Czeka na Ciebie pewne miejsce pracy. Zmieniaj ALDI z nami – to hasło, które przyświeca wiosennym działaniom wizerunkowym ALDI, budującym markę pracodawcy. W najnowszej kampanii dyskonter stawia na utrwalanie wizerunku pracodawcy oferującego pewność zatrudnienia i możliwości rozwoju. Komunikacja jest autentyczna, co podkreśla wykorzystywanie w kreacjach reklamowych wizerunków pracowników, uchwyconych na fotografiach podczas wykonywania codziennych zadań.
Wraz ze wzrostem sieci w Polsce ALDI systematycznie rozwija komunikację employerbrandingową. W ubiegłym roku sieć uruchomiła swój profil na portalu LinkedIn, wprowadziła specjalną aplikację do komunikacji wewnętrznej dla pracowników i wystartowała z kampanią skierowaną do potencjalnych pracowników, pod hasłem „Napędzają nas ludzie, po prostu”.
- Tegoroczna odsłona kampanii jest kontynuacją podjętych już działań. Pokazujemy, że ALDI to pewne miejsce pracy. Wiemy, jak ważne jest bezpieczeństwo i stabilność zatrudnienia - mówi Anna Goleniowska, Dyrektor Obszaru Zasobów Ludzkich ALDI Polska. - ALDI to godny zaufania pracodawca, za którym stoi ponad 100-letnie, międzynarodowe doświadczenie, i który dynamicznie rozwija sieć sprzedaży w Polsce. Oferujemy pracownikom możliwie najatrakcyjniejsze warunki pracy. Prowadzimy przejrzystą politykę zatrudnienia i otwarcie komunikujemy poziom zarobków – dodaje Goleniowska.
ALDI nieustannie podnosi atrakcyjność polityki zatrudnienia – od marca ubiegłego roku wdrożyło nowe zasady zawierania umów o pracę. Bez względu na stanowisko każdy nowy pracownik w ALDI zatrudniany jest z pominięciem okresu próbnego. Pierwszą umowę ze swoimi pracownikami sieć podpisuje na rok, a kolejna zawierana jest na czas nieokreślony. Zaczynający pracę w ALDI sprzedawcy zarobią w tym roku od 3410 zł do 4010 zł brutto miesięcznie. Zarobki osób na stanowisku sprzedawcy, posiadających minimum trzyletnie doświadczenie, kształtują się w przedziale 3810 – 4410 zł brutto. Z kolei magazynier z najmniejszym stażem będzie mógł liczyć co miesiąc na kwotę 3810 zł. Najwięcej, bo od 5615 do6415 zł zarobi co miesiąc początkujący kierownik sklepu. Wszystkie stawki są kwotami brutto i wliczona została do nich wartość karty przedpłaconej.
ALDI chce przyciągać do firmy kandydatów także możliwością wpływania na kierunek zmian w organizacji, wsparcia jej rozwoju i kreowania nowej wizji handlu. Kultura przedsiębiorczości, jaka charakteryzuje ALDI, przejawia się w otwartości na nowe pomysły, rozwiązania i usprawnienia. To zachęca do budowania kariery w ALDI przez kandydatów, dla których istotny jest wpływ na kierunek działań i możliwość wdrażania własnych pomysłów i projektów.
- Czy praca w firmie, która ciągle się zmienia, jest łatwa? Nie zawsze. Wierzymy jednak, że przyszli pracownicy, dołączając do naszego życzliwego zespołu, znajdą w nim swoje miejsce na dłużej. O realiach pracy w branży retail mówimy wprost, ponieważ transparentna komunikacja jest jednym z kluczowych elementów DNA naszej organizacji - komentuje Anna Goleniowska.
ALDI tworzy przestrzeń, w której o życzliwych zespołach opowiedzą sami pracownicy. Swoimi słowami i w sposób, który jest im najbliższy. Fotografie wykorzystane w kampanii pokazują pracę zespołową i atmosferę, jaka panuje w #teamALDI. ALDI wzmacnia autentyczność przekazu swoich kampanii, zapraszając pracowników do współtworzenia wizerunku firmy w Social Mediach oraz udziału w programie ambasadorskim.
Nowa kampania startuje już 21 lutego. Komunikacja skupia się na pokazaniu ALDI jako pewnego miejsca pracy, które jednocześnie oferuje możliwości rozwoju i przestrzeń, w której pracownicy mogą wdrażać nowe rozwiązania. Komunikacja ALDI jest autentyczna, pokazuje realia pracy w branży retail. Te nie zawsze są łatwe, ale dzięki życzliwym zespołom ALDI ci, którzy zdecydują się do nich dołączyć, znajdą w nim swoje miejsce na dłużej. Wykorzystane w kampanii nośniki reklamowe obejmują billboardy, reklamy internetowe oraz komunikację w Social Mediach. Za opracowanie kreacji odpowiada agencja GROW. Więcej informacja dla kandydatów znajduje się na specjalnie stworzonej platformie: praca.aldi.pl.
ALDI w Polsce posiada 204 sklepy i zatrudnia blisko 3600 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.
ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)