1. Oznakowanie owoców i warzyw w ALDI w związku z raportem UOKiK

Oznakowanie owoców i warzyw w ALDI w związku z raportem UOKiK

18.10.2019

Sieć sklepów ALDI, posiadająca w Polsce 134 sklepy,  odnosi się do najnowszego raportu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 1 października 2019 roku dotyczącego nieprawidłowości w oznakowaniu owoców i warzyw krajem pochodzenia. Informujemy, że do dnia 18 października 2019 r. nie otrzymaliśmy żadnego oficjalnego pisma od UOKiK czy Inspekcji Handlowej lub innej podobnej instytucji, które wskazywałyby na konkretne przypadki błędnego znakowania owoców i warzyw dostępnych w sklepach sieci ALDI w Polsce.

Zaalarmowani udostępnionym raportem, przeprowadziliśmy szczegółową analizę procesu znakowania owoców i warzyw, zarówno na opakowaniach producenta, jak i cenówkach oraz tzw. wywieszkach. Wykazała ona dbałość i systematyczną kontrolę wewnętrzną na wielu etapach procesu. Każdego dnia prowadzimy regularne kontrole poprawności znakowania cenówek i tzw. wywieszek w naszych sklepach. Transparentne komunikowanie kraju pochodzenia jest nie tylko prawnym obowiązkiem, ale wpisuje się w misję ALDI rzetelnego komunikowania jakości i charakterystyki naszego asortymentu.

Pojawiające się sporadycznie przypadki błędnego oznakowania owoców i warzyw krajem pochodzenia to w odniesieniu do naszej sieci zdarzenia jednostkowe, wynikające z ewentualnego błędu ludzkiego. Każdą taką sytuację niezwłocznie korygujemy. Odnośnie jednoczesnego znakowania produktów kilkoma krajami pochodzenia, informujemy, że jest ono związane m.in. z sezonowością owoców i warzyw. Jest więc prawdopodobne, że w przypadku zmiany sezonu nasi dostawcy równolegle zamawiają dany artykuł z kilku krajów, maksymalnie trzech.

W razie zauważenia jakichkolwiek nieprawidłowości związanych ze znakowaniem produktów dostępnych w naszych sklepach, prosimy o niezwłoczne powiadomienie pracowników Sprzedaży w danej lokalizacji, Biura Obsługi Klienta lub Biura Prasowego sieci. Każdy taki przypadek będziemy traktować priorytetowo w postaci natychmiastowej wymiany cenówki. Prewencyjnie wprowadziliśmy również wzmożone kontrole wewnętrzne w tym obszarze.

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch