1. Oświadczenie ALDI z dnia 25.02.2020 w sprawie kontroli UOKiK zasad na parkingach

Oświadczenie ALDI z dnia 25.02.2020 w sprawie kontroli UOKiK zasad na parkingach

25.02.2020

Sklepy sieci ALDI, tak jak większość sklepów sieci dyskontowych, usytuowane są często w centrach miast,  w okolicach osiedli mieszkaniowych i biurowców. Znajdujące się przy nich parkingi są więc bardzo atrakcyjnymi miejscami na pozostawienie samochodu, nie tylko dla osób planujących zakupy, ale również dla tych, którzy poszukują miejsca parkingowego w innym celu. Właśnie dlatego, aby zagwarantować klientom sklepów ALDI miejsca parkingowe i komfort zakupów, wprowadziliśmy w styczniu ujednolicony system parkingowy w sklepach w całej Polsce. Parkingi przy sklepach ALDI obsługiwane są obecnie przez dwóch niezależnych operatorów i wszędzie obowiązują te same zasady korzystania z miejsc parkingowych. Zdecydowaliśmy się na współpracę z dwoma operatorami w zakresie obsługi parkingów - firmą APCOA i TD SYSTEM.

Dzięki temu klienci naszych sklepów przyzwyczajają się do ustandaryzowanego sposobu funkcjonowania parkingów. W każdym sklepie ALDI objętym systemem parkingowym, pierwsza godzina postoju jest bezpłatna. Konieczne jest jednak wcześniejsze pobranie biletu z parkometru oraz umieszczenie go za przednią szybą w widocznym z zewnątrz miejscu. Jak wskazują wewnętrzne analizy sieci jest to optymalny czas potrzebny na zrobienie zakupów. Każda kolejna godzina podlega opłacie w wysokości 4 zł.

Równocześnie pragniemy podkreślić, że cały czas dokładamy wszelkich starań, aby nieustannie udoskonalać funkcjonowanie naszego systemu parkingowego. Zależy nam na  tym, aby nasz system działał bez żadnych zastrzeżeń i zgodnie z regulaminem na rzecz naszych zmotoryzowanych klientów. Zdajemy sobie jednak sprawę, że w pierwszym etapie funkcjonowania nowych regulacji w sprawie parkingu, klienci nie muszą mieć co do ich funkcjonowania świadomości. Dlatego w pierwszym okresie obowiązywania nowych zasad, w przypadku ich naruszenia, obie firmy obsługujące parkingi ALDI wydawały jedynie upomnienia, bez naliczania dodatkowych opłat.

Co ważne, klienci sklepów ALDI w przypadku zastrzeżeń co do obowiązujących zasad, mają możliwość zgłoszenia reklamacji poprzez podany w regulaminie adres mailowy i przesłać skan paragonu. We wszystkich sprawach związanych z kwestiami parkingowymi, pomocy klientom chętnie udziela Biuro Obsługi Klienta ALDI.

Zasady funkcjonujące na parkingach przy sklepach sieci ALDI poparte jest również stanowiskiem Polskiej Organizacji Parkingowej z dnia 21 października 2019 r. w sprawie opłat parkingowych pobieranych przy obiektach parkingowych sklepów dyskontowych. W swoim oświadczeniu organizacja wskazuje, że wprowadzenie ujednoliconego systemu parkingowego jest działaniem niezbędnym dla zapewnienia miejsc parkingowych dla klientów sieci dyskontowych (http://www.pobp.org.pl/index.php/pl/component/k2/item/364-stanowisko-pobp-w-sprawie-oplat-pobieranych-na-obiektach-parkingowych-sklepow-dyskontowych)

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch