Popularne klapki Kubota, to produkt, którego zdecydowanie nikomu nie trzeba przedstawiać. Tym razem ALDI wspólnie z popularną, polską marką odzieżową nawiązało współpracę w zakresie kampanii employerbrandingowej. W wyniku kooperacji ponadczasowe klapki stały się jedną ze składowych specjalnie stworzonej kolekcji ubrań ALDI.
ALDI w komunikacji stawia na prosty i wiarygodny przekaz, co bardzo często podkreśla w swoich kreacjach employerbrandingowych. Stąd decyzja o współpracy z marką Kubota jest naturalna i trafiona. Marka ponadczasowego obuwia jest od dawna obecna na polskim rynku, a w ostatnim czasie zauważalny jest znaczny rozkwit brandu za sprawą precyzyjnego pozycjonowania oraz doskonałego wyczucia w doborze tonu komunikacji do grupy docelowej.
Klapki Kubota wchodzą w skład zestawu ubrań, który wykorzystujemy w konkursach wewnętrznych dla naszych pracowników, oraz zewnętrznych dla obserwatorów naszych kanałów w social media.
Kubota to kultowa, polska marka dobrze kojarząca się wśród pracowników ALDI. Nasz wybór odpowiada temu, jak my, jako ALDI, chcemy się pozycjonować na rynku pracy. Stale się zmieniamy, zapraszając do naszej transformacji nowych pracowników, dokładnie tak, jak Kubota. Klapki są świetnym prezentem dla każdego pracownika #teamALDI – sklepu, magazynu czy biura, niezależnie od wieku. – mówi Łukasz Góralczyk, Kierownik Działu Rekrutacji i EmployerBrandingu ALDI w Polsce.
Dla nowoczesnej kolekcji ubrań została przygotowana specjalna sesja zdjęciowa, stylizowana na lata 90. Inspiracją do jej zrobienia były okładki i zdjęcia z magazynów z tamtych lat. Nagrania odbyły się w wielu lokalizacjach, m.in. w sklepie ALDI, w skateparku, na boisku do koszykówki i w pralni. Zdjęcia zostały obrobione w takich sposób, aby oddawały charakteraparatu analogowego. Efekty sesji można zobaczyć na Facebooku i Instagramie oraz w Zakładce Kariery.
Więcej na www.aldi.pl
***
O ALDI
ALDI w Polsce posiada 205sklepów i zatrudnia blisko 3600 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.
ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na WWW.aldi.pl
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)