1. Kultowe klapki Kubota w kampanii employerbrandingowej ALDI

Kultowe klapki Kubota w kampanii employerbrandingowej ALDI

a

Popularne klapki Kubota, to produkt, którego zdecydowanie nikomu nie trzeba przedstawiać. Tym razem ALDI wspólnie z popularną, polską marką odzieżową nawiązało współpracę w zakresie kampanii employerbrandingowej. W wyniku kooperacji ponadczasowe klapki stały się jedną ze składowych specjalnie stworzonej kolekcji ubrań ALDI. 

ALDI w komunikacji stawia na prosty i wiarygodny przekaz, co bardzo często podkreśla w swoich kreacjach employerbrandingowych. Stąd decyzja o współpracy z marką Kubota jest naturalna i trafiona. Marka ponadczasowego obuwia jest od dawna obecna na polskim rynku, a w ostatnim czasie zauważalny jest znaczny rozkwit brandu za sprawą precyzyjnego pozycjonowania oraz doskonałego wyczucia w doborze tonu komunikacji do grupy docelowej.

Klapki Kubota wchodzą w skład zestawu ubrań, który wykorzystujemy w konkursach wewnętrznych dla naszych pracowników, oraz zewnętrznych dla obserwatorów naszych kanałów w social media.

Kubota to kultowa, polska marka dobrze kojarząca się wśród pracowników ALDI. Nasz wybór odpowiada temu, jak my, jako ALDI, chcemy się pozycjonować na rynku pracy. Stale się zmieniamy, zapraszając do naszej transformacji nowych pracowników, dokładnie tak, jak Kubota. Klapki są świetnym prezentem dla każdego pracownika #teamALDI – sklepu, magazynu czy biura, niezależnie od wieku. – mówi Łukasz Góralczyk, Kierownik Działu Rekrutacji i EmployerBrandingu ALDI w  Polsce.
Dla nowoczesnej kolekcji ubrań została przygotowana specjalna sesja zdjęciowa, stylizowana na lata 90. Inspiracją do jej zrobienia były okładki i zdjęcia z magazynów z tamtych lat. Nagrania odbyły się w wielu lokalizacjach, m.in. w sklepie ALDI, w skateparku, na boisku do koszykówki i w pralni. Zdjęcia zostały obrobione w takich sposób, aby oddawały charakteraparatu analogowego. Efekty sesji można zobaczyć na Facebooku i Instagramie oraz w Zakładce Kariery.

 

Więcej na www.aldi.pl

***

O ALDI

ALDI w Polsce posiada 205sklepów i zatrudnia blisko 3600 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.

ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na WWW.aldi.pl

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z bezpłatnej usługi przypomnień, potrzebujemy potwierdzić Twój adres e-mal. Robimy to dwustopniowo, tj. Wprowadź swój adres e-mail i kliknij "Aktywuj przypomnienie". Po kilku minutach otrzymasz link aktywacyjny. W następnym kroku klikasz w ten link i aktywujesz usługę przypomnienia.
  • Aby przesłać ten formularz, musisz aktywować akceptację plików cookie w ustawieniach bezpieczeństwa swojej przeglądarki.
  • Przypomnienie może zostać wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data przypada w przyszłości i pomyślnie uwierzytelniłeś swój adres e-mail.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch