1. Para buch, Facebook w ruch! Sieć sklepów spożywczych ALDI w Social Mediach.

Para buch, Facebook w ruch! Sieć sklepów spożywczych ALDI w Social Mediach.

28.08.2019

Sieć sklepów spożywczych ALDI utworzyła swój pierwszy oficjalny profil w Social Mediach. Od 19 sierpnia klienci ALDI mogą być na bieżąco z ofertą, dzielić się swoimi opiniami i uzyskiwać szybki dostęp do interesujących ich informacji. Profil ALDI na Facebooku jest pierwszym etapem działań sieci w Social Mediach.

Para buch, Facebook w ruch - takim hasłem ALDI przywitał swoich Facebookowych fanów. Od początku założenia profilu prezentowane posty uzyskały ponad 1500 reakcji, 100 komentarzy, ponad 130 udostępnień. Założeniem strategicznym ALDI jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów i spotkanie ich tam, gdzie poza zakupami i codziennymi obowiązkami spędzają najwięcej czasu. Kluczowe dla ALDI jest również budowanie świadomości marki w nowym kanale dotarcia oraz kreowanie jej wizerunku jako ciekawej i błyskotliwej.

W pierwszym dziesięcioleciu funkcjonowania sklepów ALDI w Polsce daliśmy się poznać jako solidna marka, oferująca atrakcyjne produkty w dobrej cenie, oraz jako rzetelny pracodawca i wiarygodny partner dla dostawców. Dziś ALDI wkracza w kolejny etap działalności na rynku polskim, coraz wyraźniej podkreślając swoją tożsamość i charakter marketingowy. Pojawienie się marki ALDI w Social Mediach jest naturalnym krokiem będącym konsekwencją realizowanego przez nas planu. Chcemy, aby profil ALDI na Facebooku pokazał naszym klientom markę, która oprócz istotnych informacji o sieci, dostarczy także nietuzinkowej rozrywki swoim odbiorcom - mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI w Polsce. Jednym z powodów powstania kanału komunikacji w Social Media, było także wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów stworzenia platformy pozwalającej na dokonanie szybkiej, bezpośredniej komunikacji na linii klient-marka - dodaje Barańska.

Komunikacja ALDI na profilu Facebookowym utrzymana jest w swobodnej  konwencji, z lekkim przymrużeniem oka. Jej charakter od samego początku uzyskał uznanie profili Advertising is exciting, Nowy Marketing czy Marketing, Reklama, Internet. Kampanię marki w social mediach przygotowały agencje Scholz&Friends Warszawa i The Digitals.


Profil ALDI  dostępny jest pod linkiem: https://www.facebook.com/aldipolska/

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z naszej bezpłatnej usługi przypominania, prosimy najpierw o Twoje potwierdzenie. W tym celu prosimy podać adres e-mail i / lub numer telefonu i kliknąć „Aktywuj przypominanie". W zależności od wybranej formy kontaktu (e-mail, SMS), otrzymasz link aktywacyjny. Aby aktywować usługę przypominania, prosimy kliknąć w link w otrzymanej wiadomości. Potwierdzenie to nie będzie wymagane ponownie w przyszłości.
  • Prosimy uzupełnić pola oznaczone *.
  • Aby przesłać ten formularz, prosimy zaakceptować pliki cookie w ustawieniach zabezpieczeń przeglądarki.
  • Wysyłanie SMS-ów jest możliwe tylko w krajowej sieci komórkowej.
  • Przypomnienie może być wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data jest w przyszłości i po pomyślnym uwierzytelnieniu Twojego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Twój adres e-mail i numer telefonu komórkowego są wykorzystywane w celu wysłania powiadomienia o wybranym artykule i przechowywane, aby zachować potwierdzone uwierzytelnienie przy korzystaniu z tej usługi przez Ciebie w przyszłości. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji / usunąć dane poprzez „ formularz rezygnacji z usługi przypominania”. Pamiętaj, że aktywacja usługi przypominania jest dozwolona tylko w przypadku, gdy sam jesteś odbiorcą.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Wymagana aktywacja wiadomości (SMS)

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch