1. Kategoria gotowych wypieków przed Wielkanocą rośnie w ALDI o 90%.

Kategoria gotowych wypieków przed Wielkanocą rośnie w ALDI o 90%.

Sieć analizuje świąteczne wybory konsumenckie swoich klientów.

 

Marka ALDI przeanalizowała najbardziej wzrostowe kategorie produktowe w swoich sklepach przed świętami. Okazuje się, że w przypadku tych najpopularniejszych klienci sieci potrafią zwiększyć swoje zakupy nawet o 90%.

Przygotowania do Bożego Narodzenia, jak i Wielkanocy, to zawsze najbardziej intensywny czas dla handlu detalicznego. Jako uważny i świadomy przedsiębiorca ALDI analizuje trendy konsumenckie, by wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz inspirować ich do dalszych zakupów. Dyskonter przyjrzał się, w których kategoriach, w ostatnich latach, odnotował największe wzrosty.

Jak wynika z badań własnych ALDI już nawet 3 tygodnie przed Wielkanocą rośnie sprzedaż w kategoriach, które służą np. do wypieku ciast. I tak: składniki do pieczenia (mąki, cukier, proszek do pieczenia) przyjmują wartości dwukrotnie wyższe niż ich średnie obroty, a masła, mleka i śmietany rosną o 50%. Klienci ALDI również chętnie korzystają z ciast oferowanych w sklepie - kategoria gotowych wypieków rośnie w tym okresie aż o 90%. Również kategoria alkoholi cieszy się w tych okresach dużym zainteresowaniem klientów. Polacy chętniej sięgają po wina (zwykłe oraz musujące) oraz alkohole mocniejsze.

Tradycyjnie wyroby wędliniarskie są grupą, po którą klienci ALDI w okresie przedświątecznym sięgają chętnie, a kategoria ta rośnie o ponad 50%.  Podobnie silne wzrosty dotyczą świeżego mięsa. Co ciekawe, klienci ALDI w tym czasie częściej wybierają mięso z kaczki niż z kurczaka. Specjalnie z myślą o konsumentach, którzy poszukują bardziej wyszukanych smaków w tej kategorii ALDI  włączył w tym roku do oferty także mięso z jelenia, czy królika.

Równie dużą popularnością cieszą się różnego rodzaju słodycze. Poza uwielbianymi czekoladami marki własnej i słynnej Orzechowej z okienkiem, klienci najczęściej sięgają po oferty specjalne, okazjonalne słodycze wielkanocne, jak czekoladowe jajka i zajączki.

ALDI obserwuje również zwiększone zainteresowanie produktami z oferty non-food.Z uwagi na charakter świąt, są to głównie rzeczy, które można ofiarować dzieciom w prezencie, jak zabawki, książki, odzież dziecięca, czy takie, które posłużą do przyrządzenia świątecznych potraw, udekorowania stołu, czy przygotowania tradycyjnego koszyczka. W tym roku dyskonter przygotował specjalną ofertę dla tych, którzy poszukują gotowych rozwiązań – w ALDI znajdą oni między innymi mini babeczkę gotową do włożenia do koszyczka, ugotowane i już pomalowane jajka, czy małą tradycyjną kiełbasę jałowcową

Co ważne, w ALDI zakupy w promocyjnej cenie są możliwe już od pierwszej sztuki każdego produktu. Klienci ALDI kupują tyle, ile potrzebują bez dodatkowych warunków. To nie tylko ukłon w stronę klienta, planowania jego budżetu, ale też działanie w duchu idei zero waste.

Warto także zwrócić uwagę, że sieć ALDI została oceniona jako najtańszy dyskont z oferta świąteczną. Redaktorzy portalu finanse.wp.pl odwiedzili 3 popularne dyskonty, w tym ALDI i porównali ceny 10 najbardziej typowych wielkanocnych produktów. Koszyk ALDI okazał się najtańszy i wyniósł 70,27 PLN, podczas gdy koszyki pozostałych sieci 71,63 PLN oraz 72,78 PLN.

Nieustannie powtarzamy naszym klientom, że w ALDI znajdą wysokiej jakości produkty w możliwie najniższej cenie. Nasza obietnica jest potwierdzona przez niezależnych zespół portalu finanse.wp.pl, dlatego pozostaje mi zaprosić wszystkich na świąteczne zakupy do ALDI – powiedział Adam Łopatka, Dyrektor Obszaru Zarządzania Kategoriami ALDI w Polsce.

Pełna oferta znajduje się na www.aldi.pl

***

O ALDI

ALDI w Polsce posiada 205sklepów i zatrudnia blisko 3600 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.

ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na WWW.aldi.pl

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z bezpłatnej usługi przypomnień, potrzebujemy potwierdzić Twój adres e-mal. Robimy to dwustopniowo, tj. Wprowadź swój adres e-mail i kliknij "Aktywuj przypomnienie". Po kilku minutach otrzymasz link aktywacyjny. W następnym kroku klikasz w ten link i aktywujesz usługę przypomnienia.
  • Aby przesłać ten formularz, musisz aktywować akceptację plików cookie w ustawieniach bezpieczeństwa swojej przeglądarki.
  • Przypomnienie może zostać wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data przypada w przyszłości i pomyślnie uwierzytelniłeś swój adres e-mail.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch