Na potrzeby konkursu powstał dedykowany spot. Za projekt kampanii odpowiada agencja ANDO.
***
ALDI w Polsce posiada 209 sklepów i zatrudnia ponad 3700 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.Na Facebooku i Instagramie ALDI wystartował konkurs, w którym można wygrać unikalną kolekcję ubrań z serii ALDI Original. Tą limitowaną kolekcję ubrań, o kultowym wzornictwie, będzie można zdobyć tylko poprzez udział w konkursie, nie będzie dostępna w sprzedaży w dyskontach. Konkurs trwa od wczoraj do końca lipca 2022 roku.
Ubrania z limitowanej kolekcji ALDI Original, to seria inspirowana legendarnym wzorem torby w biało-niebieskie paski. Czarna, casualowa bluza z kapturem i logo ALDI, biało-niebieskie dresy w paski, skarpety, kapelusz i klapki są częścią tej niepowtarzalnej kolekcji. ALDI Original to ponadczasowy zestaw, składający się łącznie z sześciu elementów, które ożywiają kult legendarnej torby.
Dzięki naszej kolekcji ALDI Original sprawiamy, że na nowo powraca styl naszej legendarnej torby. Wzór retro pojawia się w nowym blasku, a tym samym trafia w upodobania osób młodych – mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Komunikacji i Marketingu w ALDI Polska. Nasza kolekcja wyraża oryginalność, unikatowość i ponadczasowość. Postanowiliśmy zorganizować konkurs w przestrzeni mediów społecznościowych przy wsparciu influencerów, aby każdy miał szansę wygrać te unikatowe zestawy ubrań ALDI Original – dodaje Barańska.
Aby wygrać jeden z 80 zestawów ubrań należy na Facebooku pod postem konkursowym ułożyć z czterech słów: „ALDI Original, COŚ, ciuchy, zakupy” oryginalną historię. Natomiast zadanie na Instagramie polega na stworzeniu kreatywnego hasła, które odda cechy limitowanej kolekcji ALDI Original. Dla pięciu najlepszych komentarzy dyskonter oferuje komplet dresowy, koszulkę i klapki. Kolejnych dziesięć zwycięskich wpisów otrzyma bluzę, klapki oraz produkty marki własnej ALDI. Do wygrania w dodatkowej puli nagród są również skarpetki oraz nagrody pocieszenia. Zgłoszenia należy przesyłać pod dedykowanymi postami na kanałach marki od 18.07 do 31.07.2022.
Na potrzeby konkursu powstał dedykowany spot. Za projekt kampanii odpowiada agencja ANDO.
***
ALDI w Polsce posiada 209 sklepów i zatrudnia ponad 3700 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)