1. ALDI wprowadza specjalne procedury sanitarne dla klientów i pracowników

ALDI wprowadza specjalne procedury sanitarne dla klientów i pracowników

13.03.2020

ALDI w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów oraz pracowników

Ze względu na zaistniałą sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższe standardy bezpieczeństwa i higieny zarówno klientom, jak i pracownikom oraz zagwarantować ciągłość dostaw produktów. Jesteśmy świadomi ważnej roli, którą przyszło nam pełnić w tym pełnym wyzwań okresie. Naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie możliwości zaopatrywania się w naszych sklepach we wszystkie potrzebne artykuły  w jak najbardziej komfortowych warunkach z dbałością o zdrowie i bezpieczeństwo. Dlatego wdrażamy specjalną procedurę sanitarną we wszystkich sklepach ALDI, niezmiennie stawiamy na transparentną komunikację i działanie w poczuciu społecznej odpowiedzialności.

Nasze sklepy pozostaną otwarte

Zapewniamy, że nasze sklepy pozostają otwarte. Dbamy o to, aby dla komfortu i bezpieczeństwa klientów, w miarę możliwości wszystkie kasy były otwarte. Robimy wszystko, aby utrzymać ceny na dotychczasowym poziomie.

W związku ze zdiagnozowaniem kolejnych przypadków koronawirusa w Polsce, zaobserwowaliśmy zwiększony popyt na produkty z długim terminem przydatności do spożycia, takie jak np. konserwy, kasze, makarony oraz produkty higieniczne.

Uspokajamy, że zabezpieczyliśmy dostawy do wszystkich sklepów i na bieżąco uzupełniamy chwilowe braki produktów związane ze zwiększonym ruchem w sklepach. Dziękujemy za wyrozumiałość w oczekiwaniu na uzupełnienie półek. Pozostajemy w ścisłym kontakcie z dostawcami i pozostałymi przedsiębiorstwami wchodzącymi w skład Grupy ALDI Nord. Jesteśmy w pełnej gotowości i mobilizacji, aby zapewnić klientom możliwość dokonywania niezbędnych zakupów.  Na bieżąco monitorujemy sytuację, a  w razie konieczności podejmiemy odpowiednie dodatkowe działania, które umożliwią utrzymanie optymalnego łańcucha dostaw. 

Jednocześnie apelujemy do Państwa o rozwagę i zachowanie szczególnych środków ostrożności podczas robienia zakupów. Zwracamy się z prośbą o unikanie tłumów, zachowanie stosownych odległości od pozostałych klientów i pracowników, korzystanie z dostarczanych przez nas jednorazowych rękawiczek, podajników do pieczywa, o mycie i dezynfekcję dłoni przed i po zakupach.

W trosce o klientów: Procedura sanitarna w sklepach ALDI

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników wprowadzamy specjalne procedury sanitarne we wszystkich sklepach i oddziałach sieci ALDI, które w zależności od rozwoju sytuacji będą na bieżąco aktualizowane. 

Wszyscy nasi pracownicy zostali poinformowani o zasadach higieny i prewencji dotyczącej koronawirusa. Zwróciliśmy między innymi. jeszcze większą niż do tej pory uwagę na higieniczne obchodzenie się z żywnością, zachowanie  1-2 metrów odstępu od osób kaszlących i kichających, a także regularne mycie i dezynfekcję dłoni.  

Sklepy zostały zaopatrzone również w specjalne instrukcje dla klientów. Przy stanowiskach z warzywami, owocami oraz pieczywem zapewniliśmy jednorazowe rękawiczki, które pozwalają na ograniczenie bezpośredniego kontaktu z produktami. Weryfikujemy również możliwości i dostępność środków dezynfekujących, które moglibyśmy zapewnić klientom odwiedzającym nasze sklepy.

Ponadto w ramach działań prewencyjnych zwiększyliśmy częstotliwość kontroli czystości  sklepów ALDI oraz zobligowaliśmy pracowników do częstszego czyszczenia wszystkich powierzchni sklepowych. Systematycznie zwiększamy częstotliwości mycia i dezynfekcji wózków oraz koszyków zakupowych we wszystkich sklepach. Zalecamy dokonywanie płatności bezgotówkowych. Stosujemy się do obowiązujących zaleceń sanitarnych GIS-u oraz zaleceń Ministerstwa Rozwoju dla obiektów handlowych. 

W trosce o naszych pracowników

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników ALDI wdrażamy specjalną procedurę sanitarną, w ramach której m.in. każdy pracownik ma dostęp do  środków dezynfekujących oraz higienicznych.

Ponadto w ramach wewnętrznego systemu zarządzania zdrowiem, ALDI wstrzymało udział pracowników w targach, ważnych wydarzeniach międzynarodowych lub wyjazdach zagranicznych. Wszystkie podróże służbowe zostały odwołane. Zrezygnowaliśmy też z organizacji kilkuosobowych spotkań biznesowych w centrali firmy w Katowicach. Sztab kryzysowy opracował procedury i możliwości pracy zdalnej dla pracowników biurowych.

W ramach działań prewencyjnych, jako odpowiedzialny pracodawca ALDI przygotowało również wewnętrzną procedurę na wypadek zarażenia się przez pracownika koronawirusem. Procedura ta określa odpowiedzialności poszczególnych osób w organizacji oraz konieczne do podjęcia działania, które pozwolą na zapewnienie bezpieczeństwa pozostałym pracownikom firmy oraz naszym klientom.  

Firma na bieżąco monitoruje rozwój sytuacji, by w razie potrzeby wdrożyć kolejne działania zapobiegawcze. 

Naszym pracownikom dziękujemy za zaangażowanie i jeszcze bardziej wzmożony wysiłek, naszym klientom i partnerom dziękujemy za zaufanie, którym nas obdarzacie. Wierzymy, że w tym trudnym okresie wszyscy pozostaniemy dla siebie życzliwi i wyrozumiali.

W razie pytań lub wątpliwości, prosimy klientów o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:

mail : obsluga.klienta@aldi.pl
telefon: 32 357 03 00

Media zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym pod adresem mailowym biuro.prasowe@aldi.pl

 

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch