Od kilku lat ALDI współpracuje z Europejską Siecią Dziedzictwa Kulinarnego, by w ofertach stałych i sezonowych wspólnie promować regionalną żywność opartą o lokalne i tradycyjne wyroby. Tym razem dla swoich klientów sieć przygotowała Tydzień Dziedzictwa Kulinarnego - już od 21 lutego w sklepach ALDI pojawią się przetwory, słodycze i piwa od polskich, regionalnych producentów. Oferta ważna jest do wyczerpania zapasów.
ALDI wspiera polskich przedsiębiorców i kupuje od lokalnych gospodarzy. W asortymencie sieci znajduje się ponad 1200 produktów oznaczonych logotypem z biało-czerwoną flagą, kupowanych po sąsiedzku od lokalnych producentów. Już od 21 lutego klienci ALDI w ramach Tygodnia Dziedzictwa Kulinarnego znajdą w sklepach przysmaki regionalne, jak np. ogórki małosolne z Runolandu z certyfikatem Dziedzictwa Kulinarnego Dolny Śląsk, Smalec Staropolski, czy Śledź tradycyjny Premium oraz szeroki wybór regionalnych słodyczy, m.in. Herbatniki Regionalne – Cukry Nyskie, Oblaty Śląskie czy Karmelki - Rybki Giżyckie Naturalne. Za miód gryczany z polskich pasiek w opakowaniu 900 gramów zapłacą jedynie 28,99 zł, a za Syrop z kwiatu czarnego bzu z Domu Rembowskich 9,99 zł za 0,5 litra.
Najbardziej ucieszą się smakosze piw, bo w czasowej ofercie ALDI oferuje aż 10 nowych trunków. Wśród nich znajdują się Piwo Braniewo z warmińsko-mazurskiego Browaru Braniewo, Lager Małopolski z Browaru Tenczynek, Krotoszyn Truskawka w Czekoladzie z wielkopolskiego Browaru Bojanowo, czy Piwo Górnośląskie z Browaru Zabrze i Kampinoskie z mazowieckiego browaru Błonie. Pełna oferta dostępna jest na stronie WWW.aldi.pl
- Od lat kupujemy po sąsiedzku, od lokalnych gospodarzy, a oni odwdzięczają się nam produktami, które są zawsze świeże i zawsze najwyższej jakości. Nasi klienci przyzwyczaili się już do tego, że w ALDI znajdą zawsze coś dla siebie, po co warto wracać, a my lubimy spełniać ich potrzeby, ale także zaskakiwać nowościami i inspirować do odkrywania wciąż nowych smaków w ALDI – mówi Mariusz Wojtasiński, Dyrektor Pionu Zarządzania Kategoriami.
***
ALDI w Polsce posiada 204sklepy i zatrudnia blisko 3600 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.
ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.
Dodatkowe informacje: patrycja.narozna@prart-media.pl, 609 69 33 45
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)