1. O nas
  2. ALDI w świetle badań rynkowych

ALDI w świetle badań rynkowych

Sklep ALDI z zewnątrz W sklepie ludzie kupujący przy kasie - badania rynkowe w ALDI
Young Brand Awards 2017 Ulubiony Supermarket – Certyfikacja ALDI

YoungBrandAwards: ALDI jest „najpopularniejszym supermarketem“

Konkurs YoungBrandAwards każdego roku wyłania w Niemczech najpopularniejsze marki w danej kategorii wśród młodzieży. W 2017 roku ALDI w kategorii „najpopularniejszy supermarket“ zajęło pierwsze miejsce przed pięcioma dalszymi konkurentami. 

Od siedmiu lat monachijskie przedsiębiorstwo Youngcom przyznaje Young Brand Awards. W 2017 roku w konkursie udział wzięło 168 marek w łącznie 28 kategoriach. W okresie od maja do października łącznie ponad 27 000 uczestników wszystkich grup wiekowych wzięło udział w głosowaniu online. Z tego ponad 11 000 uczestników to młodzi ludzie w wieku od 13 do 29 lat. 

Odnaka Przesięiorstwo najbardziej przyjazne rodzinom z ALDI

Zwycięzca w branży w 2017 r.: ALDI Nord przedsiębiorstwo najbardziej przyjazne dla rodziny

Marka ALDI została wyróżniona złotym medalem w kategorii „dyskont” przez spółkę ServiceValue w badaniu przedsiębiorstw przyjaznych rodzinie. W badaniu skupiono się na potrzebach i oczekiwaniach poszczególnych członków rodziny lub całej rodziny. Uwzględniono stosunek ceny do jakości produktów dla rodzin i dzieci, układ sklepu czy przyjazne nastawienie pracowników do rodziny i dzieci – łącznie skupiono się na ośmiu kryteriach oceny. W tym zakresie uwzględniono ponad 44 000 opinii klientów.

Spółka analityczno-doradcza zbadała łącznie 424 firm z 61 branż pod kątem ich nastawienia do grupy klientów rodzinnych z dzieckiem.

Monitor zadowolenia klientów w Niemczech  logo

Badania zadowolenia klientów w Niemczech "Kundenmonitor Deutschland" 2017: ALDI Nord jest ulubieńcem klientów

ALDI Nord został oceniony jako najbardziej godny polecenia market spożywczy według badania zadowolenia klientów "Kundenmonitor Deutschland"". Nasza firma została również wyróżniona 1 miejscem w kategorii stosunek cen do jakości w całym detalicznym handlu artykułami spożywczymi. Badanie stopnia zadowolenia klientów w 17 w branżach przeprowadzono w 2017 roku. Studium wydane przez spółkę ServiceBarometer AG zawiera 6 000 wywiadów z konsumentami w zakresie lojalności klienta, cen, porównania do konkurencji czy przyjazności.

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z bezpłatnej usługi przypomnień, potrzebujemy potwierdzić Twój adres e-mal. Robimy to dwustopniowo, tj. Wprowadź swój adres e-mail i kliknij "Aktywuj przypomnienie". Po kilku minutach otrzymasz link aktywacyjny. W następnym kroku klikasz w ten link i aktywujesz usługę przypomnienia.
  • Aby przesłać ten formularz, musisz aktywować akceptację plików cookie w ustawieniach bezpieczeństwa swojej przeglądarki.
  • Przypomnienie może zostać wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data przypada w przyszłości i pomyślnie uwierzytelniłeś swój adres e-mail.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch