1. ALDI przekazało 775 tysięcy złotych dla najbardziej potrzebujących szpitali

ALDI przekazało 775 tysięcy złotych dla najbardziej potrzebujących szpitali

21.09.2020

Sieć sklepów ALDI podsumowuje prowadzoną od maja akcję charytatywną „Doceniam, dziękuję”.   775 tysięcy złotych zebranych podczas akcji zostało przekazanych Fundacji SiePomaga i wesprze kilkanaście szpitali w walce z COVID-19.

Celem akcji charytatywnej „Doceniam, dziękuję” było wsparcie lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, pracowników sklepów, listonoszy, kurierów i wszystkich tych, którzy stoją na pierwszej linii walki z koronawirusem. W ramach akcji sprzedano ponad pół miliona naklejek. Kwota zebrana podczas akcji  zasiliła zbiórkę Fundacji SiePomaga na rzecz walki z koronawirusem. Środki przekazane przez ALDI wsparły kilkanaście najbardziej potrzebujących szpitali.

- Akcja „Doceniam, dziękuję” świetnie wpisała się w ideę i motto, które przyświeca działalności naszej Fundacji, czyli „Razem wielką mamy moc!”. To działanie pozwoliło na integrację wielu osób wokół słusznej idei i dołożenie cegiełki do walki z koronawirusem. To dobry przykład na to jak współcześnie powinno wyglądać zaangażowanie społeczne biznesu, który daje od siebie i zachęca do wspólnej aktywności innych. To właśnie dzięki skali akcji i jej szerokiemu zasięgowi możliwe było wsparcie wielu potrzebujących placówek medycznych. Jesteśmy pełni szacunku i wdzięczności dla osób walczących z koronawirusem na pierwszej linii frontu. I dziękujemy, że klienci ALDI przyłączyli się do nas - mówi Pamela Wiśniewska z Fundacji SiePomaga.

- Odpowiedzialność społeczna to jedna z wartości, która od lat przyświeca działaniom podejmowanym przez ALDI, dlatego w czasie, gdy zmagamy się z epidemią koronawirusa oczywistym było dla nas, że i my powinniśmy przyłączyć się do ogólnoświatowego trendu wsparcia medyków. Stąd pomysł na akcję „Doceniam, dziękuję” i współpraca z Fundacją SięPomaga. Cieszymy się, że nasze działania spotkały się z tak dużym zainteresowaniem – wyjaśnia Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI Polska.

Projekt możliwy był do zrealizowania dzięki zaangażowaniu pro bono cenionych polskich artystów  -rysowników, ilustratorów i autorów komiksów, wśród których znaleźli się: Tomek Bieniek, Ernesto Gonzales, Paweł Jońca, Tomasz Łęczyński, Dawid Ryski, Marta Paradowska, Przemek „Trust” Truściński, Andrzej Wieteszka.

Za pomysł i koncepcję akcji odpowiadała Agencja Scholz&Friends Warszawa oraz The Digitals. Partnerem akcji była Grupa LTTM, a wyłącznym dystrybutorem naklejek sieć sklepów ALDI.

ALDI to międzynarodowa sieć dyskontów posiadająca głównie na zachodzie i południu Polski 140 sklepów i zatrudniająca niemal 3000 pracowników. Jest jedną z wiodących firm handlowych w Europie. Strategia ALDI to wyselekcjonowany asortyment wysokiej jakości w dobrej cenie. Oprócz tego spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch