1. ALDI po raz kolejny w Raporcie Odpowiedzialnego Biznesu

ALDI po raz kolejny w Raporcie Odpowiedzialnego Biznesu

raport

9 praktyk ALDI pojawiło się w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2021. Dobre praktyki”. Działania ALDI związane z kampanią niemarnowania żywności, kontynuacją inicjatywy murali antysmogowych czy zobowiązanie się do wycofania jaj z chowu klatkowego do 2025 znalazły się w 20. corocznym Raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Sieć została także wyróżniona w dokumencie za coroczne publikowanie raportów zrównoważonego rozwoju.

W tegorocznej edycji Raportu znalazło się łącznie 1677 praktyk zgłoszonych przez niemal 300 organizacji. To wzrost o ok. 25 proc. w stosunku do ubiegłego roku i rekord w historii wydawnictwa. Jak co roku obecna ze swoimi praktykami jest także sieć ALDI.

Jak wynika z raportu w tym roku najwięcej praktyk zaprezentowano w obszarze zaangażowania i rozwoju społeczności lokalnej – aż 544 dobrych praktyk. W ten trend bardzo dobrze wpisała się marka ALDI, która podejmowanymi inicjatywami skutecznie angażowała lokalną społeczność w działania w zakresie zrównoważonego rozwoju. W tym kontekście pojawił się mural antysmogowy, pasieka edukacyjna, łąki kwietne w okolicy sklepów, sadzenie drzew z Klubem Gaja, współpraca ze stowarzyszeniem ProVeg, regularne informowanie klientów w gazetkach CR i w mediach społecznościowych oraz kampania Zero Waste z Sylwią Majcher.

Tak jak w przypadku ubiegłych lat raport został podzielony na 7 kluczowych obszarów społecznej odpowiedzialności biznesu: zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej, praktyki z zakresu pracy, środowisko, zagadnienia konsumenckie, ład organizacyjny, prawa człowieka, uczciwe praktyki operacyjne.Działania ALDI zostały zauważone w każdym z wymienionych obszarów.

Co więcej sieć ALDI została wyróżniona w dokumencie za coroczne publikowanie raportów zrównoważonego rozwoju, którego celem jest transparentna informacja dotycząca działań i postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju. Inicjatywa przez markę podejmowana jest od 2015 roku. ALDI w prosty i przejrzysty sposób przedstawiaosiągnięcia, wyzwania i perspektywy odpowiedzialnego, zrównoważonego rozwoju dla Grupy Przedsiębiorstw.Główne obszary programu CR ALDI to odpowiedzialność w ramach łańcucha dostaw, oszczędzanie zasobów, polityka klimatyczna i zaangażowanie społeczne. W jubileuszowym, 20. Raporcie Odpowiedzialnego Biznesuw obszarze zagadnienia konsumenckie pojawiła się akcja Ciche Godziny w ALDI, którą sieć konsekwentnie realizuje od 2021 roku. Natomiast w kategorii środowisko pojawiły się oznaczenia ułatwiające segregację śmieci.

- Każdy dojrzały przedsiębiorca wie, że działania z zakresu społecznej odpowiedzialności są dziś kluczowe i niejednokrotnie stanowią podstawę do codziennego funkcjonowania biznesu. W ALDI dobre praktyki stanowią nierozerwalny element tożsamości firmy oraz są nieustannie rozwijane. W tegorocznej edycji w raporcie pojawiło się 9 naszych praktyk, których kontynuacja przynosi zamierzone efekty – mówi Katarzyna Bawoł, Kierownik Działu Jakości i Odpowiedzialności Przedsiębiorstwa w ALDI.

20. edycja raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2021. Dobre praktyki”, to kolejna okazja do wymiany doświadczeń i zaprezentowania podejmowanych przez liczne przedsiębiorstwa działań. Tegoroczna edycja cieszyła się jeszcze większą niż poprzednią liczbą praktyk, z którymi zapoznać można się pod linkiem: Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2021. Dobre praktyki” - Forum Odpowiedzialnego Biznesu.Przedstawione w publikacji działania dostępne są również w wyszukiwarce dobrych praktyk na stronie odpowiedzialnybiznes.pl/dobre-praktyki/.

***

O ALDI

ALDI w Polsce posiada 208 sklepów i zatrudnia blisko 3700 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.

ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z bezpłatnej usługi przypomnień, potrzebujemy potwierdzić Twój adres e-mal. Robimy to dwustopniowo, tj. Wprowadź swój adres e-mail i kliknij "Aktywuj przypomnienie". Po kilku minutach otrzymasz link aktywacyjny. W następnym kroku klikasz w ten link i aktywujesz usługę przypomnienia.
  • Aby przesłać ten formularz, musisz aktywować akceptację plików cookie w ustawieniach bezpieczeństwa swojej przeglądarki.
  • Przypomnienie może zostać wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data przypada w przyszłości i pomyślnie uwierzytelniłeś swój adres e-mail.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch