ALDI Nord zajęła pierwsze miejsce dla sektora handlowego i czwarte miejsce w ogólnym benchmarku.
Propagowanie zdrowego i świadomego odżywiania jest dziś kluczowe, dlatego ALDI podejmuje inicjatywy, wspierające świadome wybory klientów. Dyskonter wnikliwe weryfikuje składy żywności dla dzieci, a swoje receptury opiera na zaleceniach i wytycznych od WHO oraz porównaniach produktów dostępnych na rynku, jak podkreśla – chodzi o dobro najmłodszych.
Nieustannie stawiamy sobie za cel to, aby w naszych kampaniach telewizyjnych przy programach dla dzieci nie reklamować niezdrowych produktów skierowanych do najmłodszych. Prezentujemy tylko te artykuły, które ściśle spełniają wymagania Polskiej Federacji Producentów Żywności – mówi Anna Włoch, Manager ds. Jakości w ALDI Polska. Przy swoich ulubionych programach, w naszych spotach telewizyjnych najmłodsi nie zobaczą wysoko przetworzonych produktów – chipsów, czy napojów produkowanych na bazie cukru – podsumowuje Anna Włoch.
Zgodność produktu z danymi z etykiety każdorazowo w ALDI oceniana jest przez Dział Jakości. Natomiast znakowanie żywności dla najmłodszych odbywa się zawsze zgodnie z wymogami prawnymi, co gwarantuje, że produkty marek własnych mają prosty skład, w których ograniczone są dodatki do żywności (w tym barwniki czy sztuczne aromaty). Kluczowe jest, że te produkty mają jasną i czytelną etykietę, dzięki której rodzic czy opiekun będzie w stanie ocenić jakość i wartość odżywczą produktu dla swojego dziecka. Podobne działania podejmują wszystkie kraje w ramach Grupy ALDI Nord.
Więcej informacji na https://globalchildforum.org/the-state-of-childrens-rights-and-business-2022-food-beverage-personal-care/
O ALDI
ALDI w Polsce posiada 251 sklepów i zatrudnia ponad 4000 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)