1. O nas
  2. ALDI w świetle badań rynkowych

ALDI w świetle badań rynkowych

Sklep ALDI z zewnątrz W sklepie ludzie kupujący przy kasie - badania rynkowe w ALDI
Young Brand Awards 2017 Ulubiony Supermarket – Certyfikacja ALDI

YoungBrandAwards: ALDI jest „najpopularniejszym supermarketem“

Konkurs YoungBrandAwards każdego roku wyłania w Niemczech najpopularniejsze marki w danej kategorii wśród młodzieży. W 2017 roku ALDI w kategorii „najpopularniejszy supermarket“ zajęło pierwsze miejsce przed pięcioma dalszymi konkurentami. 

Od siedmiu lat monachijskie przedsiębiorstwo Youngcom przyznaje Young Brand Awards. W 2017 roku w konkursie udział wzięło 168 marek w łącznie 28 kategoriach. W okresie od maja do października łącznie ponad 27 000 uczestników wszystkich grup wiekowych wzięło udział w głosowaniu online. Z tego ponad 11 000 uczestników to młodzi ludzie w wieku od 13 do 29 lat. 

Odnaka Przesięiorstwo najbardziej przyjazne rodzinom z ALDI

Zwycięzca w branży w 2017 r.: ALDI Nord przedsiębiorstwo najbardziej przyjazne dla rodziny

Marka ALDI została wyróżniona złotym medalem w kategorii „dyskont” przez spółkę ServiceValue w badaniu przedsiębiorstw przyjaznych rodzinie. W badaniu skupiono się na potrzebach i oczekiwaniach poszczególnych członków rodziny lub całej rodziny. Uwzględniono stosunek ceny do jakości produktów dla rodzin i dzieci, układ sklepu czy przyjazne nastawienie pracowników do rodziny i dzieci – łącznie skupiono się na ośmiu kryteriach oceny. W tym zakresie uwzględniono ponad 44 000 opinii klientów.

Spółka analityczno-doradcza zbadała łącznie 424 firm z 61 branż pod kątem ich nastawienia do grupy klientów rodzinnych z dzieckiem.

Monitor zadowolenia klientów w Niemczech  logo

Badania zadowolenia klientów w Niemczech "Kundenmonitor Deutschland" 2017: ALDI Nord jest ulubieńcem klientów

ALDI Nord został oceniony jako najbardziej godny polecenia market spożywczy według badania zadowolenia klientów "Kundenmonitor Deutschland"". Nasza firma została również wyróżniona 1 miejscem w kategorii stosunek cen do jakości w całym detalicznym handlu artykułami spożywczymi. Badanie stopnia zadowolenia klientów w 17 w branżach przeprowadzono w 2017 roku. Studium wydane przez spółkę ServiceBarometer AG zawiera 6 000 wywiadów z konsumentami w zakresie lojalności klienta, cen, porównania do konkurencji czy przyjazności.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

Przypomnienie o

Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny? *

Prosimy uzupełnić pole.

Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.