Marka ALDI przeanalizowała najbardziej wzrostowe kategorie produktowe w swoich sklepach przed świętami. Okazuje się, że w przypadku tych najpopularniejszych klienci sieci potrafią zwiększyć swoje zakupy nawet o 90%.
Przygotowania do Bożego Narodzenia, jak i Wielkanocy, to zawsze najbardziej intensywny czas dla handlu detalicznego. Jako uważny i świadomy przedsiębiorca ALDI analizuje trendy konsumenckie, by wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz inspirować ich do dalszych zakupów. Dyskonter przyjrzał się, w których kategoriach, w ostatnich latach, odnotował największe wzrosty.
Jak wynika z badań własnych ALDI już nawet 3 tygodnie przed Wielkanocą rośnie sprzedaż w kategoriach, które służą np. do wypieku ciast. I tak: składniki do pieczenia (mąki, cukier, proszek do pieczenia) przyjmują wartości dwukrotnie wyższe niż ich średnie obroty, a masła, mleka i śmietany rosną o 50%. Klienci ALDI również chętnie korzystają z ciast oferowanych w sklepie - kategoria gotowych wypieków rośnie w tym okresie aż o 90%. Również kategoria alkoholi cieszy się w tych okresach dużym zainteresowaniem klientów. Polacy chętniej sięgają po wina (zwykłe oraz musujące) oraz alkohole mocniejsze.
Tradycyjnie wyroby wędliniarskie są grupą, po którą klienci ALDI w okresie przedświątecznym sięgają chętnie, a kategoria ta rośnie o ponad 50%. Podobnie silne wzrosty dotyczą świeżego mięsa. Co ciekawe, klienci ALDI w tym czasie częściej wybierają mięso z kaczki niż z kurczaka. Specjalnie z myślą o konsumentach, którzy poszukują bardziej wyszukanych smaków w tej kategorii ALDI włączył w tym roku do oferty także mięso z jelenia, czy królika.
Równie dużą popularnością cieszą się różnego rodzaju słodycze. Poza uwielbianymi czekoladami marki własnej i słynnej Orzechowej z okienkiem, klienci najczęściej sięgają po oferty specjalne, okazjonalne słodycze wielkanocne, jak czekoladowe jajka i zajączki.
ALDI obserwuje również zwiększone zainteresowanie produktami z oferty non-food.Z uwagi na charakter świąt, są to głównie rzeczy, które można ofiarować dzieciom w prezencie, jak zabawki, książki, odzież dziecięca, czy takie, które posłużą do przyrządzenia świątecznych potraw, udekorowania stołu, czy przygotowania tradycyjnego koszyczka. W tym roku dyskonter przygotował specjalną ofertę dla tych, którzy poszukują gotowych rozwiązań – w ALDI znajdą oni między innymi mini babeczkę gotową do włożenia do koszyczka, ugotowane i już pomalowane jajka, czy małą tradycyjną kiełbasę jałowcową
Co ważne, w ALDI zakupy w promocyjnej cenie są możliwe już od pierwszej sztuki każdego produktu. Klienci ALDI kupują tyle, ile potrzebują bez dodatkowych warunków. To nie tylko ukłon w stronę klienta, planowania jego budżetu, ale też działanie w duchu idei zero waste.
Warto także zwrócić uwagę, że sieć ALDI została oceniona jako najtańszy dyskont z oferta świąteczną. Redaktorzy portalu finanse.wp.pl odwiedzili 3 popularne dyskonty, w tym ALDI i porównali ceny 10 najbardziej typowych wielkanocnych produktów. Koszyk ALDI okazał się najtańszy i wyniósł 70,27 PLN, podczas gdy koszyki pozostałych sieci 71,63 PLN oraz 72,78 PLN.
Nieustannie powtarzamy naszym klientom, że w ALDI znajdą wysokiej jakości produkty w możliwie najniższej cenie. Nasza obietnica jest potwierdzona przez niezależnych zespół portalu finanse.wp.pl, dlatego pozostaje mi zaprosić wszystkich na świąteczne zakupy do ALDI – powiedział Adam Łopatka, Dyrektor Obszaru Zarządzania Kategoriami ALDI w Polsce.
Pełna oferta znajduje się na www.aldi.pl
***
O ALDI
ALDI w Polsce posiada 205sklepów i zatrudnia blisko 3600 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.
ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na WWW.aldi.pl
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)